A játék hivatalos honlapján, egy blogbejegyzésben részletezték hogyan is fognak kinézni a mikrotanzakciók, milyen optikai és játékbéli tuningokra költhetünk, illetve, hogy hogyan hidalják át a pay-to-win problémát azzal, hogy elég tapasztalatiponttal bármit kioldhatunk.
A francia cég kifejezetten nagy hangsúlyt helyez arra, hogy ne legyen olyan lehetőség, mellyel a fizető játékosok számottevő előnyre tehetnek szert a nem fizető játékosokkal szemben. Elmondásuk alapján bármely olyan tartalom, ami a játékmenetre is hatást gyakorol nemcsak pénzzel lesz kioldható, de elég XP-vel is. Ezt a DedSec frakcióval szemléltetik (ami a Preseason-ben található), hiszen 700 000 XP-ért bárki hozzájuthat a kioldható jóságokhoz – az kérdés, hogy mennyire lesz időigényes 700 000 XP megszerzése.
Számítani fog, hogy mennyi időt ölünk a játékba, és ezt többféle módon is jutalmazzák majd: ingyenes Battle Pass-jutalmak, játékon belüli kihívások napi, illetve heti rendszerességgel, Ubisoft Connect-kihívások, fegyver mastery-k, közösségi események.
Pénzt pedig már a megszokott dolgokra költhetünk majd: testreszabási lehetőségek, mint karakter- és fegyverkinézetek, játékoskártyák, emojik; de a Battle Pass prémium részére is befizethetünk majd. Nemrég kiderült, hogy nem lesz képesség alapú matchmaking a normál játékmódokban, de ezt május 21-én, mikor megjelenik végre az XDefiant úgyis meglátjuk.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.