Hiába az Overwatch napjaink egyik legnépszerűbb multis címe, hírek terén nincs körülötte olyan zsongás, mint mondjuk egy Apex Legends vagy Fortnite körül. Ez viszont nem azt jelenti, hogy elpártoltak volna tőle a játékosok az évek alatt - sőt, éppen ellenkezőleg!
Nemrég a GameSpot Jeff Kaplan utódjával, Aaron Kellerrel, készített egy interjút, aki elmondta, hogy az Overwatch mostanra 60 millió játékost tudhat maga mögött - 2019 végén a játékosbázis 50 millió körül mozgott (via Windows Central).
Talán első olvasásra ez a játékosszám eltörpül az olyan óriások mellett, mint mondjuk a Call of Duty: Warzone 100 milliós tábora, de azt azért nem szabad kihagyni a képletből, hogy az Overwatch nem egy free-to-play alkotás. Arról nem is beszélve, hogy nem tart olyan sűrűn ingyenes hétvégéket és/vagy leárazásokat, mint például a Rainbow Six: Siege, ami idén lépte át a 70 milliós mérföldkövet.
Nem hiszem, hogy az eladott darabszámokból érdemes lenne messzemenő következtetéseket levonni arra vonatkozóan, hogy mennyire is pártoltak el a játékosok. Pláne, hogy a játékot az elmúlt 2 évben többször is dobálták az emberek után potom összegekért (sőt, a standard már jó ideje konstans $20 alatt van). Pontosan ezért nem villogott a Valve sem soha az eladott CS:GO licencekkel, mert az aktív játékosbázis ami egy multi esetében számít. Az pedig valószínűleg közel sincs ilyen optimista viszonyban a CoD Warzone számaival.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.