Komoly gondok vannak az Undead Labs csapatánál

  • Írta: Shifty
  • 2022. április 1.
  • Hír
Link másolása
A Kotaku beszámolója szerint meglehetősen komoly problémák vannak a State of Decay-sorozatot készítő stúdió, az Undead Labs munkahelyi körülményeivel, ahol jellemző a diszkrimináció és a túlórázás.

A Kotaku számolt be róla először, hogy információi szerint a State of Decay-sorozatot fejlesztő Undead Labs csapatánál kaotikus állapotok uralkodnak. A cégvezetés folyamatosan rossz döntéseket hoz, állandó a túlóráztatás, illetve a szexuális visszaélések és a nők hátrányos megkülönböztetése is jellemző a "cégkultúrára".

A magazin tizenkét korábbi és jelenlegi munkatárssal történt beszélgetés alapján készítette a beszámolóját, amiből kiderült, hogy a microsoftos felvásárlás óta kifejezetten válságos a helyzet a stúdiónál. Az egyik fejlesztő szerint ugyan az elmúlt hat hónapban javultak valamelyest a körülmények, de összességében elmondható, hogy a stúdió légkörét nem éppen az elfogadás és befogadás jellemzi. Állítólag a problémák egy része akkor kezdődött, amikor a Microsoft felvásárlása után távozott a cég éléről az alapító Jeff Strain, akinek a helyét az ArenaNet egykori fejlesztési vezetője, Philip Holt vette át.

Pedig Holt érkezésével csatlakozott a stúdióhoz Anne Schlosser, akinek pont az lett volna a feladata, hogy segítsen megoldani a munkavállalók egyes ügyeit, és kezelje a különböző diszkriminációs problémákat. Az egyik beszámoló szerint azonban az ilyen ügyeknél Schlosser egész egyszerűen nem tett semmit. Végül a Microsoft egyik HR-es felülvizsgálatát követően Schlosser távozott a cégtől. Állítása szerint ez a tervezett átszervezések része volt.

Közben az is kiderült, hogy a vezetőség kényszerítette a csapatot, hogy készítsenek előzetest, és jelentsék be a 2020-as Xbox Games Showcase-en a State of Decay 3-at. Tették mindezt annak ellenére, hogy a fejlesztők jelezték, szerintük még korai lenne előállni a leleplezéssel. Később aztán a túlórázás is alapelvárássá vált, ami a munkatársak lázadozásához vezetett, végül pedig több veterán fejlesztő is inkább úgy döntött, hogy távozik a stúdiótól.

Ezek után talán nem meglepő, hogy a State of Decay 3 kapcsán még mindig semmi konkrétumot nem kaptunk. Valószínűleg sehogy sem áll a fejlesztés.

17.
17.
markoci555
jól van, akkor ezt sem várom, vagy ha jön is hír, már nem is várok semmi jót...
16.
16.
Venator
ms jo mer olcso szolgaltatst tudd adni de a fejlesztoire rosz hatasal van megoli a kreativitast ezert nincsenek jo jatekik
4.
4.
Adritt7
A Microsoft azért jutott idáig mert egyetlen egy általa felvàsàrolt stúdióval sem tudott mit kezdeni!!Mindegyiket csak a romlásba és a feloszlàsba taszította! Elég ha csak a RARE re gondolunk.Mindenféle hülye Kinetc címeket készítettek velük!El is tűntek szép lassan.!! És igen még mielőtt valami megveszekedett XBOX fan elkezdi a mondokâjàt van egy tényleg nagyon jó FORZA sorozatuk!Meg most valahogy szinte a 0 rol összekalapàltak a HALOT!!! ÉS ENNYI SEMMIRE NEM JÓ AZ EGÉSZ BANDA.Volt egy nagyszerű korszakuk az XBOX 360 al !!! Onnan ide bukni azért művészet!!!A GAME PASS tele INDE játékokkal ami vagy nagyon jó egy két darab de a többség 0!Egy két tényleg nagy cím de számomra nem ér az egész még 300 Ft sem!!! Lehet írni az okossàgokat de attól még ez a LÉNYEG
1.
1.
Robilluma
Csak a szokásos. Szakértelem és szervezeti kultúra MSnél...
Az általuk felvásárolt stúdióknál 'váratlanul' csúsznak a játékok vagy kiderül h azt se tudják mit is csinálnak egyáltalán.
Csak a Starfield legyen rendben, a többiben már nem hiszek.
Everwild, Halo, Perfect Dark, új State of Decay, a felkarolt Scorn, Senua 2ről se tudunk semmit. Szinte a komplett 2020 Xbox Show egy parasztvakítás volt. A Fable és az Avowed volt még ezeken kívül. Azokról is sokat hallottunk az elmúlt két évben...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...