Diablo IV - a fejlesztők beszéltek a végjátékról

Link másolása
A játék megjelenés utáni tartalmairól, az első szezonról és a Battle Passról is szó esett az egyórás stream során, sőt a játékosok kérdéseire is válaszoltak a fejlesztők.

Közeledik lassan a Diablo IV megjelenése, a drágább csomagot előrendelők kicsit korábban kezdhetnek neki a kalandnak, azonban akár így, akár úgy, kevesebb, mint egy hónap van hátra, ráadásul most hétvégén még egy utolsó béta lehetőséget is kapunk egy server slammel karöltve, a cikk írásakor a béta már előtölthető.

A múlt héten beharangozott fejlesztői livestream ennek apropóján készült el tegnap este, amiben részletesen kifejtették, hogy mit is terveznek a játék indulását követően.

Az első szezon legkésőbb július végén érkezik. Az egyes szezonok három hónapig tartanak majd, így évente négy fog érkezni. Az egyedi tematikán kívül saját küldetéssorral fognak érkezni, azonban a fő történetszálhoz nem kapcsolódnak majd, azt a későbbi kiegészítők fogják tovább vinni. A szezonokban egyedi, friss játékmechanikákat akarnak bevezetni, hogy ezzel is ösztönözzék a különböző buildek használatát, azonban ezek a szezon végén kiveszik a játékból.

Fontos még, hogy a karakterünket a szezon kezdetén újra kell építenünk, szerencsére lesz egy Evergreen mód, az így létrehozott karakterek nem nullázódnak háromhavonta. Hogy gördülékenyebb legyen a szezonokba való bekapcsolódás, ha valaki egyszer teljesítette a kampányt, utána már átugorhatja egyből, hogy rögtön a friss tartalomhoz kerüljön. A szezonok fogják a balanszolást és a QoL fejlesztéseket is elhozni a játékosoknak, így megéri várni rájuk.

A Battle Pass elérhető lesz ingyenes és fizetős formában is, azonban az utóbbiak nem fognak direkt előnyt adni a játékosoknak, kizárólag kozmetikai jutalmakról lesz szó, igaz, az ingyenes verziónál szintkövetelménnyel kell számolni, míg a fizetősnél ilyen nem lesz.

A személyre szabhatóság a Diablo IV fejlesztői számára a másik kardinális pont. A karakterek testre szabhatósága már-már a The Simst idézi, csak sokkal látványosabban (pl. a legyőzött ellenségek koponyájából készült öv). Arra nem lehet panasza senkinek, hogy a karaktere nem úgy néz ki, mint ahogy ő azt szeretné. Természetesen a kozmetikai cuccok java része a fizetős Battle Pass rendszerhez fog kapcsolódni.

A játékosok kérdéseire adott válaszok kapcsán érdemes kiemelni, hogy az első szezon előtt nem lesz elérhető a Battle Pass, csak egy alap boltot kapunk, a Hardcore karakterek halálakor a szezonális tartalomban való előrehaladás megmarad, viszont – értelemszerűen – a karakterünk elvész, illetve hátasunkat pedig a 30-as szinttől tudjuk kioldani.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...