Visszatér a stratégiák fejlesztéséhez a Creative Assembly
- Írta: zoenn
- 2023. november 29.
Ha megnézzük az 1987-ben alapított Creative Assembly eddigi portfólióját, akkor 90 százalékban RTS-eket láthatunk benne, tehát jogosan következtethetünk arra, hogy a brit fejlesztő a műfaj nagy ismerője. Ugyan más műfajokban is próbálkoztak több (Alien: Isolation), de inkább kevesebb (Hyenas) sikerrel, mindenki tudja, miben van otthon a horshami székhelyű stúdió.
Miután szeptemberben a Sega bejelentette, hogy hat évnyi fejlesztés után elkaszálja a Hyenast és más be nem jelentett játékot, miután a Creative Assembly kérte annak törléséét a túl ambiciózus tervek és a multiplayer lövöldék műfajban zajló nagy verseny miatt.
A kiadó vezérigazgatója, Haruki Satomi a legutóbbi pénzügyi negyedévre vonatkozó jelentésében árulta el, hogy a fejlesztő sajnos olyan műfajban dolgozott, amit nem eléggé ismert. A Hyenas volt a Sega eddig legnagyobb költségvetésű játéka a pletykák szerint, ám ez is kevés volt.
Később már belátták, nem tudnak olyan minőséget prezentálni az online FPS-ek terén, amely kielégítené a játékosokat. Hamar rájöttek, hogy érdemes az egyes stúdiók erősségeire összpontosítaniuk. Ez pedig a Total War-sorozatról elhíresült csapatnál az offline RTS-ek műfaja, "erre optimalizálják majd a munkafolyamatokat és az erőforrásaikat".
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.