A Rare egyik fejlesztője, George Andreas elismerően beszélt a Microsoft rendszeréről, amely szerinte eddig soha nem látott módon szórakoztatja a játékosokat.
A Rare egyik fejlesztője, George Andreas elismerően beszélt a Microsoft rendszeréről, amely szerinte eddig soha nem látott módon szórakoztatja a játékosokat.
Azt eddig is tudtuk, hogy a Natal egy forradalmai rendszernek ígérkezik, és egyre több cég nyilatkozza róla ugyanezt. Jelen esetben a Rare egyik fejlesztője mondta el, hogy a rendszerben eddig soha nem látott lehetőségek rejtőznek. Elmondása szerint a fejlesztés során mindig nehézségekbe ütköznek a fejlesztők, mivel meghatározott számú gombra tehetnek csak parancsokat, ám a Natal ezt az akadályt leküzdi, és a lehetőségeik szinte végtelenek, és a szórakozás egy teljesen új dimenziójába kalauzol a rendszer. Kíváncsian várjuk az első játékokat, amelyek valóban kihasználják majd a mozgásérzékelőben rejlő lehetőségeket.
Azt eddig is tudtuk, hogy a Natal egy forradalmai rendszernek ígérkezik, és egyre több cég nyilatkozza róla ugyanezt. Jelen esetben a Rare egyik fejlesztője mondta el, hogy a rendszerben eddig soha nem látott lehetőségek rejtőznek. Elmondása szerint a fejlesztés során mindig nehézségekbe ütköznek a fejlesztők, mivel meghatározott számú gombra tehetnek csak parancsokat, ám a Natal ezt az akadályt leküzdi, és a lehetőségeik szinte végtelenek, és a szórakozás egy teljesen új dimenziójába kalauzol a rendszer. Kíváncsian várjuk az első játékokat, amelyek valóban kihasználják majd a mozgásérzékelőben rejlő lehetőségeket.
Nekem sokkal jobban bejön a joy, inkább sportgame-eknél próbálnám ezt ki. Pl::Fifa, de nfsbe is cool lehet.
Nem is lenne rossz a tv előtt tartani a stukit,tárat cserélni bebújva a fotel mögé ami a fedezék XD.
Azt el tudom képzelni hogy poénnak jó lesz, de azt valahogy nem hiszem hogy még egy lépcsőfokkal életszerűbbé tehetné a játékokat, és lebontana egy korlátot a nem-játékosok felé, éppúgy mint maga a mozgásérzékelés megjelenése.
Akkor az volt a nagy szám, hogy egyes mozdulatokhoz, pl. kardcsapás, az életszerűtlen gombnyomás helyett az életszerű suhintást rendelte hozzá, és így gyorsítja a beilleszkedést.
Ez viszont, (néhány techdemot kivéve mint a labdás játék) csak életszerűtlen gombnyomás helyett tud életszerűtlen mozdulatsorokat hozzárendelni, pl. autóvezetés=lóbáld a karjaidat, lövés=mutogass az ujjaddal, és ezeket ugyanúgy el kell tanulni mint a gombnyomkodást.
Remélhetőleg nem lesz olyan hulladék, mint az Eye Toy, azt is hogy mondták, milyen jó, de persze az is egy kaki lett!
Nézzük meg a gámákat, az értékeléseiket, a felhasználók véleményét, az eladási adatokat, és utána eldönthető, hogy ez is arra a sorsra jut, mint a ps2-es EyeToyPlay, vagy valami más...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.