Jó egy éve láthattuk utoljára mozgásban a Skywindet, aminek a keretei között a The Elder Scrolls III: Morrowindet ültetnék át rajongók a Skyrim motorjára. Most a Battle at Nchurdamz címet viselő questet nézhetjük meg közelebbről.
Habár a Skywindnek még mindig nincs megjelenési dátuma, a modderek állítása szerint a fejlesztés gőzerővel halad.
Nem kis vállalást tettek ugyebár, ráadásul ahogy azt az alábbi gameplay felvétel is bizonyítja, abszolút maximalistán közelítenek a feladathoz: a Battle at Nchurdamz questet nem egy az egyben vették át a harmadik részből, hanem alaposan kibővítették és továbbfejlesztették azt, így többek között kiegészítették a történetet, és némi extra fejtörőt is kapunk majd.
De nem baj, amíg mondasz is valamit, engem nem igazán zavar. Próbálok a lényegre koncentrálni belőle.
Ez így ebben a formában nem igaz, az, hogy te nem tudsz valamiről, nem jelenti azt, hogy az nincs is. Kapott technikai segítséget a TESR, nem is keveset, főleg ami a CK-t illeti. Sőt, a jogi osztály tiltakozása ellenére (mert odaát a jog jelent valamit, nem csak egy betűhalmaz, amelyet itthon mindenki úgy alakít, ahogy akar) belementek, hogy a játék egyszerre használhassa a Skyrim és Morrowind olyan speciális assetjeit, amelyeket nem lehet reprodukálni, csak olyan megoldásokkal, amelyek megint jogi problémát okoznának. Emiatt lesz szükség mind a két játék eredeti telepített verziójára (crytek itt buktad a dolgot, csak jelzem). De, minden mást (texturák, zenék, objektumok, 3d-s testek, stb.) a csapatnak kell újraalkotnia, ez volt a megállapodás. Nekik volt annyi eszük, hogy ezt tisztázzák a Bethesda és Zenimax párossal, ellentétben a többi modder csapattal, akik azt hitték, mindent lehet és szabad, aztán csodalkoztak, hogy rájuk csukta az ajtót akár a Bethesda, akár a Disney a SW projektekre, akár más IP tulajdonos.
> de ha eddig szartak rá
Megint egy hazug és teljesen ostoba kijelentés.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.