Igazi meglepetés volt a májusi State of Play, ahol végre láthattuk a Firewalk játékát, a Concordot. Senki sem számított rá, hogy a játék A galaxis őrzői hangulat ellenére is egy 5v5 heroes shooter lesz, arra pedig még kevésbé, hogy a játék nem ingyenes lesz, mint a már évek óta futó konkurencia. A készítők most igyekeztek pár dolgot tisztázni a játékkal kapcsolatban.
Az egyik ilyen, hogy a játék monetizációs modellje hogyan is fog kinézni. A rendszer kísértetiesen hasonlít a Helldivers 2-ére: egy egyszeri vételár mellett 16 karakter, 12 pálya és 6 játékmód lesz a játékban induláskor. A szezonális tartalmak ingyenesek lesznek, az elérhető mikrotranzakciók pedig kizárólag kozmetikai természetűek lesznek. Az egyelőre ingyenes szezonok új karaktereket, pályákat és játékmódokat is hoznak majd, így a játékosbázist nem fogja szétszabdalni, hogy ki mit vesz meg. Emellé a hetente érkező rövidfilmek a játék eddig legnépszerűbb aspektusára fognak apellálni.
A Sony egyre agresszívebb multiplatform terjeszkedése mellett egyre nagyobb hangsúlyt kap a PSN-fiók is, ami mostantól minden PlayStation-játék portja kapcsán egy kardinális kérdés lesz. Ezen a téren is tanultak a Helldivers 2 esetéből, mivel már most, a játék megjelenése előtt leszögezték, hogy PC-n is szükségünk lesz egy PSN-fiókra, ami minden ellenérzés mellett is jobb, mint az, hogy az Arrowhead játékába utólag implementálták és tették volna kötelezővé a regisztrációt. Hogy ezekkel együtt sikeres lesz-e a Concord, csak a megjelenés után tudjuk majd meg.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.