A Fable sorozat atyja nem kedveli a demókat, ugyanis szerinte teljesen tönkreteszik a játékélményt. Neki más elképzelése van a demó változatokról.
A Fable sorozat atyja nem kedveli a demókat, ugyanis szerinte teljesen tönkreteszik a játékélményt. Neki más elképzelése van a demó változatokról.
Sokan szeretik kipróbálni a játékot vásárlás előtt, hiszen nem mindegy, hogy a játékos mire adja ki az összekuporgatott pénzét. Peter Molyneux szerint a jelenlegi tendencia rossz, ugyanis teljesen elrontja a játékélményt, mikor belecsöppenünk a játék közepébe, mindenféle előismeret nélkül. Szerinte az ideális megoldás az lenne, ha például a játék első 45 percét játszhatnánk, majd egy bizonyos részen felbukkanna egy ablak, amely felkínálja a játék megvásárlását és a kilépést egyaránt. Így a játékosoknak nem kell megválni a demóban elért javaktól és pontoktól, hanem a vásárlást követően azonnal folytathatják kalandjaikat. Hasonlóan működne a rendszer, mint egy MMO próbaváltozata, amelyben az aktiválás után folytathatjuk a megkezdett játékot. Érdekes elgondolás, azt meg kell hagyni, talán a Fable harmadik eljövetele ilyen formában lesz kipróbálható az érdeklődők számára, ám ez még a jövő zenéje.
Sokan szeretik kipróbálni a játékot vásárlás előtt, hiszen nem mindegy, hogy a játékos mire adja ki az összekuporgatott pénzét. Peter Molyneux szerint a jelenlegi tendencia rossz, ugyanis teljesen elrontja a játékélményt, mikor belecsöppenünk a játék közepébe, mindenféle előismeret nélkül. Szerinte az ideális megoldás az lenne, ha például a játék első 45 percét játszhatnánk, majd egy bizonyos részen felbukkanna egy ablak, amely felkínálja a játék megvásárlását és a kilépést egyaránt. Így a játékosoknak nem kell megválni a demóban elért javaktól és pontoktól, hanem a vásárlást követően azonnal folytathatják kalandjaikat. Hasonlóan működne a rendszer, mint egy MMO próbaváltozata, amelyben az aktiválás után folytathatjuk a megkezdett játékot. Érdekes elgondolás, azt meg kell hagyni, talán a Fable harmadik eljövetele ilyen formában lesz kipróbálható az érdeklődők számára, ám ez még a jövő zenéje.
Leírtam szerintem hogy miért p.cs....olvasd el. Gael meg még jobban megfogalmazta!
de te mitől vagy így bebukva neki? bejön a bucija? :)
Szerintem nem mond hülyeséget. Akkor most mondjam rád h pöcs vagy?
De Molyneux találmánya se korszakalkotó, hisz már jópár éve - mint említve is van lentebb - létezik. Példák: Tomb Raider 6, Dreamfall, DinoCrisis 2. Meg külön van pár ilyen online bolt, ahol triál formájában kipróbálható a játék, majd megvásárolható.
Ezért mondtam én rá hogy egy p.cs :)
Bele csöppeni a közepébe? Ez érdekes a Batman demójában nem így éreztem vagy másik gémnél. Szerintem ezzel csak azt bizonyítja, h szar demót tud csinálni.
Szerintem egy demó pont arról szól, h egy csöpnyi gameplay egy kis sztori és egy csatanó befejezés, h a játékost megragadja.
Nem tudom, h manapság a fejlesztőknek mi a bajuk a demókkal, mert pont a mai világban amikor egy gémet úgy híirdetnek be, h ez az Isten és ez neked kell azt amikor az ember megveszi és játszik vele akkor jón rá, h egy nagy rakás trágya. Mondjuk lehet, h ez a cél, h a szart eladják pénzért? :D
Ergo a demo kell, mert a demo jó és a barátod, mert Ő segít eldönteni, h a pénzedet mire költsd el.
részben azért igaza van. meg tjames-nek is. :D
Kit érdekel hogy szereti e a demokat???
Az ő dolga hogy olyan demokat csináljon, ami "eladja" a teljes verziót, úgyhogy, ha nem tetszik neki a "bele a közepébe" demo, csinlájon olyant, aminek a sztorija kicsit más. Mintha egy kisfilm lenne....egy mellékküldetés.
Van egy mondás, miszerint: "Aki Qrvának ment, b.sznia kell."
Nos az ő dolga az eladható játék fejlesztése, s hát mi kelthetné fel terméke iránt leginkább az érdeklődést, mint egy remekbeszabott demo?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.