Az Intel a CES-en jelentette be a Xe Super Samplinget, vagyis a XeSS-t, ami egy, az NVIDIA-féle DLSS-hez hasonló technológia. Ennek apropóján libbent le a fátyol arról is, hogy idén tavasszal PC-re is eltalál a Death Stranding: Director's Cut, vagyis az alapjáték PS5-re kiadott bővített változata.
Túl sok részletet nem tudtunk meg ezenkívül az új kiadás kapcsán, mindössze annyi ismert, hogy az 505 Games kiadásában megjelenő játék egyszerre rajtol el a Steamen és az Epic Games Store-ban. A kiadó továbbá annyit erősített meg, hogy kapunk fotómódot, és az ultraszéles monitorokat is támogatja a program, de ezeket már az alap PC-s verzió is tudta - egyéb infó híján a tartalom tekintetében az tűnik valószínűnek, hogy a port legalább annyi extrát hoz majd, mint a PS5-ös játék. Arról szintén nem szól a fáma, hogy a játékosok kapnak-e valamilyen kedvezményes frissítési lehetőséget, amennyiben már megvették a játékot korábban.
A Death Stranding atyja, Hideo Kojima egyébként épp a minap tweetelt a 2022-es terveiről. Mint írta, reményei szerint megkezdi a munkát a frissen alapított filmes csapata, szeretne belevágni egy rádiós projektbe, és egy "radikális", kísérleti munkával is előrukkolna. Azt nem tudjuk, hogy az utóbbi mit takarhat, de beszédes, hogy Kojima a Famitsunak is adott egy interjút nemrég, amelyben a felhős technológiákat méltatta - emlékszünk még azokra a pletykákra, hogy a Kojima Productions (legalább részben) felhőalapú játékot fejlesztene a Microsoftnak?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.