A PlayFirst fejese, John Welch szerint hamarosan kisebbségbe kerülnek a hardcore játékosok, a casual játékok pedig még inkább teret hódítanak a játékiparban.
A PlayFirst fejese, John Welch szerint hamarosan kisebbségbe kerülnek a hardcore játékosok, a casual játékok pedig még inkább teret hódítanak a játékiparban.
Welch szerint a casual játékok gyors terjedése annak köszönhető, hogy a videójátékok már-már olyan fontossággal bírnak egy mai ember életében, mint a TV: mindenki használja, aligha van valaki, aki elbírná nélküle képzelni az életét - a kisgyerektől kezdve a szülőkön át a nagypapáig. Magától értetődik, hogy a játékokkal korábban nem próbálkozókat nagy valószínűséggel nem fogja majd meg a Call of Duty vagy a Grand Theft Auto - ők a casual játékosok, nekik szólnak a casual játékok.
Az egyik legnagyobb problémát az jelenti, hogy nehéz meghatározni az ilyen játékokat. Welch elmondása szerint korábban ezeket tipikusan "Try before you buy!" játékoknak neveztük, azaz mielőtt kifizettük azt a pár dollárt a programért, kipróbálhattuk őket az interneten. Napjainkban könnyen megtanulható, bárhonnan hozzáférhető, egyszerű, mégis nagyszerű játékként definiáljuk őket - Welch úgy gondolja, pontatlanul.
Bár az ideális platform ilyen játékokhoz a mobiltelefon lenne, hiszen manapság mindenki rendelkezik vele, az emberek még nem szívesen töltenek le játékokat telefonjukkal: egyelőre. Welch szerint a további terjeszkedéshez több innovációra és az árazási-letöltési modell megváltoztatására lenne szükség. Kíváncsian várjuk, hogy beigazolódik-e a címben felvetett kérdés!
Welch szerint a casual játékok gyors terjedése annak köszönhető, hogy a videójátékok már-már olyan fontossággal bírnak egy mai ember életében, mint a TV: mindenki használja, aligha van valaki, aki elbírná nélküle képzelni az életét - a kisgyerektől kezdve a szülőkön át a nagypapáig. Magától értetődik, hogy a játékokkal korábban nem próbálkozókat nagy valószínűséggel nem fogja majd meg a Call of Duty vagy a Grand Theft Auto - ők a casual játékosok, nekik szólnak a casual játékok.
Az egyik legnagyobb problémát az jelenti, hogy nehéz meghatározni az ilyen játékokat. Welch elmondása szerint korábban ezeket tipikusan "Try before you buy!" játékoknak neveztük, azaz mielőtt kifizettük azt a pár dollárt a programért, kipróbálhattuk őket az interneten. Napjainkban könnyen megtanulható, bárhonnan hozzáférhető, egyszerű, mégis nagyszerű játékként definiáljuk őket - Welch úgy gondolja, pontatlanul.
Bár az ideális platform ilyen játékokhoz a mobiltelefon lenne, hiszen manapság mindenki rendelkezik vele, az emberek még nem szívesen töltenek le játékokat telefonjukkal: egyelőre. Welch szerint a további terjeszkedéshez több innovációra és az árazási-letöltési modell megváltoztatására lenne szükség. Kíváncsian várjuk, hogy beigazolódik-e a címben felvetett kérdés!
Wii-hez meg sok olyan játék jön ki ami arcade, és ezeket nem szép dolog casualnak nevezni(ld red steel, RE: umbrella chronicles) és a maradék pedig inkább gyerekjáték, amiből pc-n eddig is töméntelen jött ki, csak nem tudunk róla, mert naon 1xű és olcsó, ezért szinte semmi publicitást nem kapnak...
amúgy vannak jó casual gammák is csak az naon kevés
emg én is gta-val kezdtem még a 2-vel böfögtem végig az egész játékteret :D
Amugy a casual gémerekre a legjobb példa szerintem a Wii. Mi nehezen tudjunk megérteni a COD és a GTA mellett, hogy lehet hadonászni, meg gyenge grafika stb..stb... De nekik pont ez kell, hogy ultra intelligens ellenségek ellen, és bonyolult logikai feladatokon keresztül tudjanak átjutni a játékon.
Ergo, ha több a casual több a hardcore is... szerintem. :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.