A korábban 4A Games Ukraine néven ismert Reburn csapata jelenleg a La Quimera-n dolgozik, a projektvezető, Oleksandr Kostiuk a WCCFTechnek adott interjújában további részleteket árult el arról, hogy mi vár ránk a sci-fi lövöldében. Az már biztos, hogy a Metro Exodusban látottakkal ellentétben, a La Quimera-ban nem lesznek félig nyitott pályák, a stúdió tudatos döntése volt, hogy egy feszes narratívára összpontosítsanak, amely végigvezeti a játékost a történeten.
A lineáris megközelítés mellett azért továbbra is felfedezhetünk titkos területeket és opcionális zónákat, de ezekhez nincs szükség a fő sztoriszál végigjátszásához. Annak ellenére, hogy egy kerek történetet mesél el a La Quimera, de a srácok további tartalmakon is gondolkodnak, miközben hűek maradnak az alapvető narratívához.
Tekintettel az ukrajnai háború miatt tapasztalat kihívásokra, a stúdió úgy döntött, hogy egy kompaktabb élményre koncentrál, miközben megőrzik a játék legfontosabb elemeit. Így a fő sztori végigjátszása körülbelül 5 órát vesz igénybe. A kooperatív elemek azonban jelentősen meghosszabbíthatják a játékidőt.
A La Quimera egyébként az Unreal Engine 4-et használja, nem támogatja a sugárkövetést, ellenben a DLSS és az FSR gépi felskálázást igen (viszont abból sem a legújabb verziókat). A játék április 25-én jelenik meg PC-re, ám előtte egy 24 órás zárt bétateszt keretében kipróbálhatunk a történet közepén játszódó, kulcsfontosságú missziót, amibe egyedül, vagy co-opban is beugorhatunk.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.