Pár új információmorzsa és egy szösszenetnyi videóinterjú érkezett, melyben Nathan Camarillo, a projekt producere válaszol néhány kérdésre a Crysis 2-vel kapcsolatban.
Pár új információmorzsa és egy szösszenetnyi videóinterjú érkezett, melyben Nathan Camarillo, a projekt producere válaszol néhány kérdésre a Crysis 2-vel kapcsolatban.
A PC Gamer legújabb számában Cevat Yerli nyilatkozott a játék fejlesztéséről, és sok újdonságról is beszámolt.
A helyszín immáron nem a csodálatos Lingshan-szigetek, hanem a valós New York City. Ehhez a környezethez alkalmazkodva az idegeneknek is egy új külsőt kellett adni: "Fémszerű kinézetet választottunk, próbáltunk a szilárd anyagnál maradni, de egyúttal biológia eredetűnek kellett lennie, ami egy affajta szimbiotikus benyomást kelt az emberben."
A helyszín immáron nem a csodálatos Lingshan-szigetek, hanem a valós New York City. Ehhez a környezethez alkalmazkodva az idegeneknek is egy új külsőt kellett adni: "Fémszerű kinézetet választottunk, próbáltunk a szilárd anyagnál maradni, de egyúttal biológia eredetűnek kellett lennie, ami egy affajta szimbiotikus benyomást kelt az emberben."
Az új idegenek hasonló mesterséges intelligenciával fognak rendelkezni, mint az emberi ellenfelek, csendben likvidálhatjuk, meglephetjük őket, és még a közeli csapásaink elől is kitérnek, ha úgy alakul a szituáció: "Szerettem volna egy olyan rendszert, ami mindegyik játékbeli karakter intelligenciáját kezeli, legyen az ember vagy idegen. Vannak különböző viselkedési módok és harci stílusok is, amiből az ember egyből rájön, hogy 'ez emberi, és ez idegen.' "
Az új Nanoruha is rengeteg frissítésen esett át, aminek hála mindenki megtalálhatja a magának megfelelő játékstílust. Felmérések kimutatták, hogy a játékosok két módot használtak legtöbbször játék alatt: Stealth és Armour. A folytatásban ez a kettő lesz az elsődleges mód, és ezekhez választhatunk majd másodlagos módokat, így a ruha vész esetén mindig azt a módot aktiválja majd, ami a játékosnak a legkényelmesebb. Noha a Páncél mód még nincs végleges stádiumban, a fejlesztők mindig új dolgokkal kísérleteznek: "Egy ideig áttörhetetlen védelmet kölcsönöz. Egy öt másodperces kis ablakkal próbálkozunk, ami alatt a játékos sérthetetlen."
Két új mód is felüti majd a fejét, név szerint a Tactics és a Power. Míg az elsőnek hála analizálhatjuk a környezetünket, addig a második a régi két mód, a Strength és a Speed egybegyűrt változata lesz. Richard Morgan, a játék történetírója azt is megjegyezte, hogy a Nanoruha (2.0) eredete lesz a játék középpontjában, és nem az, aminek először tűnik.
De kapunk helyette Portalt! Az sem semmi! :)
Egyébként várós játék...
http://www.softsailor.com/news/27923-new-crysis-2-details-emerge-in-the-latest-issue-of-pc-gamer-scans-inside.html
Szkenek az oldal alján.
spoiler
az emberek hazavittek egy olyan idegent....
http://img189.imageshack.us/img189/3408/crysis2screen505122010.jpg
:)
#3: Valószínűleg úgy csinálják majd, a konzolokon nem játszott még az első résszel senki, csak raknak nekik bele valamilyen ismertetőt.
Ezigy kicsit illúzió romboló ,vagy úgyvolt vége az első résznek ,hogy SPOLER!!!!!!!
Megöltük azt a nagy valami a hajón, repcsi felszedett minket ,és elnyelte a víz az úfóót.Épp indultunk vissza a szigetre és végelett."
Spolier OFF!!!!!!!!!!
Végigkellene nyomni megint. Remélem olyan lesz hogy: Elején a játék 1 ,10perces videóval indit ,ami összefűzi a történetet.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.