Lássuk be, a több mint fél évtizede készülő GT5 életjelei csak a halmokban érkező videókra szorítkoznak, kicsit unalmas már. Csiszolt gyémánt, de már játszanánk vele.
Lássuk be, a több mint fél évtizede készülő GT5 életjelei csak a halmokban érkező videókra szorítkoznak, kicsit unalmas már. Továbbra is csiszolt gyémánt, de már játszanánk vele. Szemeink nem kápráznak, tényleg így fest a Polyphony Digital gyermeke, ám az elhúzódó vajúdás csak tovább fokozza a kedélyeket. Látszólag minden klappol, ám a japánoknak még mindig idő kell a folyamatos polírozásra, higgyünk nekik, tényleg megéri. A megjelenési időpont nem változott: 2010 utolsó negyedévében valamikor a kezeink közé vehetjük, addig hagyjuk porosodni a kormányt.
#15: már a Gran Turismo 5 Prologue-ból(feltételezem tudod mi az) eladtak több mint 4 milliót, amiből rengeteg pénzt kaszáltak.
a játék fejlesztésének költségei tudtommal összesen 60 millió dolcsinál járnak. Ha ismernéd az eddigi részeket, nem tennél ilyen kijelentéseket ugyanis minden teljes jogú részből több mint 10 milliót adtak el. Egy játék átlagos ára 60$, nos szóval ha ezt az összeget megszorzod 1 millióval akkor máris megkapod aa 60millió-t. Ebből az 1 milla eladott példányból megtérültek a költségek. A maradék 4 millión (ami egy minimális szám) pedig hatalmasat nyer a Sony és a Poliphony Digital.
(Egy PC-s)
Egyébként odab@sz nagyon... :)
A gameplay videókban sem mutattak semmi egetrengetőt idáig.
Ha azt mondjátok hogy ez lessz az eddigi legjob szimulátor akkor kurva jó törés is kell a verdáknak amiből eddig nem láttunk semmit.
A ps3 fanatikusok kíméljenek.
10:
PL ha megnézed milyen állapotban van a Nürnbergring akkor meg érted mit kell csiszolni, konkrétan ps2 pálya van még benne....
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.