Kevés játékossal ugyan, de alapvetően pozitív fogadtatásban részesült a nyílt béta hétvégéi után a Sony nyár végén érkező hero shootere. A Concord, bár műfajában nem találta fel a spanyolviaszt, de amit nyújt, azt kellően szórakoztatóan és kellemesen teszi. A játékosok visszajelzései alapján többek között a változatos karakterek és a visszafogottabb tempó volt a két nagy pozitívum, előbbi jót tesz a szavatosságnak, utóbbi pedig szélesebb játékosbázist tud maga köré gyűjteni.
A Firewalk Studios egy FAQ formájában közölte X profilján, mik azok az okok amiért nem hajlandóak fizetőssé tenni a játékukhoz érkező lényegesebb tartalmakat. (Battle Pass) A fejlesztők célja kezdetektől fogva az volt, hogy az első naptól fogva egy robusztus és élvezetes élményt adjanak azoknak, akik becsatlakoznak a lövöldébe. Továbbá azt is megtudhattuk, hogy biztosan fognak érkezni ingyenes új karakterek, pályák és módok az elkövetkezendő szezonok során. Mark DeRidder a játékmenetért és animációért felelős rendező, egy következő posztjában még tovább ment, jelképesen odaszólva a többi, hasonló játékban folyó üzletmodellnek, miszerint a Concord van a játékosokért, nem pedig fordítva, így nem lesz Battle Pass.
A megjelenésre már csak 1 hónapot kell várni, augusztus 23-án viszont már élesben lehet majd az 5v5 meccsekbe beszállni PC-n és PlayStation 5 konzolon.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.