Újra mozog a Skywind

  • Írta: fojesz
  • 2020. augusztus 17.
  • Videó
Link másolása
Jó egy éve láthattuk utoljára mozgásban a Skywindet, aminek a keretei között a The Elder Scrolls III: Morrowindet ültetnék át rajongók a Skyrim motorjára. Most a Battle at Nchurdamz címet viselő questet nézhetjük meg közelebbről.

Habár a Skywindnek még mindig nincs megjelenési dátuma, a modderek állítása szerint a fejlesztés gőzerővel halad.

Nem kis vállalást tettek ugyebár, ráadásul ahogy azt az alábbi gameplay felvétel is bizonyítja, abszolút maximalistán közelítenek a feladathoz: a Battle at Nchurdamz questet nem egy az egyben vették át a harmadik részből, hanem alaposan kibővítették és továbbfejlesztették azt, így többek között kiegészítették a történetet, és némi extra fejtörőt is kapunk majd.

15.
15.
#12: XDDDDDDDDDDD valld be, hogy tolnád, mint a lopott biciklit. Annyi csak a bajod, hogy most ez nincs.
14.
14.
#13: Pontosan :)

De nem baj, amíg mondasz is valamit, engem nem igazán zavar. Próbálok a lényegre koncentrálni belőle.
13.
13.
PiszkosFred
#11: Szóra sem érdemes. Ami az utolsó félmondatodat illeti, ez van, én már csak egy ilyen fasz vagyok.
12.
12.
AbsurdShark
Egész ígéretesnek tűnik! És ha ilyen jól haladnak a fejlesztéssel, szerintem sikerül a Star Citizennel egy napon kiadni!
11.
11.
#10: Köszi az infókat, amiből tanulhattam. Kár, hogy nem bírtad full civilizáltan megírni, hanem inkább úgy, mint egy fasz. (y)
10.
10.
PiszkosFred
#9: > A Bethesda esetén pedig azt látom, hogy bár meg sem hiúsították, de semmiben sem támogatták a játékot.

Ez így ebben a formában nem igaz, az, hogy te nem tudsz valamiről, nem jelenti azt, hogy az nincs is. Kapott technikai segítséget a TESR, nem is keveset, főleg ami a CK-t illeti. Sőt, a jogi osztály tiltakozása ellenére (mert odaát a jog jelent valamit, nem csak egy betűhalmaz, amelyet itthon mindenki úgy alakít, ahogy akar) belementek, hogy a játék egyszerre használhassa a Skyrim és Morrowind olyan speciális assetjeit, amelyeket nem lehet reprodukálni, csak olyan megoldásokkal, amelyek megint jogi problémát okoznának. Emiatt lesz szükség mind a két játék eredeti telepített verziójára (crytek itt buktad a dolgot, csak jelzem). De, minden mást (texturák, zenék, objektumok, 3d-s testek, stb.) a csapatnak kell újraalkotnia, ez volt a megállapodás. Nekik volt annyi eszük, hogy ezt tisztázzák a Bethesda és Zenimax párossal, ellentétben a többi modder csapattal, akik azt hitték, mindent lehet és szabad, aztán csodalkoztak, hogy rájuk csukta az ajtót akár a Bethesda, akár a Disney a SW projektekre, akár más IP tulajdonos.

> de ha eddig szartak rá

Megint egy hazug és teljesen ostoba kijelentés.
8.
8.
br1Koo
Ha jól látom nem lesznek quest markerek. Dícséretes!
6.
6.
Ezt sem ma kezdték el fejleszteni... Biztos sokan örülnek neki, hogy érkezik és szerintem még többen fogják kipróbálni. Eliveg a modokba a Bethesda nem köt bele, de valahogy még mindig fura, hogy nem akarták még valahogy kapitalizálni. Mondjuk a népharag, brutálisan elvinné őket és ezt senki sem akarhatja... de mondjuk a Bethesdát ez nem igazán szokta érdekelni.
4.
4.
Extol
Csak a kiegészülés legyen lore-barát
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...