Immáron hivatalos. Nem lesz se dedikált szerver, se LAN támogatás a Command & Conquer 4: Tiberian Twilight személyi számítógépekre szánt változatában.
Immáron hivatalos. Nem lesz se dedikált szerver, se LAN támogatás a Command & Conquer 4: Tiberian Twilight személyi számítógépekre szánt változatában.
A hírt maga Sam Bass, a játék vezető designere osztotta meg, aki elmondta, hogy ezzel a lépéssel a Starcraft 2 és a Modern Warfare 2 üzleti modelljét kívánják követni, tehát aki hódolni akar a többjátékos élményeknek, annak mindenképpen meg kell vennie majd magát a játékot is. A CD kulcs össze lesz párosítva a személyes profillal, így a mentéseink és az elért eredményeink akkor is elérhetőek lesznek, ha tönkremegy a gépünk, vagy éppen egy barátnál támad kedvünk lenyomni néhány meccset. Na de mi lesz a jó öreg LAN partikkal, meg klánmeccsekkel? A keménymagos közösség egyre többször kapja meg azt a bizonyos pofont.
A hírt maga Sam Bass, a játék vezető designere osztotta meg, aki elmondta, hogy ezzel a lépéssel a Starcraft 2 és a Modern Warfare 2 üzleti modelljét kívánják követni, tehát aki hódolni akar a többjátékos élményeknek, annak mindenképpen meg kell vennie majd magát a játékot is. A CD kulcs össze lesz párosítva a személyes profillal, így a mentéseink és az elért eredményeink akkor is elérhetőek lesznek, ha tönkremegy a gépünk, vagy éppen egy barátnál támad kedvünk lenyomni néhány meccset. Na de mi lesz a jó öreg LAN partikkal, meg klánmeccsekkel? A keménymagos közösség egyre többször kapja meg azt a bizonyos pofont.
az egyetlen megoldás erre a dologra szerintem az lenne ha a szofvereket ingyenessé tennék és az internet árában benne lenne a szoftver ára hosszú távon jobban megérné nekik mivel az internetet azért nehezebb lopni tudtommal és azára is egyre olcsóbb lesz így ha dobnak rá eg kicsit akkor isolcsóbb lesz mint mikor indult adolog :) persze ekkor meg azok pampognának akik nem töltenek....
De vissza térve a témához a játék bennem is vegyes érzelmeket kelt van ami tetszik van ami nem én nagyon hiányolom az építkezést de azt minimum elvártam volna h ha egyedül játszol mind a 3 egységgel lehessek nem én meg még a gép játsszon saját maga ellen ezt kurva nagy baromságnak tartom + az h megszabják miből mennyit csinálhass megint egy köcsög dolog inkább marad volna a régi gyűjtögetős módszer pl fúrókat foglalnál el és védenél + az h megvan szabva h max 1 órát játszhatsz 1 pályán de igazából annyit se kb 20 percet viszont az h xp gyűjtés van az tetszik valamint önmagukban az egységek se rosszak viszont ez már egészen más mint a rég megszokott és ezzel elcseszték mert azoknak kéne szólnia akik minden részt végigjátszottak nem pedig azoknak akik most kezdenek el vele játszani nem a történet miatt hanem maga a játék élmény miatt mert a történetet én pl leszarom és aki most játszik ezzel először az is kb
egyébként ha lett volna egy kis eszük akkor a fejlődést a központi szerverre mentették volna valamint a pályacsomagokat is így hiába hekkelték volna meg mindíg csak az alap fejlettségen játszhatnál + a küldetéseket is elvesztetted volna de hát nem így csinálták mert ez többe lett volna a szerver még instabilabb lenne a sok tárolt adat miatt és a többi ... :D
Szerencsére a Spore védelmet már elvetette az EA.. ezzel szemben a Red Alert 3 nál szívok vele rendesen, ugyanis nem tudom feltelepíteni a laptopomra, mert a gépemen már rajta van...
Ez az online dolog tetszik, főleg, hogy bétázok. Sokkal stabilabb mint a Gamespyos előző részek. Itt csak azokat sajnálom, akiknek nincs netjük és a sztori érdekelné őket csak....
PC-n valóban egyre aggasztóbb méreteket ölt a warez de ezzel párhuzamosan a PC-s játékok színvonala is meredeken zuhanni kezdett ezt lássuk be azért. A PC-s játékosok bizony többet várnak el egy játéktól mint konzolos társaik mert ugye a PC-s játékosok alapjában véve több időt töltenek a PC előtt. Erre csak úgy ömlenek a konzolportok ld. pl. az előbb említett GTAIV a hülye másolásvédelmekkel együtt, amikkel kizárólag a becsületes felhasználókat szívatják. Mióta létezik PC-s játékipar, warez is van. Ha egy játék igazán jó akkor azt bizony megveszik az emberek.
abydos : Amíg a hardverfejlesztő cégek milliókat ölnek a hardverfejlesztésbe és fű alatt vagy fölött nyomják a zsét a kiadóknak addig nem lesz itt gáz. A másolásvédelem egy fontos dolog lenne, de nem UbiSoft-os vagy EA (Spore) módszerekkel. Biztos, hogy ki lehetne találni egy hatékonyabb módszert ami nem szívatja azokat akik megveszik a játékokat kemény forintokért. Persze sok ember is magába nézhetne mikor a 2-300 rugós gépéhez egy eredeti Wint se képes venni. Mindkét oldalról szemléletváltásra volna szükség, de erre jelenleg semmi esély, így marad a "mindent a warezra fogunk" és a "minek vegyem meg ha ingyé leszedhetem mentalitás". Kíváncsi vagyok mit hoz a jövő.
Van benne igazság ,amit mondasz, de ez a warez szöveg kicsit önigazolásnak tűnik. Meg lehet nézni az eladásokat, hogy multiplatform címekből hányszor annyi megy el konzolon, mint PC-n. Akár beveszed ezt a maszlagot, akár nem PC-n az emberek nagy rész warezol. PONT! Konzolra (annak ellenére, hogy X-en is van warez ) sokkal jobban megéri fejlesztni,mint PC-re. Ennyi, nincs miről beszélni. Persze jön a sok ősparaszt, hogy "nem veszem meg a COD:MW2-őt,mert nincs benne dedikált szerver, és az Infinity Ward dögöljön meg !!!!". Persze, nem veszi meg ,mert nem tud warez-verzióval multizni. Komolyan , szánalom olvasni a fórumokat, hogy a sok kis pöcs szidja a játékot, meg a fejlesztőket, de pénzt nem ad a játékért, azon meg csodálkozik, hogy vacak az xy törés.
#10 Sok dologban egyetértek veled, sokban nem. De az biztos, hogy én nem bánom, hogy váltott a sorozat stílust. 130 C&C stílusu RTS ből 13 C&C Is! Had váltson már a sorozat a 14. játéknál büntetlenül...
Meg ezek az idióta másolásvédelmek is csak a játékot megvásárló embereket szívatják.
Dedikált szero nem kell egy C&C-nek ott nincsenek olyan komoly gondok mint pl. a Relic online esetében. LAN az már egy fájóbb pont, de csak abban az esetben ha egy netről nem lehet több játékkal játszani.
Sajnos a butuska kiadók ugyanazzal a hülyeséggel etetik magukat mint a hanglemez kiadók. Hogy ha nem lenne warez akkor mindenki rohanna megvenni a cuccukat. Pedig ez biza marhára nem így van. Ha nem lenne a warez akkor a sok senkiházi agyonsztárolt énekes/banda menne a lecsóba ahogy a sok gagyi játékot kiadó cég is. És fel se tűnne a hiányuk.
Egyébként nézzük meg a C&C szériát. A Generalson kívül szinte mind ugyanaz a tucatszar és ennyi. Látványos átvezető videók fain körítés és ennyi. Egy cukormáz, ami alatt a nem is tudom hány éves Westwood-os RTS alapok vannak szinte totál változatlanul. És ez ma már nem feltétlen elég a boldogsághoz. Nagyon remélem, hogy a befejező rész egy igazi klasszikus lesz majd, mert megérdemelne a sorozat egy szép zárást.
(dedikált szerver és lan nélkül érkezik a Sims, a Mass effect a Devil May Cry, a stb stb)
De én leszek az utolsó aki vitatkozik veled, csak szóltam :)
Sőt az egyetlen RTS amiről tudok, hogy Dedikált szervert támogat az a World in Conflict.
A LAN-t teljesen megértem. Ne játszon vele hamachin se az, aki nem veszi meg. Az előző részeket sem veszik meg sokan, pedig C&C3 2000 Ft és az KW 1000....
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.