Ezért lesz belsőnézetes az Indiana Jones-játék

  • Írta: osan
  • 2024. január 19.
  • Érdekesség
Link másolása
Épp csak bemutatkozott hivatalosan is az Indiana Jones and the Great Circle, és a játékosokat egy kérdés foglalkoztatja igazán: miért belsőnézetes lesz? Most válaszoltak a fejlesztők.

Ahogy az a Microsoft műsora során mutatott felvételekből kiderül, leginkább belsőnézetes kaland lesz Indy legújabb utazása, de lesznek olyan szekvenciák, akciójelenetek is, melyek a TPS-kameranézetet fogják használni. Érthető módon – ki ne látná szívesen mindig Indy hátát? – a játékosközösséget felettébb foglalkoztatja a kameranézet kiválasztásának kérdése, és a MachineGames munkatársai választ is adnak, hogy miért pont a first-person nézet mellett döntöttek. Az interjút a Lucasfilm hivatalos weboldalán közölték:

A belsőnézetes játékmenet része a MachineGames DNS-ének, és szerettük volna látni, hogyan tudjuk ezt felhasználni úgy, hogy egy magával ragadó élményt hozzunk létre a világ leghíresebb régészével... Mellesleg így elválasztjuk a mi játékunkat a többi akciókaland-játéktól, ezzel egy egyedi élményt biztosítunk, amit nem fogsz máshol megtalálni. Azért szeretnénk minél többet mutatni Indy-ből, így feltűnésmentes váltások vannak a belsőnézetes játékmenet és a TP akciók, események és videók között.” – nyilatkozta a játék igazgatója, Jerk Gustafsson.

Nem lepődnénk meg, ha a többi akciókaland-játék alatt esetleg az Uncharted-sorozatra vagy a Tomb Raider-játékokra gondolt volna. Az pedig, hogy a fejlesztőcsapat vérében van az FPS-nézet nem vita tárgya, gondoljunk csak a zseniális Wolfenstein-játékokra.

A Bethesda weboldalán továbbá Jens Andersson – a játék egyik fő dizájnere -  szavai is megtalálhatók:

A játékunk arról szól, hogy egy ikonikus hős bőrébe bújjunk. Mivel ezt leginkább belső nézetből valósítjuk meg, lehetőséged van rá, hogy igazán Indy-vé válhass. A belső nézet a világ részévé tesz – ezzel sokkal testközelibb élmény lesz a felfedezés...

9.
9.
sumblinker
A Staff of kings-ben még üvegekkel meg széklábakkal is verekedhettél. Gondolom erre célzott Chdz.
8.
8.
logic5
#7: Mit akarsz? Plazmavágót, meg térhajlító fegyvert?
7.
7.
Chdz
Hát remélem a fegyverarzenál nem az ostorban és az ol'skool 6lövetűben áll meg.
6.
6.
Low Noise
Már videó is van róla, jól néz ki.https://youtu.be/0e17p2IVDUU?si=gqtnLIZGLgVKS1nt
3.
3.
Seraph
#2: Finoman szólva sem nyűgözött le eddig a Machinegames. New order meg Old blood gyenge közepesek voltak, New colossus és Youngblood meg atrocitások a Wolfenstein név ellen.
2.
2.
Kamukaze
#1: Szerintem nem is azokra gondolt a költő. Mondjuk a "zseniális" szótól szerintem messze van.

Ha te is erre akartál utalni, akkor bocs!
1.
1.
Seraph
"Az pedig, hogy a fejlesztőcsapat vérében van az FPS-nézet nem vita tárgya, gondoljunk csak a zseniális Wolfenstein-játékokra."

Se az eredetit, se a Return to castle wolfensteint nem ők csinálták.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...