Régóta ismeretes már, hogy a BioWare a Mass Effect: Legendary Editionben nem csak grafikai botoxszal látja el az alaptrilógiát, de a legrosszabbul öregedett első rész irányítását is a soron következő két epizód kezeléséhez igazította. Nem maradt ki ebből a sokat kritizált jármű, a M-35 Mako vezetése sem, ami sokkal reszponzívabb lesz az új verzióban, de ha teljes retró hangulatot szeretnénk - na, és persze élvezzük a fájdalmat -, akkor ez bármikor visszaállítható majd a beállítások között.
Mindezt Kevin Meek és Mac Walters árulta el a velük készített interjúban a PC Gamernek: "A régi és a mostani Mako irányítása között ég és föld a különbség - különösen PC-n. Most már nem akarom minden egyes alkalommal kidobni az egeremet és a billentyűzetemet a szemétbe, amikor jön egy trasher maw, vagy ha fel kell menni egy dombra" - mondta Meek. "Persze azok számára, akik szeretik a fájdalmat, meghagytuk az opciót, hogy az eredeti irányítást használják."
A Mass Effect: Legendary Edition május 14-én érkezik PC-re, PS4-re és Xbox One-ra, és nemrég azt is megtudtuk, hogy milyen felbontásban és hány fps-sel fog futni az egyes platformokon.
Igen, sokszor az volt az érzése az embernek, hogy pattog akár egy gumilabda, de ennyi. Az igazi fájdalom az volt, hogy állandóan a bolygófelszín legtávolabbi pontjain voltak a felfedeznivalók, emiatt meg fél órát kellett rászánni.
"Szerencsére" ez a fejlesztőknek nem fájt, úgyhogy az összes részben megmaradt a bolygókkal kapcsolatos időhúzás.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.