Epic Games - készül az Unreal Engine 4.0

  • Írta: Ghost
  • 2008. július 25.
  • Bejelentés
Link másolása
A méltán népszerű Unreal Engine 3.0 után az Epic Games bátran nekilátott a következő verzió elkészítésének, amely még szebb lesz, mint elődje.
A méltán népszerű Unreal Engine 3.0 után az Epic Games bátran nekilátott a következő verzió elkészítésének, amely még szebb lesz, mint elődje.

A cég egyik fejese, Mike Capps elárulta a Microsoft Gamefest nevű rendezvényén, hogy már dolgoznak a következő grafikus motoron, amely minden eddiginél szebb látványt és fizikát lesz képes megjeleníteni. Az úriember elmondása alapján a megjelenést a következő konzolgeneráció debütálására tervezik, amikor már a Playstation 4 és a következő Xbox lesz a játékosok kedvence. Ez az időpont 2012 és 2018 közé tehető, tehát van még idejük tökéletesre csiszolni az Unrea Engine 4.0-át.
19.
19.
Mortician
#18: Nézd már meg a cikk dátumát...
18.
18.
oppenheimer
MASS EFFECT 2. teljesen alap és nem soroljátok az unreal 3-asok közé? csalódott vagyok...
17.
17.
Trishtan
UT3 engines még a Lost Odysses is :D
16.
16.
suti_88
Állitólag a moha és a bioshock is elég vasigényes, mondjuk ez az én gépemen nem jelentkezett...de másknál....jah a gears sem valami szép...ott is az összkép az ami jó, de ha közelebrről nézed meg a texturákat, oylan mintha összefolynának..a frontlines meg szinvonalon aluli, és szaggat még nálam is...
15.
15.
Optimus Prime
UE 3-as játékok: Unreal Torunamnet 3, BioShock, RoboBlitz, Frontlines: Fuel of War, Fury, MOH Airborne, Gears of War és még pár. Az Empire Earth III is? Vagy csak z is PhysX-s?

De mint mondtam én inkább az optimalizáltságott szeretem benne, mint a "hű de" grafikát (amit egyébként én nem is ltáhatok:))
14.
14.
MetalLord
Remélem új Unreal is jön a motorral! Csak ne olyan mint az UT3...
13.
13.
suti_88
Mely legismertebb játékok kapták meg a 3.0-ás motort? nekem igy hirtelen a Vegas2, Bioshock és Airborne jut eszembe, na ezekközül a Bioshock és az Airborne abszulút nem győzött meg, a Cod4 Dx9-es motorja jobban bejött, a Vegassal még nem játszottam.
12.
12.
castel
13: Xbox RROD lesz a neve és az lesz a sztár, akinek nem füstöl az egész cafatokra az első 2 óra game után.
11.
11.
Optimus Prime
14: a PS4 ára majd akkor megy le, ha kiön a PS6.



Az UE fizikából tényleg gyenge, főleg az UT3-nál. - Nem tudom jól értelmezem, ha igen bocsásátok meg - Lévén az UT3-nál (demó!) chaingunnal vagy rakétavetővel lőhetek bármit, meg se karcolódik. Ez Még rosszabb, mint a Quake III vagy a Doom III eltűnős lövés nyomai. Quake Wars-nél az a szörnyű, hogy a járműveken is így van. Persze ez nem fetlűnő ,csak ha valaki ezzel szórakozik. :)

A Crysisban az tényleg jó, hogy a gépfegyver azért letarolja a fát is. De visszatérve az UE3-ra a Forntlines-ban ellenben jobb a fizika. Hullik a törmelék, egy-egy kisbb fal, rom lerombolható. De azért ott is elég limitált.

Amint én nagyon várok az a "kissé" elfeledet és elhaynagolt Chrome Engine 2, mert ha igaz a Chrome 2-höz új motor készül. Igaz, volt pár hiábja. Limitál textúrák és modellek, bár ez csak az épleteken volt feltűnő. A környezet péládul lélegzetelállító. A másik kedvencem még a Trion/Jupiter engine, ami a NOLF2 idejében se volt semmi. A FEAR-nél meg végre van nyoma is, ha a falat lőjük ezerrel. :)
10.
10.
watto
7: megszoroztad a 360-at 2vel és ebből következtetsz? -.- 100% h nem 720 lesz a neve, valami sokkal frappánsabb, csábítóbb név lesz
9.
9.
coderman
K.G. Ez a megatexture csak továbbfejlesztve :)
8.
8.
laca009
cryengine2-nél nem lesz szebb az biztos ,de nekem az unreal engine 3 radeon 1800-ason megy maxon az airborne folyanmatossan 40 fps-el ment :Da unreal engine 4 az meg el mehet nem kell az még.
7.
7.
huszti
mire elérik h kiadják lehet lesz 1000 jobb technológia...
6.
6.
K.G.
Nem a megatrxtúrra gondolok. Az már az Enemy Terrytoriban is benne volt. Hanem valami új megoldása van, ami most a Rageben az új id motorral debütál. A lényeg az, hogy szinte végtelen mennyiségű és méretű textúrát tud megjeleníteni, korlátozott memória mellett is. (lásd konzolok) De hogy hogyan? XD
5.
5.
coderman
K.G. Carmack zseniális, egyszerüen csak annyi a trükje a megatexture-nek, hogy rájött hogy a távolban lévő tárgyakon lévő textúrát elég kis felbontásban betölteni. Nem is értem hogy eddig ezt miét nem így csinálták. (a távolban lévő textúrákat is teljes felbontásban töltötték be :S )
4.
4.
K.G.
Box esetén szerintem inkább 2012. Addig elő kell állniuk vele.

Biztos tudja majd a DX10-et, de szerintem már a 11et is. (vagy addigra a 21-et:)Jó lenne, ha rágyúrnának a fizikára, mert a 3as ilyen téren elég gyengén teljesített.

Bár szerintem Carmack bátyó új Rage motorja lesz a jövő, a maga végtelen textúramegjelenítésével. (akár az összes lehet különböző!!) Amit rohadtúl nem értem, hogy érte el- :)
3.
3.
k_mark93
Addig még bőven ráérnek a fejlesztéssel!Nem kell semmit elsietni,de én is biztos vagyok abban hogy hibátlan grafikus motort hoznak majd össze,addig is elleszünk mi még a 3.0-val is!:)
2.
2.
ATi0021
Biztos nagyon szép lesz. De 2018 még messze van. Addig bőven van idejük.
1.
1.
Optimus Prime
Á, még ők se tudjék a következő Xbox nevét? :D

Csak hajrá. Legyen olyan szép és optimalizált, mint a 3.0 volt.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...