A Halo-sorozat és a 343 Industries neve az évek alatt teljesen összeforrt, még akkor is, ha sok rajongó a mai napig a Bungie-s időket sírja vissza, nem feltétlenül minden alapot nélkülözve. Persze, érdemes megjegyezni, hogy a stúdióváltás óta eltelt évek alatt mindkét fejlesztőcsapat alaposan megváltozott, és akik az első Halo-t megalkották, már nincsenek is a Bungie-nál. Másrészt a 343 Industries ugyanannyi számozott Halo-játékot készített, mint a sorozat eredeti fejlesztői, és az évek alatt lassan felnőttek a feladathoz.
A legutóbbi játék, a Halo Infinite kapcsán felmerült problémák miatt sokan úgy gondolták, hogy el kellene venni a játékot a 343 Industriestől, lévén a csapat működése közel sem volt optimális. Nos, a maga módján ez a kívánság most teljesült, ugyanis a 343 Industries mostantól Halo Studios néven fut majd, és a változás nem csak névleges, ahogy erről a lenti videó is tanúskodik.
A Project Foundry-nak köszönhetően a szinte újjá alakuló Halo Studios nemcsak Unreal Engine 5-re váltott, de már több jövőbeli projektet is elkezdtek feltérképezni, fejleszteni a sorozat számára. Az új név új működést is jelent, és pillanatnyilag új tagokat keresnek szinte minden területre. A korábbi Slipspace motor fejlesztésére és fenntartására fordított erőforrásokat ugyan most már optimálisabban fogják tudni felhasználni, viszont az ambiciózus projektek számára így is további emberekre van szükségük.
A grafikus motor ugyanis csak egy darabja a változásnak, pusztán elősegíti az új ötletek megvalósítását. A Halo Infinite mementóként szolgál majd a jövőben, mint a csapat utolsó régi felfogással és régi technológiával készült játéka. Hogy mikor kapjuk majd kézhez az első Unreal Engine 5 alatt futó Halo-t, az egyelőre nem ismert, de a jelek szerint már egy ideje dolgoznak rajta a Halo Studiosnál.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.