Egy friss elemzésében adott információt a Gamespot arról, hogy milyen elképesztően sok pénzt költ a Microsoft a Game Pass katalógus fenntartására és bővítésére. Az oldal információi szerint évi 1 milliárd euróra rúg a redmondi cég kiadása, hogy külsős cégek által készített játékokat csábítsanak kínálatukba.
Korábban Phil Spencer a Microsoft Gaming vezérigazgatója elárulta, hogy a szerződéseket nem egy sablon alapján kötik a fejlesztőcégekkel, nincs egy bejáratott módszer. Bizonyos esetekben Spencerék átvállalják a teljes fejlesztési költséget, és a készítő csapat pluszban még eladhatja a játékukat más platformokra, megtartva az extra bevételt. Egyéb esetekben egy kész játék kapcsán meg kell egyezni, mennyi pénzért hajlandó a kiadó odaadni a terméket, hogy a bekerülhessen a Game Pass-be. Léteznek letöltések alapján megegyezett díjak, és akadnak kiadók, fejlesztők, akik nem akarnak egyáltalán bekerülni a kínálatba.
Akárhogy is, a Microsoft tetemes összeget költ a játéklista fenntartására, és az említett 1 milliárd dollárban nincsenek benne a belsős stúdiók költségei, de egyelőre nincs jel arra, hogy ez a modell ne érné meg a cégnek.
Korábbi hír hogy 34 millió előfizető van.
Tételezzük fel a legrosszabb variációkat ahol kevesebb mint a fele fizet csak alap game passot 10euroval teljes áron (nem mokolva)
Ez így csak 1.8 milliárd bevétel ahol 15 millió emberrel számoltam és csak 10 euroval. És akkor a maradék 19 millió embert sehova se számoltam. Nos nem kell hozzá matek diploma hogy ez rohadtul nem bukás a msnak. Ráadásul nem mindebki használja mindig a gépét azaz van hogy a semmire fizetnek sokan..
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.