Hosszú idő telt el a Mass Effect-trilógia óta, és bár a sorozat rajongótábora továbbra is hatalmas, sokan elpártoltak tőle, ami nagyrészt a Mass Effect: Andromeda gyér minőségének köszönhető. A régi rajongókat viszont vigasztalhatja a tudat, hogy a következő fő rész fejlesztését olyan veteránok irányítják, akik már régóta dolgoznak a frencsájzon.
Michael Gamble - az ötödik rész projektvezetője -, az X-en válaszolt egy ezzel kapcsolatos kérdésre. A fejlesztőcsapat kulcsfontosságú pozícióit egytől-egyig az eredeti Mass Effect-trilógia veteránjai töltik be. Pontosabban az ügyvezető producer, a művészeti vezető, a kreatív igazgató és a játék rendezője közülük kerül ki.
Nem ez az első alkalom, hogy hasonló kijelentéseket kapunk Gamble-től. Derek Watts művészeti igazgató, Brenon Holmes producer és Parrish Ley kreatív igazgató kilétét már 2020-ban megerősítette a projekt vezetője.
Az év elején felreppent jelentések szerint a következő Mass Effect gyártás előtti fázisban jár. Az Unreal Engine 5-re épülő sci-fi RPG nem lesz nyitott világú, és valószínűleg csak 2029-ben jelenik meg. A munkálatokat nem érintették túlzottan az EA legutóbbi leépítései.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.