Az NFS Underground óta a sorozat minden évben megjelenik egy újabb epizóddal. A múlt évben adta ki az EA a Need for Speed ProStreet-et és feltehetően máris itt van a következő NFS bejelentése. A ProStreet nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Az eladási statisztikái nagyon gyenge volt. Több interjúból is arra következetthetünk, hogy jön az NFS12. Mely vissza tér a városi versenyzéshez, lesz neon a kocsi alá stb. (több városra számíthatunk az interjúk alapján) De nézzétek meg ti magatok. A Tech2.com készített beszélgetésből megtudhatunk néhány információt az NFS Producerétől John Doyle-től:
"Amikor azt új Need for Speed játékról kérdeztem, Doyle azt mondta, hogy az EA szeretné a következő 3-4 hónapban hivatalosan is bejelenteni. Természetesen ezt csak célzás akart lenni és célzott arra is hogy esetleg visszatérnek a Most Wantedes sandbox stílushoz és játékmenethez.
Az EA minden új NFS-ben igyekezett meglepni mindekt valami újjal . Undergroundokba az éjszaki versenyzés tuning világát, Most Wantedben lehetőségünk adódott nappal versnenyzni, Carbonban az Autoscultping és Kanyon Duel, míg a ProStreetben ... ..uhh vacak lett?"
Frank Gibeau is sajnálatát fejezte ki. Bízott benne hogy a versenypályákon való versenyzéssel egy olyan világot tudnak megnyitni mely elnyeri a sorozat rajongónak tetszését. A vele készített intarjúban a következőket mondta:
"Némiképp csalódott vagyok a döntés miatt, mert úgy gondolom, az autóversenyzés alapvetően versenypályákon kell megvalósuljon, és bár hangulatban egy Most Wanted vagy Underground messze veri a ProStreetet, azért az autókat vezetni egyértelműen a PS-ben volt a legjobb. Nagyon remélem, hogy az élethű fizikát és a kidolgozott törésmodellt megtartják az új részre is, máskülönben erős visszalépésként kell értékeljük a 12. kiadott részt, amivel azokat a rajongókat is elveszíthetnék a ProStreetben csalódottak mellett, akiket épp a PS hozott vissza az NFS világába. "
"Rengeteg új opciót tartogat ugyanakkor a játék: végre megvalósulhatna az, hogy egy valóban nyitott és változatos világban versenyezzünk, városban, városokban és akár városok között is országutakon, autópályán. Utcai versenyzéshez is szükség van súlycsökkentésre, és természetesen visszatérhetnek sokak kedvencei, az autó alá szerelhető neonok is. Remélem, hogy autó listájában is követi majd szándékát az NFS és az utcára nem kerülnek ismét Lamborghinik vagy hasonlóan drága szuperjárgányok - őket a versenypályán megszerettük, de egy városi versenyen semmi helyük. "
Egyesek szerint a Most Wanted óta folyamatosan egyre gyengébb NFS-ekkel jelenik meg az EA, szerintem a ProStreet egy hatalmas előrelépés volt a Carbonhoz képest. Meglátjuk, hogy a 12.-ként kiadott részben milyen koncepciót követnek az alkotók, az ötleteket hogy valósítják meg a virtuális valóság terén, majd jövő novemberben alighanem ismét ítéletet mondunk.
Végül várjuk az új NFS-t és reméljük hogy az EA tanult a ProStreet hiábájából.
A múlt évben adta ki az EA a Need for Speed ProStreet-et és feltehetően (reméljük) máris itt van a következő NFS bejelentése.
Nyilván a határidők betartása és a mihamarábbi anyagi haszon érdekében sürgetik a program készítőit, ami hát a PS és a Crysis esetében is végzetes hibának bizonyult. Egyszóval, ezt bizony ELBASZTA az EA.
http://gportal.hu/portal/patyo/image/gallery/1205682748_03.jpg ,
http://gportal.hu/portal/patyo/image/gallery/1205682749_04.jpg ,
http://gportal.hu/portal/patyo/image/gallery/1205682750_13.jpg ,
www.gamingzone.try.hu
www.patyo.gportal.hu
Az EA sosem fog csődbe menni. Hiába minden, tényleg minden játékuk sokadik másolat, akkor is millióan veszik. És amíg a Sims2 34. kiegészítőjéből többet ad el, mint a 33.-ból, addig nem is fogják összetörni magukat, hogy valamit alkossanak. Ez az üzlet. Minek fizesse a drága fejlesztéseket, ha annak a pénznek a töredékéből agyonreklámozhat egy gyenge sokadikrészt, amit valami névtelen fejlesztőcsapat összehány pár hét alatt, és rekordnyereséget ér el vele?
Viszont titeket senki sem kötelez arra, hogy megvegye ezeket a vackokat. Én PC-re "kölcsönkaptam" az eddigi részeket, a PS már nem megy el, pedig a grafikája minimumra húzva jóval csúnyább, mint az eddigi részek, amik erős medium beállítások mellett gond nélkül mennek. Ez sem véletlen, bár ez lehet, hogy csak egy összeesküvés-elmélet. :)
És ezek mellett olyan csapatok húzzák le a rolót, amik kiváló játékokat adnak nekünk játékosoknak, de sajnos nem mennek el olyan példányszámban, mint a FIFA'08...
No de lesz még a játékiparnak új hajnala!
venybaby
utolsó jó nfs az underground 2 volt, azóta fossák ki a fost magukból. szégyen hova jutottak, de nem csak nfs téren igaz ez sajnos...
Az ilyen buta tinikre alapoz az EA is, azért tud megélni a szarjaival.
remélem tönkremegy az ea, ez megbocsájthatatlan amit művelnek ezzel a sok rókabőrrel
a grafikát mindig nyomját mien állat pedig sztem a pro street elbújhatna nagyon sok játék mögött... a játékélményről meg ne is beszéljünk minden részben ugyanaz a sztori csak más nevekkel...sajnálom h csak ennyire képesek:S
Jól ítra valaki, hogy egy villanykörte világít a kocsi alatt és egyesek már bepisilnek a boldogságtól.
Meg lehet nézni a FIFA-t is. Évek óta ugyanolyan szar, képtelenek egy mindenki által elfogadható irányítást összerakni, csak a grafika az ami fejlődik, a játék ugyan olyan, mint pl 98-ban volt.
Számomra az EA egy fantáziátlan, csak a sorozatokra és a pénzre hajtó cég.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.