Tudjuk jól, hogy Hideo Kojima hajlamos a sarkításra és a nagy, fellengzős kinyilatkoztatásokra, de semmi okunk nincs arra, hogy ne higgyünk neki, ha konkrét adatokról van szó. Épp ezért kissé aggasztónak hangzott, amikor a Tokyo Game Show végén megejtett szereplésében olyat árult el a Death Stranding 2: On the Beachről, aminek nem feltétlen örülhetünk, ha a 2025-ös megjelenéssel számolunk. A másfélórás, japán nyelvű színpadi beszélgetés során - melyet itt közöltünk - a legendás játéktervező azt állította, hogy jelen pillanatban még csupán a játék 30-40%-a áll készen.
Kojima mindezt teljes lazasággal közölte, mindezt amellett, hogy továbbra is azt állítja, hogy a Death Stranding 2 megjelenik 2025-ben. "Ma sem árultam még el a megjelenési dátumot, de annyit elmondhatok, hogy már megvan a napra pontos dátum. Erre készülünk jelenleg is." - mondta Kojima, miután ismét megerősítette, hogy ez a bizonyos dátum a jövő évre esik.
Ennek fényében legalábbis kérdőjeles, hogy mennyire pontos Kojima becslése a 30-40%-os elkészültséggel, azt azonban nem tudni, hogy pontosan miféle (utó)munkálatokról beszélünk. Ha Kojima matekja ide számolja a különféle, párhuzamos szálakon futó lokalizációs műveleteket, az ehhez tartozó szinkronfelvételeket, illetve a relatíve könnyen kiszervezhető vizuális utómunkát és reklámanyag készítést, akkor elképzelhető, hogy a Death Stranding 2 már játszható állapotban van, munkaóra tekintetében vagy bármely más, kissé elvont mércével mérve azonban valóban 30-40%-os elkészültségnél jár. Hideo Kojima esetében nehéz megítélni az ilyesmit.
“Hideo's words were translated by IGN, but it turned out that the translation was incorrect. Kojima said that the Japanese dub was 30-40% complete.”
Valami Update jöhetne a cikkhez….
Ha belelátsz a történetben... nem-nem rágja szádba a történetet. Tudod mit rág bele a játékos szájába, hazugságot és játékban a kormány propagandáját. Miközben, egy érzelmi roncsot csináltak a főszereplőből. A mélyen egy logikus és jól végig gondolt történet játszódik le a hazugság alatt, amiben bőven van hely arra, hogy játékosként gondolkodj és teóriákat dolgoz ki. Discovery writeing. Az a baj hogy a játék menet miatt.. rengeteg időd is van erre, mert játék menet borzalmas grind.
A végén elkövette azt a hibát Kojima, hogy minden két bites emberrel megpróbálta megértetni, hogy ezt a játék miről szól.
Ez szerintem egy óriási hiba volt.
Második óriási hiba, az a játék menet. Konkrétan büntet a játékmenet egy jó történetért.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.