A méltán népszerű Unreal Engine 3.0 után az Epic Games bátran nekilátott a következő verzió elkészítésének, amely még szebb lesz, mint elődje.
A méltán népszerű Unreal Engine 3.0 után az Epic Games bátran nekilátott a következő verzió elkészítésének, amely még szebb lesz, mint elődje.
A cég egyik fejese, Mike Capps elárulta a Microsoft Gamefest nevű rendezvényén, hogy már dolgoznak a következő grafikus motoron, amely minden eddiginél szebb látványt és fizikát lesz képes megjeleníteni. Az úriember elmondása alapján a megjelenést a következő konzolgeneráció debütálására tervezik, amikor már a Playstation 4 és a következő Xbox lesz a játékosok kedvence. Ez az időpont 2012 és 2018 közé tehető, tehát van még idejük tökéletesre csiszolni az Unrea Engine 4.0-át.
A cég egyik fejese, Mike Capps elárulta a Microsoft Gamefest nevű rendezvényén, hogy már dolgoznak a következő grafikus motoron, amely minden eddiginél szebb látványt és fizikát lesz képes megjeleníteni. Az úriember elmondása alapján a megjelenést a következő konzolgeneráció debütálására tervezik, amikor már a Playstation 4 és a következő Xbox lesz a játékosok kedvence. Ez az időpont 2012 és 2018 közé tehető, tehát van még idejük tökéletesre csiszolni az Unrea Engine 4.0-át.
De mint mondtam én inkább az optimalizáltságott szeretem benne, mint a "hű de" grafikát (amit egyébként én nem is ltáhatok:))
Az UE fizikából tényleg gyenge, főleg az UT3-nál. - Nem tudom jól értelmezem, ha igen bocsásátok meg - Lévén az UT3-nál (demó!) chaingunnal vagy rakétavetővel lőhetek bármit, meg se karcolódik. Ez Még rosszabb, mint a Quake III vagy a Doom III eltűnős lövés nyomai. Quake Wars-nél az a szörnyű, hogy a járműveken is így van. Persze ez nem fetlűnő ,csak ha valaki ezzel szórakozik. :)
A Crysisban az tényleg jó, hogy a gépfegyver azért letarolja a fát is. De visszatérve az UE3-ra a Forntlines-ban ellenben jobb a fizika. Hullik a törmelék, egy-egy kisbb fal, rom lerombolható. De azért ott is elég limitált.
Amint én nagyon várok az a "kissé" elfeledet és elhaynagolt Chrome Engine 2, mert ha igaz a Chrome 2-höz új motor készül. Igaz, volt pár hiábja. Limitál textúrák és modellek, bár ez csak az épleteken volt feltűnő. A környezet péládul lélegzetelállító. A másik kedvencem még a Trion/Jupiter engine, ami a NOLF2 idejében se volt semmi. A FEAR-nél meg végre van nyoma is, ha a falat lőjük ezerrel. :)
Biztos tudja majd a DX10-et, de szerintem már a 11et is. (vagy addigra a 21-et:)Jó lenne, ha rágyúrnának a fizikára, mert a 3as ilyen téren elég gyengén teljesített.
Bár szerintem Carmack bátyó új Rage motorja lesz a jövő, a maga végtelen textúramegjelenítésével. (akár az összes lehet különböző!!) Amit rohadtúl nem értem, hogy érte el- :)
Csak hajrá. Legyen olyan szép és optimalizált, mint a 3.0 volt.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.