Augusztus 20-án jelenik meg a Ghost of Tsushima: Director’s Cut, a tavaly debütált PlayStation-exkluzív bővített változata. Az új kiadás már PS4-re és PS5-re is kapható lesz, az előbbin 70, az utóbbin 80 eurót kell leszurkolnunk érte - a PS4-tulajok 20 euróért frissíthetnek majd rá.
Ez a csomag már alapértelmezetten is magába foglalja a játék multiplayer részét, és amellett, hogy a next-gen konzolon dinamikus 4K felbontást ígér 60 fps-sel, valamint kihasználja a DualSense képességeit, egy új szigetre is ellátogathatunk benne, így azoknak is érdemes lehet benevezni rá, akik már kipörgették az alapjátékot.
Most pedig jöjjön a jól megérdemelt launch trailer:
A DLC és az új genesítés egyben van kvázi. Ha múlt évben meg lett véve az alapjáték, akkor most 7000 Ft-ért (aszem ennyi volt) lehetett venni az 'upgrade'-et hozzá, nem kell megvenni újra az egész játékot, viszont úgy tudom, hogy ha valakinek nincs meg abszolút a játék, akkor már ezt kell megvennie, de ennek nem néztem utána most, hogy milyen játék változatok vannak.
Szerintem totál változatos a játék és egyedi tud lenni (nincs iránytű és teleszemetelve a HUD..), csak ajánlani tudom.
Bár két dologban azért igazat adok a szoninak ezzel kapcsolatban. Az egyik, hogy a vásárlóik legnagyobb része nem veszi meg a játékokat (a használt kereskedelem pedig nem számít vásárlásnak) és nyilván azért adják ki így, hogy mégis ne csak egymásnak, hanem a kiadónak is fizessenek valamit a PS-esek (többsége).
A csomag nagy része ingyenes tartalom a DLC pedig nem a rajongóik kedvéért készült (mert akkor már hónapok óta kint lenne), hanem csak egy ürügy arra, hogy újra eladhassák ugyan azt PS5-re, mert PC-n és micrón ingyen vannak a next gen patch-ek.
A másik, hogy ez a kiadás fogja elérni azt a szintet, ami már PC-n is eladható és vélhetően 50€-ba fog kerülni, mert régi, PC-n használtan nem adható és vehető semmi, illetve kizárt, hogy támogasson bármilyen ray tracing-et.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.