- Főoldal
- Játékok
- Hitman Absolution
- Friss
1323428400
1322809251
IO Interactive: a Hitman után sem áll meg az élet
Oké, hogy a Hitman Absolutionre szükség van, szeretjük is a kopasz bérgyilkost, de a dán csapat mégis inkább egy teljesen új projektbe fogna bele jelenlegi munkája után. Annyira komolyan gondolják ezt az elképzelésüket, hogy a fejlesztők egy része már az új címet kalapálja.
1321948800
Nextgen Hitman az új Square Enix stúdiónál?
Pörög a Square Enix, és hála az égnek, valami összefüggést vélünk felfedezni a jó minőségű játékok és az előbb említett pörgés között. Ennek örömére a cég Montrealban indít új stúdiót, a már létező fejlesztőcsapata mellett, így már két egész brigádjuk is lesz Kanadában.
1320391376
Hitman Absolution - 17 perc kommentárral
A Square Enix kiadta a nemrégiben látott 17 perces Hitman Absolution gameplay videó fejlesztői kommentárral megspékelt változatát. Ha sok okosságot szeretnél megtudni az IO szakembereitől a 47-es ügynök új kalandjáról, ne habozz megtekinteni a képsorokat.
- zoenn
- 2011. november 4.
- 16 komment
1318271160
Tizenhét percen át mozog a Hitman Absolution
Gyorsabban ment, mint gondoltuk, a Machinima mindenkit beelőzött, s már most elérhetővé tette a Hitman Absolution gigászi gameplay videóját. Az anyag egyes jelenetei ismerősek lehetnek, elvégre a dán IO Interactive ezt a pályát demózta eddig minden játékkiállításon - vessétek rá magatokat!
- fojesz
- 2011. október 10.
- 46 komment
1318251600
Itt az első Hitman Absolution gameplay kedvcsináló
Nem mintha nem lenne elég kedvünk alapból a Hitman új részéhez, de az IO Interactive semmit nem bíz a véletlenre: egyelőre kiadták a rövid teasert, holnap pedig megkapjuk az arcunkba a teljes hosszúságú verziót. Az előzetes a korábban már bemutatott pályán zajlik.
- InGen
- 2011. október 10.
- 19 komment
1310306400
Hitman - sok idő kellett az új technológiához
Biztos sokakban felmerült már a kérdés, hogy vajon miért nem volt hat évig új Hitman-játék. A sorozat sikeres volt, biztos vették volna a népek, szóval, akkor miért nem erőltették a srácok? Nos, úgy tűnik, hogy a saját technológia kifejlesztéséhez egy kicsit több időre volt szükség, mint gondolták.
- InGen
- 2011. július 10.
- 14 komment
1309196383
Hitman Absolution - akár lámpazsinórral is
Az Edge magazin jóvoltából egy raklapnyi új információ derült ki az öt év után visszatérő 47-es ügynök legújabb küldetéseiről: ebből többek között az is kiderül, hogy a fejlesztők szanálták a hagyományos térképképernyőt, de bemutatkozik helyette az Arkham Asylumból is ismert "detektív mód".
- fojesz
- 2011. június 27.
- 23 komment
1308749760
Hitman Absolution - könnyebben rázódunk bele
Az IO Interactive munkatársa, Tore Blystad azt nyilatkozta a minap, hogy pontosan nem jelenthetjük ki a bérgyilkosos játékuk újabb fejezetére, hogy könnyebb lesz mint az előzőek, viszont most sokkal rugalmasabb, és ezúttal figyelmet fordítanak a játékos kitanítására is.
- zoenn
- 2011. június 22.
- 22 komment
1308063773
Hitman Absolution - újabb gameplay pillanatok
Egy termetesebb gameplay anyagot is sikerült begyűjtenünk a legújabb Hitman-játékból, igaz, a majd' kétperces, össze-visszavágott, ismételt jelenetekből álló videót azért még mindig nem neveznénk kifejezetten kedvcsináló hatásúnak. Persze még ez is jobb, mint a semmi, nem igaz?
- fojesz
- 2011. június 14.
- 23 komment