Befejező részéhez érkezett a Gears of War trilógia. Marcus, Dom, és a Delta Squad utoljára tér vissza közénk, Cliff Bleszinski jövő év áprilisában pontot tesz az Xbox 360 egyik valaha volt legsikeresebb sorozatának végére. De pontosan mire is számíthatunk? Premier előzetesünkből mindenre fény derül!
Tizennyolc hónap telt el a Gears of War 2 eseményei óta. A locust és lambent seregek hatalmas erővel nyomulnak előre, Marcus és Dom pedig megfáradva bár, de ugyanolyan kitartással tizedeli a barbár intrúderek sorát, mint azt az elmúlt évek során mindig. Az emberiség a valaha volt legnagyobb háborúját éli át, s már majdnem feladtuk a harcot, mikor az utolsó pillanatban felcsillant egy reménysugár. Kaptunk egy apró esélyt arra, hogy nyertesként hagyjuk el a csatamezőt, a végső ellencsapáshoz viszont még hosszú út vezet, meg kell találnunk ugyanis Marcus apját, Adam Fenixet, a tudóst, aki rájött, hogy miként vezethetjük győzelemre az emberi seregeket.
A lambent és a locust csapatok érezhetik a vesztüket, hiszen nem csak, hogy óriási offenzívába kezdenek a harmadik rész során, de új tagokkal is bővítik a hordát. Az új játékban lesz például egy gránátos katona, aki a hátsó sorokból gyilkos robbanószerekkel szórja a harcmezőt, illetve egy félig gép, félig szörny kreáció is feltűnik, mely lángoló ágyúgolyókkal igyekszik majd visszaverni a támadásunkat. Az új nehézfiúk kőkemény ellenfélnek ígérkeznek, de nem kell aggódnunk, a COG is beerősít, kapunk például egy rakétavetőkkel ellátott, mech-stílusú gépet, melynek segítségével valósággal szétszedhetjük az egész pályát.
A fegyvereink száma is bővül. A hagyományos, láncfűrésszel ellátott lanceren kívül lesz egy szuronnyal felszerelt, nagy kaliberű, de lassan tüzelő fegyverünk, egy távcsöves mesterlövész puskánk, egy lángszórónk, és egy lefűrészelt csövű, közelharcra tervezett shotgununk is, ami a nagyobb csatákban fog jól jönni, hiszen egyetlen jól irányzott lövéssel több ellenfelet is le tud teríteni. De érdekes lesz még az a fegyver is, ami egy föld alatt támadó kis robotot indít útnak; a szerkezet vakondok módjára jár-kel szinte láthatatlanul, átássa magát a fedezékek alatt, és úgy nyírja ki az ellenfeleinket, hogy azok még csak nem is számítanak rá.
Jópofa apróság, hogy a kampányon kívül ezúttal is lesznek mindenféle játékmódok. Mindközül az arcade ígérkezik felettébb szórakoztatónak, a kihívás során a történetben látott pályákat játszhatjuk újra, most azonban mindenért pontot kapunk, barátainkkal pedig versenghetünk, hogy ki tudja jobb statisztikával teljesíteni a küldetést. A fejlövések és a fűrészelések érnek a legtöbbet, a végeredménybe beleszámít majd az idő, de levonásokat is kapunk, például akkor, ha pocsékoljuk a lőszert, és mindig mellélövünk. Újdonság lesz továbbá a mutator is, mely szintén a kampány állomásait ismétli meg, azonban több érdekes, és nem egyszer vicces változást is végrehajt. Kicseréli a hangokat, duplájára növeli a fejeket, lecsökkenti a gravitációt, egy szóval megpróbál egy kis mosolyt csalni az arcunkra, még ezekben a szörnyű, véres időkben is.
A készítők szeretnék, hogy a játékuk minél nagyobb közönséghez jusson el, ezért döntöttek például a női mellékszereplő karaktere mellett, illetve a nehézségi szintekkel is variálni fognak, lesz többek közt egy ultra casual mód, ami a teljes kezdőknek készül. Hősünk ennek során minden korábbinál jobban bírja majd a golyókat, a szörnyek könnyebben halnak, sőt a célzás is automatikus lesz, kitartásra azonnal odaugrik a célkereszt a legközelebbi szörnyhöz, nekünk csak a ravaszt kell majd húzni, és már hullnak is a fejek.
A Gears of War 3-mat mozgás közben is láttuk már, a fejlesztők a teljes első pályát felfedték a sajtónak rendezett bemutatón. A kalandok az ellenállók első számú főhadiszállásán, a Sera óceánon cirkáló, repülőgép-anyahajóból átalakított Raven's Nest fedélzetén kezdődtek, az első kockák pedig ki mást is mutathattak volna, mint a játék hősét, Marcus Fenixszet. A katona zihálva ébredt rémálmából, teste izzadt volt, arca ráncos, látszott rajta, hogy a hosszú évek óta tartó harcok lassan felőrlik őt. Az ébredés után azonnal átvettük felette az irányítást, elhagytuk a kabint, a folyosón végigsétálva pedig vagy két tucat katonával találkoztunk, akik ezúttal nem harci páncélban, hanem félmeztelenül, vagy egyszerű atlétában, beszélgetéssel, és kártyával múlatták az időt. Mindegyik fáradt és megtört volt, nem is tűntek katonának, inkább egy nagy család képét festették.
Pár perc séta után feltűnt a színen Dom is. A főhős legjobb barátjára egy sötét, UV lámpákkal megvilágított kamrában találtunk rá, éppen a növényeit gondozta, öreg volt, dús szakállt növesztett, tekintetéből pedig azonnal kiolvastuk, hogy bár örül régi barátjának, szíve szerint inkább visszavonulva töltené a hátralévő napjait. Nem kellett azonban sokáig kérlelni őt, hogy csatlakozzon hozzánk, egy rövid társalgás után a két főszereplő elindult a felsőbb szinte, ahol az eligazító teremben az új társaik várták őket. Feltűnt az első két részben már megismert Anya Stroud, illetve bemutatkozott Jace Stratton, a fiatal fekete újonc is, akinek a szörnykaszaboláson kívül két kedvenc hobbija van még: a nők és a képregények.
Hőseinknek nem volt sok ideje csevegni, a találkozót ugyanis óriási robbanás zavarta meg. A hajót megtámadták, rákszerű lények egész serege lepte el a fedélzetet, a tengerből egy hatalmas, polipszerű lény emelkedett ki, a háttérben pedig akcióba lendültek a lambent katonák is. Hatalmas összecsapás vette kezdetét, megismerhettük a játék egyik újdonságának számító fegyvercserét, majd addig nyomultunk előre, míg vissza nem vertük az összes rohadt dögöt. A fináléban megérkezett egy helikopter, rajta Prescottal, a COG rég elveszettnek hitt alapítójával, aki egy lemezt nyomott Marcus kezébe, rajta Adam Fenix üzenetével: „Itt az idő megmenteni a világunkat. Szükségem van rád!"
A lambent és a locust csapatok érezhetik a vesztüket, hiszen nem csak, hogy óriási offenzívába kezdenek a harmadik rész során, de új tagokkal is bővítik a hordát. Az új játékban lesz például egy gránátos katona, aki a hátsó sorokból gyilkos robbanószerekkel szórja a harcmezőt, illetve egy félig gép, félig szörny kreáció is feltűnik, mely lángoló ágyúgolyókkal igyekszik majd visszaverni a támadásunkat. Az új nehézfiúk kőkemény ellenfélnek ígérkeznek, de nem kell aggódnunk, a COG is beerősít, kapunk például egy rakétavetőkkel ellátott, mech-stílusú gépet, melynek segítségével valósággal szétszedhetjük az egész pályát.
A fegyvereink száma is bővül. A hagyományos, láncfűrésszel ellátott lanceren kívül lesz egy szuronnyal felszerelt, nagy kaliberű, de lassan tüzelő fegyverünk, egy távcsöves mesterlövész puskánk, egy lángszórónk, és egy lefűrészelt csövű, közelharcra tervezett shotgununk is, ami a nagyobb csatákban fog jól jönni, hiszen egyetlen jól irányzott lövéssel több ellenfelet is le tud teríteni. De érdekes lesz még az a fegyver is, ami egy föld alatt támadó kis robotot indít útnak; a szerkezet vakondok módjára jár-kel szinte láthatatlanul, átássa magát a fedezékek alatt, és úgy nyírja ki az ellenfeleinket, hogy azok még csak nem is számítanak rá.
Jópofa apróság, hogy a kampányon kívül ezúttal is lesznek mindenféle játékmódok. Mindközül az arcade ígérkezik felettébb szórakoztatónak, a kihívás során a történetben látott pályákat játszhatjuk újra, most azonban mindenért pontot kapunk, barátainkkal pedig versenghetünk, hogy ki tudja jobb statisztikával teljesíteni a küldetést. A fejlövések és a fűrészelések érnek a legtöbbet, a végeredménybe beleszámít majd az idő, de levonásokat is kapunk, például akkor, ha pocsékoljuk a lőszert, és mindig mellélövünk. Újdonság lesz továbbá a mutator is, mely szintén a kampány állomásait ismétli meg, azonban több érdekes, és nem egyszer vicces változást is végrehajt. Kicseréli a hangokat, duplájára növeli a fejeket, lecsökkenti a gravitációt, egy szóval megpróbál egy kis mosolyt csalni az arcunkra, még ezekben a szörnyű, véres időkben is.
A készítők szeretnék, hogy a játékuk minél nagyobb közönséghez jusson el, ezért döntöttek például a női mellékszereplő karaktere mellett, illetve a nehézségi szintekkel is variálni fognak, lesz többek közt egy ultra casual mód, ami a teljes kezdőknek készül. Hősünk ennek során minden korábbinál jobban bírja majd a golyókat, a szörnyek könnyebben halnak, sőt a célzás is automatikus lesz, kitartásra azonnal odaugrik a célkereszt a legközelebbi szörnyhöz, nekünk csak a ravaszt kell majd húzni, és már hullnak is a fejek.
A Gears of War 3-mat mozgás közben is láttuk már, a fejlesztők a teljes első pályát felfedték a sajtónak rendezett bemutatón. A kalandok az ellenállók első számú főhadiszállásán, a Sera óceánon cirkáló, repülőgép-anyahajóból átalakított Raven's Nest fedélzetén kezdődtek, az első kockák pedig ki mást is mutathattak volna, mint a játék hősét, Marcus Fenixszet. A katona zihálva ébredt rémálmából, teste izzadt volt, arca ráncos, látszott rajta, hogy a hosszú évek óta tartó harcok lassan felőrlik őt. Az ébredés után azonnal átvettük felette az irányítást, elhagytuk a kabint, a folyosón végigsétálva pedig vagy két tucat katonával találkoztunk, akik ezúttal nem harci páncélban, hanem félmeztelenül, vagy egyszerű atlétában, beszélgetéssel, és kártyával múlatták az időt. Mindegyik fáradt és megtört volt, nem is tűntek katonának, inkább egy nagy család képét festették.
Pár perc séta után feltűnt a színen Dom is. A főhős legjobb barátjára egy sötét, UV lámpákkal megvilágított kamrában találtunk rá, éppen a növényeit gondozta, öreg volt, dús szakállt növesztett, tekintetéből pedig azonnal kiolvastuk, hogy bár örül régi barátjának, szíve szerint inkább visszavonulva töltené a hátralévő napjait. Nem kellett azonban sokáig kérlelni őt, hogy csatlakozzon hozzánk, egy rövid társalgás után a két főszereplő elindult a felsőbb szinte, ahol az eligazító teremben az új társaik várták őket. Feltűnt az első két részben már megismert Anya Stroud, illetve bemutatkozott Jace Stratton, a fiatal fekete újonc is, akinek a szörnykaszaboláson kívül két kedvenc hobbija van még: a nők és a képregények.
Hőseinknek nem volt sok ideje csevegni, a találkozót ugyanis óriási robbanás zavarta meg. A hajót megtámadták, rákszerű lények egész serege lepte el a fedélzetet, a tengerből egy hatalmas, polipszerű lény emelkedett ki, a háttérben pedig akcióba lendültek a lambent katonák is. Hatalmas összecsapás vette kezdetét, megismerhettük a játék egyik újdonságának számító fegyvercserét, majd addig nyomultunk előre, míg vissza nem vertük az összes rohadt dögöt. A fináléban megérkezett egy helikopter, rajta Prescottal, a COG rég elveszettnek hitt alapítójával, aki egy lemezt nyomott Marcus kezébe, rajta Adam Fenix üzenetével: „Itt az idő megmenteni a világunkat. Szükségem van rád!"
Kapcsolódó cikkek
Ezt most komolyan mondom. :D
ha valakinek nemtetszik merjen csak beszolni.
Ezt most komolyan mondom. :D
ha valakinek nemtetszik merjen csak beszolni.
Szerintem sima fordított cikk ;) és akkor nagyon nem mentem bele itt a játékújságírás minőségi különbségeiről itthon és külföldön, mely nyilván anyagi hátterű probléma lehet :)
Hát akkor valamilyen fórmában csak látták a játékot, és azt nem nagyon hiszem, hogy dobtak egy e-mailt az epicnek, hogy hali, mi vagyok a Gamekapocs, magyarországról és látni szeretnénk a játékot. Tehát valami rendezvény, vagy sajtótájékoztató szerüen oldhatták meg a dolgot :))
Tényleg és mióta tolod ?:D:D
16: Sun Kil Moon - Heron Blue
pls valaki egy linket küldjön ha tudja
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.