A THQ Nordic tavaly februárban jelentette be, hogy a 2019-es játszható teaser visszajelzéseit követően úgy döntött, elkészülhet a Gothic remake-je. Most az is kiderült, hogy ki készítheti el a felújított változatot, bemutatkozott ugyanis az Alkimia Interactive.
A barcelonai stúdiót kifejezetten a projekt kedvéért alapította a kiadó: tavaly nyáron kezdte meg a működését, és eleinte mindössze néhány RPG-megszállott fejlesztőből állt, jelenleg pedig gőzerővel toboroznak, hogy nagyra nőhessenek. A csapat vezetője, Reinhard Pollice szerint szeretnének betörni a legjobb szerepjáték-fejlesztők közé, egyúttal pedig Dél-Európa egyik legjobb stúdiójává válnának.
A PC-re, PS5-re és Xbox Series X/S-re készülő Gothic-remake munkálatai jól haladnak, a következő hónapokban pedig már látunk is belőle valamit az ígéretek szerint.
Az 1. reszet a gogos verzioval nyomta, + a 2. reszet is ott terveztem de azzal a verzioval nem mukodott minden mod, igy aztan leszedtem Steamen is a 2. reszet, ott mar minden gond nelkul fut az osszes moddal is. :)
3: egyetertek, a harc tenyleg valami elbaszott szar volt abban a teaserben, a grafikara viszont eleg jo emlekekkel tekintek vissza (bar 2022-ben tenyleg sovanyka lehet majd), inkabb optimalizalniuk kellene, mert nem futott a graf. szinthez merten jol.
Aztan hatha kellemesen csalodunk majd benne! :D
En eppen nemregiben jatszottam ki ujbol a Gothic 1-et ropke kozel 15 ev utan es nagyon faza volt! :D
Most a Gothic 2. reszet tolom eppen, mar sikerrult a Banyavolgybe visszaternem, ahol most sarkanyok is tanyaznak.
Gothic 1-et, + ezt a 2. reszt is a legujabb kozossegi patchekkel, javitasokkal, + pl.DirectX11 moddal/modositassal jatszom, uber-faxan nez ki meg most is a taj! :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.