Ahogy az a Microsoft műsora során mutatott felvételekből kiderül, leginkább belsőnézetes kaland lesz Indy legújabb utazása, de lesznek olyan szekvenciák, akciójelenetek is, melyek a TPS-kameranézetet fogják használni. Érthető módon – ki ne látná szívesen mindig Indy hátát? – a játékosközösséget felettébb foglalkoztatja a kameranézet kiválasztásának kérdése, és a MachineGames munkatársai választ is adnak, hogy miért pont a first-person nézet mellett döntöttek. Az interjút a Lucasfilm hivatalos weboldalán közölték:
„A belsőnézetes játékmenet része a MachineGames DNS-ének, és szerettük volna látni, hogyan tudjuk ezt felhasználni úgy, hogy egy magával ragadó élményt hozzunk létre a világ leghíresebb régészével... Mellesleg így elválasztjuk a mi játékunkat a többi akciókaland-játéktól, ezzel egy egyedi élményt biztosítunk, amit nem fogsz máshol megtalálni. Azért szeretnénk minél többet mutatni Indy-ből, így feltűnésmentes váltások vannak a belsőnézetes játékmenet és a TP akciók, események és videók között.” – nyilatkozta a játék igazgatója, Jerk Gustafsson.
Nem lepődnénk meg, ha a többi akciókaland-játék alatt esetleg az Uncharted-sorozatra vagy a Tomb Raider-játékokra gondolt volna. Az pedig, hogy a fejlesztőcsapat vérében van az FPS-nézet nem vita tárgya, gondoljunk csak a zseniális Wolfenstein-játékokra.
A Bethesda weboldalán továbbá Jens Andersson – a játék egyik fő dizájnere - szavai is megtalálhatók:
„A játékunk arról szól, hogy egy ikonikus hős bőrébe bújjunk. Mivel ezt leginkább belső nézetből valósítjuk meg, lehetőséged van rá, hogy igazán Indy-vé válhass. A belső nézet a világ részévé tesz – ezzel sokkal testközelibb élmény lesz a felfedezés...”
Ha te is erre akartál utalni, akkor bocs!
Se az eredetit, se a Return to castle wolfensteint nem ők csinálták.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.