Májusban lesz premieres a Jerry Bruckheimer-féle élőszereplős Prince of Persia mozifilm, vele együtt pedig egy vadi új játék is érkezik. A The Forgotten Sands viszont nem a legutóbbi, rajzfilmes grafikájú POP folytatása, hanem az eredeti, The Sands of Time-trilógia kiegészítője lesz. Prequel és sequel egyben.
A játék története az első részt követően, de még a Warrior Within eseményei előtt játszódik. A herceg elutazik a testvéréhez, ahol azonban ismét szörnyű dolgokkal kell szembesülnie. Az ország romokban hever, a királyi palotát gonosz erők tartják ostrom alatt, a városvédők pedig már lassan a megadásra készülnek. Nem marad más hátra, hősünk elhatározza, hogy megmenti a birodalmat, mindezt pedig olyan formában, ahogy eddig soha nem láthattuk a sorozat keretein belül.
Az új Prince of Persia tele lesz újdonsággal, de a klasszikus elemeket is tiszteletben tartja majd. A kalandok során az ügyességi, az ugrálós és a kardozós részek felváltva követik egymást, illetve ezúttal is lesz lehetőség időmanipulációra. Azonban igazi folytatás lévén most mindenből egy kicsit többet kapunk, az akrobatikus részek nehezebbek lesznek, az ellenség a korábbinál is hatalmasabb erőket vonultat fel ellenünk, a speciális képességeink pedig nem merülnek majd ki az idővel való játszadozásban, ezúttal ugyanis a természet erejét is segítségül hívhatjuk magunk mellé.
Az, hogy ez pontosan mit rejt, egyelőre nem kívánták részletezni a fejlesztők, ám a Spike Video Game Awards 2009-en bemutatott, cikkünk alján is megtekinthető videó alapján sejteni lehet, hogy a homok felett vehetjük át a hatalmat. Nem kizárt, hogy seregeket megtizedelő hatalmas viharokat gerjeszthetünk, de az is lehet, hogy mi magunk válhatunk porrá, ily módon átjutva például a csukott ajtókon és a rácsozott ablakokon. De mindez egyelőre természetesen találgatás, azt viszont már megerősítették, hogy ezúttal is lesznek bossharcok. Minden nagyobb terület végén vár majd ránk egy főellenség, aki nagyobb és erősebb lesz nálunk, és akit csak hosszas csatározások útján tudunk majd legyőzni.
A The Forgotten Sands teljes mértékben a The Sands of Time sorozat része lesz, ezt bizonyítja az is, hogy visszatér Yuri Lowenthal, a herceg eredeti szinkronhangja. Ami viszont ennél is érdekesebb, az a történetszövés. Eddig fogalmunk sem volt, hogy mi történt a herceggel az első és második rész között eltelt hét évben, most viszont fény derül majd minden sötét titokra. Kiteljesedik előttünk a sága, megtudjuk, hogy miként válik az addig jószívű, büszkén harcoló hősből egy vérszomjas, mindenre kész mészáros, az átalakulás pedig a szemünk előtt történik majd. Az új játékban rengeteg szörnyű, drámai dolognak lehetünk tanúi, mindezek során pedig egy kicsit mi is megkomolyodunk majd egy kicsikét.
Még nem megerősített információ, de a Joystiq magazin Michael McIntyre pályatervezővel készített interjújában olvasható egy utalás a co-op lehetőségre is. Az úriember nem adott egyenes választ a kérdésre, miszerint visszatér-e a 2008-as Prince of Persiában megismert két főszereplős játékmenet, de azt elmondta, hogy a játék egyes változataiban lehet ilyesmire számítani. Ezalatt valószínűleg a PC-s és a nextgen konzolos kiadásokat értette, ennél többet viszont nem lehetett belőle kihúzni.
A Wii és PSP átiratokat a régi trilógiát is megmozgató Jade, míg a játék nagygépes verzióit a Scimitar néven is ismert Avril Engine hajtja majd. Utóbbi duruzsol a 2008-as Prince of Persia, és az új Assassins Creed alatt is, úgyhogy a minőség már most garantált. A grafika, az irányítás és a szereplők animációja tökéletes lesz, azok a félelmek tehát alaptalanok, miszerint a játékot ezúttal a mozijáró casual rétegnek készítenék. Az eddigi technológia nem merül feledésbe, a terepet ugyanaz a 3D Studio Max designer csapat készíti, mint az eddigi részeket, a karakterek ugyanúgy ZBrushban születnek, a herceg szemkápráztató mutatványaiért pedig ezúttal is az a HumanIK szoftver felel majd, ami Eziót is mozgásban tartotta.
A Prince of Persia: The Forgotten Sands a nem kevesebb, mint 1800 főt foglalkoztató, Assassins Creed, POP, Splinter Cell és Rainbow Six sorozatokat is jegyző UbiSoft Montreal stúdióban készül, de a fejlesztésekbe besegít a handheld játékok kanadai specialistája, a UbiSoft Quebec is. A megjelenés 2010. május 11-én lesz esedékes PC-re, Playstation 3-ra, Xbox 360-ra, Nintendo Wii-re, PSP-re és DS-re.
A kezdetek
A Prince of Persia-sorozat Jordan Mechner játékdesigner nevéhez fűződik. Az 1989-ben megjelent első rész egy oldalnézetes ügyességi, kardozós játék volt, amit a frissdiplomás programozó a Konamival közösen alkotott meg. A Prince of Persia 2: The Shadow and the Flame-re egészen 1994-ig kellett várni, majd a sorozat halálát okozó, hatalmasat bukott Prince of Persia 3D következett 1999-ben. A játékot négy évvel később a UbiSoft élesztette fel, a fejlesztőcsapathoz pedig a biztos siker érdekében még maga Mechner is csatlakozott.
Az új Prince of Persia tele lesz újdonsággal, de a klasszikus elemeket is tiszteletben tartja majd. A kalandok során az ügyességi, az ugrálós és a kardozós részek felváltva követik egymást, illetve ezúttal is lesz lehetőség időmanipulációra. Azonban igazi folytatás lévén most mindenből egy kicsit többet kapunk, az akrobatikus részek nehezebbek lesznek, az ellenség a korábbinál is hatalmasabb erőket vonultat fel ellenünk, a speciális képességeink pedig nem merülnek majd ki az idővel való játszadozásban, ezúttal ugyanis a természet erejét is segítségül hívhatjuk magunk mellé.
Az, hogy ez pontosan mit rejt, egyelőre nem kívánták részletezni a fejlesztők, ám a Spike Video Game Awards 2009-en bemutatott, cikkünk alján is megtekinthető videó alapján sejteni lehet, hogy a homok felett vehetjük át a hatalmat. Nem kizárt, hogy seregeket megtizedelő hatalmas viharokat gerjeszthetünk, de az is lehet, hogy mi magunk válhatunk porrá, ily módon átjutva például a csukott ajtókon és a rácsozott ablakokon. De mindez egyelőre természetesen találgatás, azt viszont már megerősítették, hogy ezúttal is lesznek bossharcok. Minden nagyobb terület végén vár majd ránk egy főellenség, aki nagyobb és erősebb lesz nálunk, és akit csak hosszas csatározások útján tudunk majd legyőzni.
A The Forgotten Sands teljes mértékben a The Sands of Time sorozat része lesz, ezt bizonyítja az is, hogy visszatér Yuri Lowenthal, a herceg eredeti szinkronhangja.
Kiegészítő epizódok
A The Sands of Time sorozat nem csak az eredeti három részből áll. 2003-ban Harem Adventures címmel megjelent egy mobiljáték is, majd jött a 2005-ös Battles of Prince of Persia, ami egy körökre osztott stratégia volt DS-re. A Revelations a Warrior Within PSP-s verziónak felel meg, a Rival Swords pedig a The Two Thrones epizód Wii-re és PSP-re megjelent átirata.
Még nem megerősített információ, de a Joystiq magazin Michael McIntyre pályatervezővel készített interjújában olvasható egy utalás a co-op lehetőségre is. Az úriember nem adott egyenes választ a kérdésre, miszerint visszatér-e a 2008-as Prince of Persiában megismert két főszereplős játékmenet, de azt elmondta, hogy a játék egyes változataiban lehet ilyesmire számítani. Ezalatt valószínűleg a PC-s és a nextgen konzolos kiadásokat értette, ennél többet viszont nem lehetett belőle kihúzni.
A Wii és PSP átiratokat a régi trilógiát is megmozgató Jade, míg a játék nagygépes verzióit a Scimitar néven is ismert Avril Engine hajtja majd. Utóbbi duruzsol a 2008-as Prince of Persia, és az új Assassins Creed alatt is, úgyhogy a minőség már most garantált. A grafika, az irányítás és a szereplők animációja tökéletes lesz, azok a félelmek tehát alaptalanok, miszerint a játékot ezúttal a mozijáró casual rétegnek készítenék. Az eddigi technológia nem merül feledésbe, a terepet ugyanaz a 3D Studio Max designer csapat készíti, mint az eddigi részeket, a karakterek ugyanúgy ZBrushban születnek, a herceg szemkápráztató mutatványaiért pedig ezúttal is az a HumanIK szoftver felel majd, ami Eziót is mozgásban tartotta.
A közel-keleti autóipar
Perzsia a mai Irán területén helyezkedett el, az iszlám ország pedig nem csak föld-levegő rakétatervezésben, de az autógyártásban is nagyon erős. Az IKCO (az Iran Khodro Industrial Group) a közel-kelet legnagyobb járműipari vállalata, ő készíti többek közt az Irán nemzeti autójának számító, 405-ös padlólemezre épített Samandot is. Több nagy világcéggel ápol jó kapcsolatot, hivatalos licenc alapján gyárt többféle Peugeot, Dacia és Suzuki modellt, illetve a teheráni gyártósoráról kerülnek ki az ázsiai piacra szánt Mercedes Benz E-Class példányok is.
A Prince of Persia: The Forgotten Sands a nem kevesebb, mint 1800 főt foglalkoztató, Assassins Creed, POP, Splinter Cell és Rainbow Six sorozatokat is jegyző UbiSoft Montreal stúdióban készül, de a fejlesztésekbe besegít a handheld játékok kanadai specialistája, a UbiSoft Quebec is. A megjelenés 2010. május 11-én lesz esedékes PC-re, Playstation 3-ra, Xbox 360-ra, Nintendo Wii-re, PSP-re és DS-re.
Kapcsolódó cikkek
elsore nyomj ra az a neked valo :DDDDDDDDDDDd
jatszottal mar Ninja Gaiden Sigma 1 v 2-vel? na azok a nehezek nem ez v jatsz a 4-dik PoP az is konnyu
Ha nem tetszik a játék, ne nézz hírei után és ne terjesszed szét az egész világon, hogy "Én vagyok az a Ba*** Ku**** Állat, aki utálja a PoP-ot", mert ez a rajongókat totál idegesíti, vagy csak simán SENKIT SEM ÉRDEKEL!!!!! ÉS NINCS IGAZAD. A játék pont úgy az izgalmas, ha rád jönnek ezren és kaszálsz, király kombókkal és ezen felül mászkálnod is kell (nem mint az X-bladesban, ahol folyamatosan csak ölsz, de a játék még úgy is szép, csak unalmas).
Végigvittem párszázszor az összes részt Hardon, és ha te annyira vak vagy, hogy az orrod elé nézz, mert a játékmenet tényleg egyszerű, akkor No Comment, BUNKÓ VAGY!!!
Nem tudod felfogni, mennyire idegesít, hogy a kedvenc gamemet szidod!
Nekem speciál a 2008as is tetszett, mert realisztikus volt, gyönyörű grafikával, jó poénokkal (LOL), csak 1 idő után télleg uncsi gyüjtögetni a kis vackokat, meg egyenként ölni az ellenfeleket.
Ezenfelül nagyon várom a játék új részének megjelenését! Remélem, lesz benne Blood, Gore, Violence, mint a WW ben.
Éljen az UBIsoft!!!
Na igen.Az való a te szintednek.
Nem tudjátok,hogy májusra kell frissíteni szerintetek az xboxot?
Gondolom a ti szakmátok sem a jóslás csak esetleg nem hallottatok valamit róla?Nekem most a 4. hullám van meg,az elég lesz szerintetek májusig?
Szerintem vannak játéktípusok, amikkel nem mindenki tud játszani.
Pl. Öcsém a PoP-al, vagy a régebbi TR-ekkel (igen, igen, amikor mászás közben nyomva kellett tartani a CTRL gombot, mert különben sikítva lehullott a beste; másig emlékszem a legelső részre és utolsó főellenségre, ha ott leestél, mire leért, háromszor tudott sikítani :D :D :D).
Mindketten bénák vagyunk az autós-szimulátoros játékokhoz, ezért nem játszunk velük. Öcsém pl. profi az FPS-ekben, én meg nem. Az egyetlen FPS, amivel normálisan tudtam játszani, az a Crysis volt, mert ott lehetett lopakodva is haladni.
Vannak játéktípusok, amihez valakinek nincs tehetsége. Én a Total Warokon kívül elég béna vagyok a stratégiákban, öcsém meg nem.
Szerintem a játék szórakozás. Gyerekkoromban nem tudtam volna modellt összerakni, ezért legóztam :D
Mindenkinek meg van a saját képességeihez illő műfaj, és ez nem noobságról szól, mint pl. Zgreen vetette fel.
Meg marhára igazságos, hogy a nyamvadt kardjával csapkodó "kisherceget" 8 alabárdos szörnyeteg szabdalja? és újra is termelődnek, ugye nagyon realisztikus?
1.
Ennél mocskosabbul igazságtalanabb játékot életemben nem láttam, direkt az egész csak a szivatásról szól.Egy haveromnak megvan (vagyis megvolt) a teljes trilógia eredetiben, és összetörte mindet olyan mérges volt .Embertelen egy játék.Mazochistáknak való.
2.
Ha már kemény pénzért megveszi az ember a játékot, akkor vár is valamit.És nem azt, hogy 10-en egyszerre nekirontanak és fél perc alatt bucira verik.A pénzemért élményt, szórakozást és kellemes kikapcsolódást várok.Szivatja eleget az élet is az embert, és amikor leül a gép elé, legalább az legyen jó.Nem azt mondom hogy nem kell kihívás, de ez azért már finoman szólva is pofátlanság.Ha betilthatnék 3 játékot, ezek lennének, mert ez tényleg tiszta agressziót vált ki (már pusztán hogy írok róla, az is), nem a Manhunt meg a GTA, ott tényleg levezeti a gőzt az ember.Szerintem az ilyen PoP-féle játékok szülik az agressziót és ezek a legkárosabbak.
Ízlések és pofonok, ha tetszik játssz vele, ha annyira profi vagy benne akkor neked biztos gyerekjáték végigjátszani.
Majd eldaloljátok a GK2.0-án a tábortűz mellett öszeölelkezve a "frenc villbi frencc"-et :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.