Emlékeztek még az 1988-ban Gameboy-ra, Commodore 64-re és NES-re megjelent Bionic Commando-ra? A játék tavaly a Capcom Classics Collection Remixed PSP-s játékcsomagban is megjelent, úgyhogy nagy eséllyel még a fiatalabb játékosok is találkozhattak vele. Közel 20 év telt el az eredeti játék debütálása óta, és mint az lenni szokott, egyszer minden nagy címből készül feldolgozás. Hölgyeim és uraim, bemutatkozik az új Bionic Commando!
Nem tudom megállni, hogy ne vonjak párhuzamot a játék és a Bionic Woman című sorozat között, hiszen az 1976-os szupernős filmsorozat az amerikai NBC csatorna jóvoltából is nemrég, egészen pontosan pár hete született újjá. A sorozatban egy teljesen átlagos nőből lesz szuperkatona, mindenféle dollármilliós csúcstechnológia felhasználásával. Jamie új lábakat, bionikus kart, szuper érzékeny füleket, és pásztázó szemet kap, így válik belőle a világ legdrágább, élő robotembere. Az implantátumok jól végzik a dolgukat, a film igazi cyberpunk hangulatot idéz – valami hasonlóról lesz szó a jövőre megjelenő játékban is.
A Bionic Commando főhőse Nathan Spencer, akit biológiai kísérletek útján szuperhőssé alakítottak. Hasonlóan Jamie-hez, Nathan is bionikus kart, és szuper erőt kapott, kezéből csáklyát tud kilövellni, úgy közlekedve segítségével, mint egy jövőbeli Pókember. A csáklyával képes ártalmatlanná tenni ellenfeleit, le tud ereszkedni függőleges falakról, sőt még nagyobb tárgyakat, akár autókat is tud dobálni.
Az eredeti Bionic Commando-ban egy Super Joe nevű titkos ügynököt kellett megmentenünk, a 2008-as játék azonban szakítva elődjének gyengeségeivel, új vizekre evez a sci-fi punk történetszövés útján. A bionikus szupererővel rendelkező Nathan évekkel ezelőtt a kormány oldalán sikerrel helyt állt az Imperials elleni harcban, azonban háborús bűneiért, és kegyetlenségeiért halálra ítélték. A sors azonban közbelép. Nathan épp a kivégzésére vár, amikor terroristák hatalmas bombát robbantanak Ascension City-ben. A város szinte teljesen megsemmisül, a legtöbb felhőkarcoló összedől, a magasvasút leomlik, a lakosság pedig pillanatok alatt tizedére csappan. A kormány rájön, hogy ide kevés a hadsereg, és újra Nathan segítségét kéri a terroristák elleni csatában.
Nathan-nel terroristákra vadászva többnyire a lerombolt városban kell majd kalandoznunk, itt mindenhol kiégett épületek, felrobbant autók, összedőlt házak, és halott emberek várnak majd minket. Az összkép valami olyasmi lesz, mint amit a Terminátorban láttunk, az ítéletnap utáni időket bemutató jelenetek alkalmával. A közlekedés sem lesz könnyű, hiszen a robbanás során beszakadt a metró, szétrepedt a talaj, az utak pedig járhatatlanok lettek – itt már tényleg szükség lesz csáklyás karunkra.
Bionikus karunk persze nem csak a pókemberes mutatványokra fog szolgálni, ahogy előbb már írtuk, ezzel lehet verekedni is, sőt tárgyakat dobálni. Ha körülvesznek minket a terroristák, akkor a csáklyát meglendítve lepofozhatunk egy párat, közben másik kezünkkel vadul lövöldözhetünk. Ha meglátunk egy autót, vagy egy nagy oszlopot, akkor becélozva azt a csáklyával, fel tudjuk majd emelni, majd megdobni vele ellenségeinket. És ha bionikus karunkkal jól megsuhintunk valakit, annak tuti kilapul a koponyája, vagy behorpad a mellkasa. Nem semmi erő birtokosai leszünk tehát!
A PC-re, Xbox 360-ra és Playstation 3-ra megjelenő játék igazi nemzetközi összefogás eredménye lesz. A Capcom megbízásából amerikai producer, japán kreatív tanácsadó, és svéd fejlesztőcsapat végzi a munkálatokat. A Stockholm székhelyű GRIN nem új a szakmában, ők jegyzik többet közt a Ghost Recon: Advanced Warfighter sorozatot is, úgyhogy a produkció minőségét illetően igazán nincs okunk aggódni!
A grafikára sem lehet majd panaszunk – legalábbis erről árulkodnak a már közzétett képek. A város fantasztikus lesz, a füst és a robbanás effektekre különös figyelmet fordítanak a fejlesztők, csakúgy, mint a karakterek mozgására, és a fizika élethűségére. Hiszen fontos, ha egy autót dobunk ellenfeleinkre, akkor az valóban úgy essen rájuk, és úgy robbanjon be, ahogy az életben is tenné. A Bionic Commando-ról egyelőre nagyjából ennyit tudni, de ígérjük, amint valami friss infó, vagy érdekesség lát napvilágot, azonnal közzé tesszük azt a hírek között!
A Bionic Commando főhőse Nathan Spencer, akit biológiai kísérletek útján szuperhőssé alakítottak. Hasonlóan Jamie-hez, Nathan is bionikus kart, és szuper erőt kapott, kezéből csáklyát tud kilövellni, úgy közlekedve segítségével, mint egy jövőbeli Pókember. A csáklyával képes ártalmatlanná tenni ellenfeleit, le tud ereszkedni függőleges falakról, sőt még nagyobb tárgyakat, akár autókat is tud dobálni.
Az eredeti Bionic Commando-ban egy Super Joe nevű titkos ügynököt kellett megmentenünk, a 2008-as játék azonban szakítva elődjének gyengeségeivel, új vizekre evez a sci-fi punk történetszövés útján. A bionikus szupererővel rendelkező Nathan évekkel ezelőtt a kormány oldalán sikerrel helyt állt az Imperials elleni harcban, azonban háborús bűneiért, és kegyetlenségeiért halálra ítélték. A sors azonban közbelép. Nathan épp a kivégzésére vár, amikor terroristák hatalmas bombát robbantanak Ascension City-ben. A város szinte teljesen megsemmisül, a legtöbb felhőkarcoló összedől, a magasvasút leomlik, a lakosság pedig pillanatok alatt tizedére csappan. A kormány rájön, hogy ide kevés a hadsereg, és újra Nathan segítségét kéri a terroristák elleni csatában.
Nathan-nel terroristákra vadászva többnyire a lerombolt városban kell majd kalandoznunk, itt mindenhol kiégett épületek, felrobbant autók, összedőlt házak, és halott emberek várnak majd minket. Az összkép valami olyasmi lesz, mint amit a Terminátorban láttunk, az ítéletnap utáni időket bemutató jelenetek alkalmával. A közlekedés sem lesz könnyű, hiszen a robbanás során beszakadt a metró, szétrepedt a talaj, az utak pedig járhatatlanok lettek – itt már tényleg szükség lesz csáklyás karunkra.
Bionikus karunk persze nem csak a pókemberes mutatványokra fog szolgálni, ahogy előbb már írtuk, ezzel lehet verekedni is, sőt tárgyakat dobálni. Ha körülvesznek minket a terroristák, akkor a csáklyát meglendítve lepofozhatunk egy párat, közben másik kezünkkel vadul lövöldözhetünk. Ha meglátunk egy autót, vagy egy nagy oszlopot, akkor becélozva azt a csáklyával, fel tudjuk majd emelni, majd megdobni vele ellenségeinket. És ha bionikus karunkkal jól megsuhintunk valakit, annak tuti kilapul a koponyája, vagy behorpad a mellkasa. Nem semmi erő birtokosai leszünk tehát!
A PC-re, Xbox 360-ra és Playstation 3-ra megjelenő játék igazi nemzetközi összefogás eredménye lesz. A Capcom megbízásából amerikai producer, japán kreatív tanácsadó, és svéd fejlesztőcsapat végzi a munkálatokat. A Stockholm székhelyű GRIN nem új a szakmában, ők jegyzik többet közt a Ghost Recon: Advanced Warfighter sorozatot is, úgyhogy a produkció minőségét illetően igazán nincs okunk aggódni!
A grafikára sem lehet majd panaszunk – legalábbis erről árulkodnak a már közzétett képek. A város fantasztikus lesz, a füst és a robbanás effektekre különös figyelmet fordítanak a fejlesztők, csakúgy, mint a karakterek mozgására, és a fizika élethűségére. Hiszen fontos, ha egy autót dobunk ellenfeleinkre, akkor az valóban úgy essen rájuk, és úgy robbanjon be, ahogy az életben is tenné. A Bionic Commando-ról egyelőre nagyjából ennyit tudni, de ígérjük, amint valami friss infó, vagy érdekesség lát napvilágot, azonnal közzé tesszük azt a hírek között!
Kapcsolódó cikkek
Jó volt a cikk........... de azt olvastam egy oldalon miközben több videot akartam találni erről a játékról hogy megjelenek még PC!!!! és PS3 is.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.