A World of Warcraft hivatalos Twitter-oldala osztotta meg azt a szűkszavú posztot, miszerint érkeznek a WoW Classichoz a Hardcore szerverek. A Diablo-játékokból ismerős játékmód eddig is létezett, de csak mint rajongói mod, mostantól viszont hivatalos támogatást fog kapni a Blizzard részéről külön hardcore szerverek képében.
Állítólag a készítők nem fognak megkötéseket alkalmazni vagy a "helyes" játékstílus felé terelni a játékosokat ezeken a szervereken, azonban a tény, hogy mindenkinek egy élete van, biztosan más dinamikát fog adni a játéknak a sima szerverekhez képest. A halálunk után nem éledhetünk fel, függetlenül attól, hogy hol vagy hogyan haltunk meg, így például egy párbaj is technikailag halálig tart majd, sokkal nagyobb tétje lesz így egy összecsapásnak. A hardcore szerverek elvileg nem a meglévők átalakított verziói lesznek, hanem teljesen újak, az élesedésük dátuma viszont még nincs bejelentve.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.