A PlatinumGames alapítói továbbra sem törődtek bele, hogy évekkel ezelőtt a Microsoft törölte a sárkányos játékot, Atsushi Inaba és Hideki Kamiya ugyanis az IGN Japannek adott interjúban elárulták, hogy ők továbbra is nyitottak arra, hogy a Microsoft közreműködésével végre befejezhessék. Mint mondták, mindig is szerelemprojekt volt ez számukra, így nagyon örülnének egy újabb lehetőségnek.
Később azzal folytatták, hogy nagyon sokat dolgoztak korábban a játékon, ráadásul a redmondiaknak nem sok haszna származik abból, ha ilyen állapotában marad a Scalebound, szóval szuper lenne, ha kezdhetnének vele valamit. Kamiya Phil Spencernek címezte zárógondolatait, amelyek a következőek voltak: "Phil! Gyerünk, csináljuk meg együtt!"
Korábban egyébként épp Kamiya volt az, aki elárulta, nem volt könnyű a Scalebound fejlesztése.
A PG csak vergődött vele,mert nem ismerték az Unreal Engine-t és állítólag koránt sem volt olyan jó a játék,mint amilyennek be lett ígérve.
Amúgy ennek a Hideki Kamiya-nak érdemes megnézni a twitter oldalát és amiket ír.Ritka visszataszító egy féreg ember.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.