Tudtátok, hogy a Microsoft egykor meg szerette volna venni a Cryteket first party stúdiónak? Tudjátok, a first party az a fejlesztő, aki a konzolgyártó tulajdonában van, s általában a legjobb játékokat készíti az adott gépre. Nos, a Microsoft szerint ez is egy lehetőség lett volna, de végülis hagyták a németeket a saját útjukon járni.
Erről a Microsoft Game Studios nagyfőnöke, Phil Spencer beszélt: "Amikor először találkoztunk a Crytek ügyvezetőjével, Cevat Yerlivel és a csapatával olyan hét-nyolc éve, beszélgettünk arról, hogy mit jelentene számukra, ha first party stúdió lehetnének:"
Aztán Spencer szerint végül azért nem jött össze a dolog, mert a srácok a Far Cry után rögtön a Crysis készítésébe fogtak bele, s a Microsoft akkor úgy gondolta, van már elég katonai FPS az Xboxon, így végülis a Crytek megmaradt független stúdiónak.
Most persze úgy hozta a sors, hogy a Kinect által mégis visszataláltak valamennyire a Microsofthoz: "Előjöttek ezzel az ötlettel a Ryse fejlesztésének elején, s mostanra teljesen beleszerettek a Kinectbe. Számunkra pedig ez egy tökéletes házasság."
Legalábbis a Microsoft szerint, ahol végre fellélegezhetnek, hiszen legalább egy olyan cég rákapott a Kinectre, akik hardcore játékokat fejlesztenek. A konzolgyártó nagyon jó kapcsolatot ápol a német Crytekkel, s úgy gondolják, tökéletes párosítást alkotnak a Kinecttel együtt.
Jól nézett ki ez a Ryse, még lehet belőle valami, de nekem a Kinect még jó ideig mostohagyerek marad.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.