Hitman Absolution - könnyebben rázódunk bele

  • Írta: zoenn
  • 2011. június 22.
  • Érdekesség
Link másolása
Az IO Interactive munkatársa, Tore Blystad azt nyilatkozta a minap, hogy pontosan nem jelenthetjük ki a bérgyilkosos játékuk újabb fejezetére, hogy könnyebb lesz mint az előzőek, viszont most sokkal rugalmasabb, és ezúttal figyelmet fordítanak a játékos kitanítására is.

A Hitman-játékok mindig is a nehézségükről voltak híresek, és még sok szempontból ma is megállnák a helyüket a kihívást tekintve, de az IO most azon szorgoskodik, hogy némileg megkönnyítsék a játékos dolgát a Hitman Absolutionben. Őszintén reméljük, hogy Tore Blystad szavai nem azt jelentik, hogy egy casual játékot faragnak a 47-es ügynök újabb kalandjából.

A játék direktora hozzátette: "Segítünk megérteni a játékot, választások elé állítunk mindenkit, ne csak az legyen belőle, hogy megölik a játékost, és kezdheti újra." Némileg megváltoznak a lehetőségeink a harcrendszert tekintve, ehhez az új, dinamikus mesterséges intelligencia is aszisztálni fog. "Akik Rambót szeretnek játszani, sokkal jobban játszhatnak, mint valaha."

Nehéz szavak ezek a vérbeli rajongók számára, mindenesetre a készítők ígéretet tettek, hogy minden régi trükk és módszer visszatér, és lesznek új, fondorlatos lehetőségek is. "Ha csendben lopakodni szeretsz, akkor azt sokkal mélyebben megteheted, mint egy szimpla sunyizós játékban" - magyarázta Blystad.

A Hitman Absolution 2012-ben jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.

23.
23.
shatterhand
#21: Így indult a killzone3 is: cod felé hajoltak mert azok fikázták. Lett belőle egy csökevény játék amit a codosok ezután is szidták, a killzone2 rajongók meg elfordultak tőle.
A spawnrendszert meg állítólag a játékosok követelték, ehhez képest mindenki szidja, hogy a régi volt a jobb.

Régi, bevált dolgon NE VÁLTOZTASS! Hitmant azért szerettük mert olyan amilyen. Akinek eddig nem tetszett azok fognak ezerrel fröcsögni és pénzt visszakövetelni.
22.
22.
bali182
#20: Van igazság abban amit mondasz :)
21.
21.
Vopesz
#7: Hát ez az, de sokan ahelyett hogy ezt felfognák, inkább ezredjére is kiírják, hogy szar kezsüel, mert most erre áll a kezük. Én sem értem, hogy nem lehet ennyire direkt nem értelmezni helyes magyar mondatokat. De még angolt sem, mert mindezek már régen fent vannak a hivatalos fórumon is, hogy ha gáz van, élvezetes lesz a harc is (eddig elég gyatra volt be kell vallani), de ettől függetlenül ugyanúgy megmarad silent assassin opció is a baleseteknek álcázott gyilkosságokkal együtt, sőt még több variáció lesz... Csak most nyilván a harcon van a hangsúly, mint újításon, nem a már megszokott cseles gyilkosságokon, az eddig is volt.
20.
20.
shatterhand
#19: Másképp világítom meg:
Ha egy játékban gondolkozni kell, többször kell nekifutni, van bőven lehetőséged variálni akkor arra még 10év múlva is örömmel fogsz visszaemlékezni.
Olyan mint az életben: azt nem becsülsz amiért nem szenvedtél egy picit.

Lehet,hogy elsőre átmész mindenhol vagy 2.ra már még könnyebb lesz,de hogy hamarabb eladnád a játékot az fix. Vagy elő se veszed többet.
19.
19.
bali182
Ha kevesebbet szivat egy játék az jó. Ha a fejlesztés során arra törekednek, hogy normálisan játszható, egyértelműen felfogható küldetéseket tegyenek a játékosok elé, az csak jó. Nem tudom, hogy mi a probléma. Ebben a posztban minden egyes szó pozitív irányba tolta a játékról alkotott véleményem, és szerintem ezzel minden normális felfogású olvasó így volt.
17.
17.
Joc1
#15: Akkor zuhanórepülés, amennyi eszük van azoknak -.-"...
16.
16.
shatterhand
#14: ennyi erővel vegyétek többszörösen a pc verzás játékokat
15.
15.
KD
#14: téves. az amerikai gyerekek színvonalához kell levinni
14.
14.
headhunter86
13.
13.
martintoth
Én már eleve annak örülök, hogy végre viszont láthatom a 47-es ügynököt. Eddig a Contractson kívül mindegyik részt többször végigjátszottam és már nagyon rég ábrándoztam a folytatásról. :D Egyébként nekem ez az új esős város,meg a "nyomasztó hangulat dolog" is nagyon bejön. De azért legyenek változatosak a pályák! :D
12.
12.
Sarkadi
Bizok bennük,reméljük egy újabb,ütős Hitman részt fogunk kapni. :)
11.
11.
shatterhand
a rambózok úgyse veszik meg
vagy ha igen akkor ők fogják majd lefikázni
10.
10.
Antihero
#8: de sowsminimal jól megfogalmazta a lényegét.
9.
9.
szogyenyi
Figyeljétek meg, működni fog ez a koncepció. Én bízom benne.
8.
8.
Mortis
#2: Valóban. Bennem is ez vetődött fel először. Jobban megválogathatta volna a szavait a kedves rendező úr.
7.
7.
sowsminimal
Nem lesz casual Hitman, pont ez a lényeg. Pont azt taglalja a krapek, hogy eddig ha lebukott a 47-es onnantól elég gagyi fordulatot vett a játék, konkrétan idióta módon (zs kategóriás filmekhez illően) kezdtünk el futkosni ide-oda, meg lövöldözni 500 rendőrre/szekusra. Na ezt most továbbfejlesztik, hogy azok is élvezhessék a témát, akik nem szeretik újratölteni a mentéseket, ha eltolnak valamit és így azoknak is szórakoztató lehessen onnan a játék. Új közelharci lehetőségekkel, mozdulatokkal színesítenek, aminek örülni kellene, mert ha egy valódi bérgyilkos is lebukna valami csoda folytán, tuti nem úgy reagálna, mint az előző játékokban a 47-es. Ennyiről van szó, nem többről. Világosan leírja azt is, hogy aki a Silent Assassin rangra hajt, annak sem kell bekakálnia, mert megmaradnak a régi lehetőségek is + még ezeket is továbbfejlesztik és még bonyolultabb eszközökhöz juthatunk, még változatosabban tehetjük el a célpontunkat láb alól. Mit kell itt túldramatizálni a dolgot?
5.
5.
lackosor6
#1: Dirt3...OMFG

Elegem van ebből a nagy szarkavarásból, minden játékot tönkre tesznek!
4.
4.
Antihero
#2: valójában ennyi szerintem jót fog neki tenni. kicsit idegesített az előző részekben, hogy mindig a duplafegyóval mutogatták, meg minden videóban azzal tarolt, a játékban pedig csak véletlenül vettem elő. használhatatlan volt, ha eredményt is akartunk...
3.
3.
udvary94
Nocsak....
Nekem személy szerint nem azzal van problémám, amit sokan mondanak: Elqrták( mondják, de kivettem innen ami kellett)
DE
Hogy betanítják a játékost??? Szerintem itten van a baj.... Emlékszem, mikor először jöttem rá, hogy lift tetejéről meg lehet folytani az ellenfelet.... Azok nagy élmények voltak. És minden más amire MAGAMTÓL jöttem rá.
Kíváncsi vagyok minden esetre. Hülyeséget nem mondok, mert nem tudom biztosan, de hát...ez a betanítás hogy lesz....
2.
2.
Hubert Cumberdale
Ez elég rosszul van meg fogalmazva. Szerintem lesznek itt csomóan, akik nem tudják majd értelmezni, és lázadnak megint, hogy elqrták a játékot, de hát ezért szeretünk ide járni :P
1.
1.
Antihero
új főhős DMC-be, casual hitman. szép felvezetése a világvégének.:D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...