A Warner Bros. Interactive agresszív terjeszkedésbe kezdett az elmúlt években, számos stúdiót vásároltak fel, emellett nem egy komolyabb címre is lecsaptak.
A Warner Bros. Interactive agresszív terjeszkedésbe kezdett az elmúlt években, számos stúdiót vásároltak fel, emellett nem egy komolyabb címre is lecsaptak.
Samantha Ryan fejlesztési alelnök szerint viszont ennek a stratégiának egy időre véget vetnek, a jövőben visszavesznek a tempóból és kevesebbet fognak az efféle beruházásokra költeni, helyette az új szerzemények vállalati integrálására fordítják a hangsúlyt, elsősorban a játékok érdekében.
A Warner Bros. vásárolta fel nemrég a Batman: Arkham Asylumot fejlesztő Rocksteady Studiost és a LEGO-játékokról is ismert Traveller's Talest, de komoly hadjáratot folytattak a Gyűrűk Ura jogokért is: az Electronic Artsnak már nem adták el a filmek licencét, és megvették a könyvek jogdíját magáénak tudó Turbine-t is, akik a The Lord of the Rings Online-on dolgoztak, illetve dolgoznak a mai napig.
Ők mentették meg a F.E.A.R.-sorozatot, illetve ők vásárolták fel a Midway részvényeit is, így hozzájutottak a Mortal Kombat jogaihoz - a verekedős szériát is éppen feltámasztani készülnek. "A piac komoly változáson megy keresztül, erre kiváló példa a Midway esete: a Mortal Kombat nagyszerű, a fejlesztők nagyszerűek, egészen meglepett, hogy senkit nem érdekeltek srácok. Miért ne akarná valaki a játékipar egyik legjobb franchise-át?" - tette fel a költői kérdést Ryan.
Samantha Ryan fejlesztési alelnök szerint viszont ennek a stratégiának egy időre véget vetnek, a jövőben visszavesznek a tempóból és kevesebbet fognak az efféle beruházásokra költeni, helyette az új szerzemények vállalati integrálására fordítják a hangsúlyt, elsősorban a játékok érdekében.
A Warner Bros. vásárolta fel nemrég a Batman: Arkham Asylumot fejlesztő Rocksteady Studiost és a LEGO-játékokról is ismert Traveller's Talest, de komoly hadjáratot folytattak a Gyűrűk Ura jogokért is: az Electronic Artsnak már nem adták el a filmek licencét, és megvették a könyvek jogdíját magáénak tudó Turbine-t is, akik a The Lord of the Rings Online-on dolgoztak, illetve dolgoznak a mai napig.
Ők mentették meg a F.E.A.R.-sorozatot, illetve ők vásárolták fel a Midway részvényeit is, így hozzájutottak a Mortal Kombat jogaihoz - a verekedős szériát is éppen feltámasztani készülnek. "A piac komoly változáson megy keresztül, erre kiváló példa a Midway esete: a Mortal Kombat nagyszerű, a fejlesztők nagyszerűek, egészen meglepett, hogy senkit nem érdekeltek srácok. Miért ne akarná valaki a játékipar egyik legjobb franchise-át?" - tette fel a költői kérdést Ryan.
A Bioware pedig azért ilyen sikeres mert ők figyelik hogy minőséget adjanak ki a kezeik közül. Egy jó játék fejlesztő cég NEM évente adja ki a játékokat, hanem legalább 2-3 évig dolgoznak rajta.
Szerintem az eddigi legjobb Mortal az Armageddon volt ameddig nem csinálnak hasonlót addig nem is érdekel a téma. Ennyi.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.