Az Outriders ugyan tökéletesen játszható egyedül is, a People Can Fly csapata mégis a háromfős kooperatív mód köré építette a játékát. Egy pörgős looter-shooter esetében elengedhetetlen, hogy tartson egy bizonyos flowt, a demó játékosai azonban könnyen észrevehették, hogy az átvezetők nem csak a sztori kulcsfontosságú pillanatainál, de a legjelentéktelenebb szituációkban is felütik a fejüket.
A játék fejlesztői az Eurogamer szerkesztőinek elárulták, hogy ez a dizájnbéli döntés nagyon is tudatos, s habár ők sem tekintik ezt optimális megoldásnak, technikai okokból kénytelenek minden ajtónyitást, minden szintek közti tranzíciót külső animációkkal megoldani. A ludas nem más, mint a kooperatív mód és a dedikált szerverek hiánya. Kooperatív játék lévén folyamatosan szinkronban kell tartani a három felhasználó térbeli helyzetét és cselekedeteit. Mivel dedikált, központi szerverek helyett ezt a feladatot P2P-alapon a hostoló gépe végzi, felüti a fejét néhány technikai probléma.
A három játékos nem indulhat el három különböző irányba, többé-kevésbé mindig egy zónában kell tartózkodniuk, máskülönben nem működne a szinkronizáció - ebben segédkeznek a rövid átvezetők. Amikor az egyik játékos egy új helyszínre érkezik, a másik két társa gyakorlatilag "hozzáteleportál", s mivel ez sem nézne ki önmagában túl elegánsan, a tranzíciót fedő videók itt is besegítenek. A People Can Fly csapata egyébként próbálkozott egyszerű fekete képernyőkkel is, a korai tesztek azonban azt mutatták, hogy ez dezorientálhatja a játékosokat - jobb, ha látjuk, hogy éppen merre tartunk.
Az Outriders megjelenése április 1-jén várható PC-n, Xbox One-on és Series X/S-en, PlayStation 4-en és 5-ön, valamint Stadián is. A fent említett demóval egészen addig játszhatunk a Stadiát leszámítva minden platformon, még a NVIDIA GeForce Now-n keresztül is.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.