Az Official Xbox Magazine májusi számából napvilágra kerültek az első részletek a Ghost Recon legújabb részéről, a Future Soldierről - kemény játék lesz, ez már most látszik.
Az Official Xbox Magazine májusi számából napvilágra kerültek az első részletek a Ghost Recon legújabb részéről, a Future Soldierről - kemény játék lesz, ez már most látszik.
A Future Soldier sokban különbözik elődeitől, ami példásan alátámasztja azt a felismerést a Ubisoft részéről, hogy az Advanced Warfighter után is van élet. Az új rész már nem Mexikóban fog játszódni, a jövő katonái világkörüli turnéra indulnak, ahol számos kütyü segíti majd tevékenységüket.
A Ubisoft ezeket a katonákat csak két lábon járó F-15-ösökként emlegeti. A játékban négy kaszt fog szerepelni, mindegyikük más-más eszközökkel indul harcba, s mindegyikük máshogy veszi majd ki a részét a csatából. A kommandós például szemből ront az ellenfélnek, a mérnök pilótanélküli robotrepülőt vezethet majd, a mesterlövész hátulról, tisztes távolságból tizedeli a rosszfiúkat, a felderítő pedig láthatatlanná tevő "köpenyt" fog kapni, ami majdnem olyan, mint Harry Potteré, csak kikapcsolható.
Szuperkatonáink sokkal tovább bírják majd az iramot, nehezebb terheket képesek cipelni, a fedezékig sprintelnek és csúsznak, sőt a kisebb akadályokat még át is ugorják. Komoly szerepet kap majd a közelharc is: embereink Sam Fisherhez hasonlóan védik meg magukat.
A multiban fontos szerepet kapnak az eltérő képességek, a fegyverek és módosítások korlátozás nélkül lesznek mozgathatók az egy- és a többjátékos mód között. Embereink automatikusan követnek majd bennünket és utasításainkat, de egy gombnyomásra azonnal megszakítják addigi cselekvésüket. A kooperatív játékmód négy főnek nyújt szórakozási lehetőséget egyszerre, multiban pedig akár tizenhatan is összemérhetjük tehetségünk CTF és domination játékmódokban.
A Future Soldier az év végén jelenik majd meg PC-re, PS3-ra és X360-ra, de lesz Wii-s, DS-es és PSP-s átirat is. Kedvcsinálóként újra betettük az élőszereplős előzetest, érdemes megnézni!
A Ubisoft ezeket a katonákat csak két lábon járó F-15-ösökként emlegeti. A játékban négy kaszt fog szerepelni, mindegyikük más-más eszközökkel indul harcba, s mindegyikük máshogy veszi majd ki a részét a csatából. A kommandós például szemből ront az ellenfélnek, a mérnök pilótanélküli robotrepülőt vezethet majd, a mesterlövész hátulról, tisztes távolságból tizedeli a rosszfiúkat, a felderítő pedig láthatatlanná tevő "köpenyt" fog kapni, ami majdnem olyan, mint Harry Potteré, csak kikapcsolható.
Szuperkatonáink sokkal tovább bírják majd az iramot, nehezebb terheket képesek cipelni, a fedezékig sprintelnek és csúsznak, sőt a kisebb akadályokat még át is ugorják. Komoly szerepet kap majd a közelharc is: embereink Sam Fisherhez hasonlóan védik meg magukat.
A multiban fontos szerepet kapnak az eltérő képességek, a fegyverek és módosítások korlátozás nélkül lesznek mozgathatók az egy- és a többjátékos mód között. Embereink automatikusan követnek majd bennünket és utasításainkat, de egy gombnyomásra azonnal megszakítják addigi cselekvésüket. A kooperatív játékmód négy főnek nyújt szórakozási lehetőséget egyszerre, multiban pedig akár tizenhatan is összemérhetjük tehetségünk CTF és domination játékmódokban.
A Future Soldier az év végén jelenik majd meg PC-re, PS3-ra és X360-ra, de lesz Wii-s, DS-es és PSP-s átirat is. Kedvcsinálóként újra betettük az élőszereplős előzetest, érdemes megnézni!
http://www.konsolekingz.com/blog/?p=5442
http://www.co-optimus.com/game/1436/pc/splinter-cell-conviction.html
Sorry a sok postért.
15: Igen volt a HP-ben is de ez a 2 játék közelebb áll egymáshoz mint egy HP ezért azzal hasonlítottam össze.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.