Kevesebbet fog vásárolni a Warner Bros.

  • Írta: fojesz
  • 2010. június 20.
  • Biznisz
Link másolása
A Warner Bros. Interactive agresszív terjeszkedésbe kezdett az elmúlt években, számos stúdiót vásároltak fel, emellett nem egy komolyabb címre is lecsaptak.
A Warner Bros. Interactive agresszív terjeszkedésbe kezdett az elmúlt években, számos stúdiót vásároltak fel, emellett nem egy komolyabb címre is lecsaptak.

Samantha Ryan fejlesztési alelnök szerint viszont ennek a stratégiának egy időre véget vetnek, a jövőben visszavesznek a tempóból és kevesebbet fognak az efféle beruházásokra költeni, helyette az új szerzemények vállalati integrálására fordítják a hangsúlyt, elsősorban a játékok érdekében.

A Warner Bros. vásárolta fel nemrég a Batman: Arkham Asylumot fejlesztő Rocksteady Studiost és a LEGO-játékokról is ismert Traveller's Talest, de komoly hadjáratot folytattak a Gyűrűk Ura jogokért is: az Electronic Artsnak már nem adták el a filmek licencét, és megvették a könyvek jogdíját magáénak tudó Turbine-t is, akik a The Lord of the Rings Online-on dolgoztak, illetve dolgoznak a mai napig.

Ők mentették meg a F.E.A.R.-sorozatot, illetve ők vásárolták fel a Midway részvényeit is, így hozzájutottak a Mortal Kombat jogaihoz - a verekedős szériát is éppen feltámasztani készülnek. "A piac komoly változáson megy keresztül, erre kiváló példa a Midway esete: a Mortal Kombat nagyszerű, a fejlesztők nagyszerűek, egészen meglepett, hogy senkit nem érdekeltek srácok. Miért ne akarná valaki a játékipar egyik legjobb franchise-át?" - tette fel a költői kérdést Ryan.
6.
6.
IceColdKillah
#5: Látom nem olvasol a sorok között. Az ea azért szúrja a legtöbb gamer szemét mert profit orientáltak és nem izgatja őket hogy milyen minőségű játékot csinálnak. Erre élő példa a GTA 4 pc port: HIBÁSAN adták ki a gamet, majd a javításért is pénzt kértek. Sőt 2004-ig nézd meg a megjelent játékokat, az ea minden évben kiadott valamit a mi hagyott nemi kívánni valót maga után.

A Bioware pedig azért ilyen sikeres mert ők figyelik hogy minőséget adjanak ki a kezeik közül. Egy jó játék fejlesztő cég NEM évente adja ki a játékokat, hanem legalább 2-3 évig dolgoznak rajta.



Szerintem az eddigi legjobb Mortal az Armageddon volt ameddig nem csinálnak hasonlót addig nem is érdekel a téma. Ennyi.
5.
5.
adikas
A Bioware is megvagyok most bőven elégedve
4.
4.
oppenheimer
EA-ban miért csalódnának? szerintem egész fasza kiadó mostanság
3.
3.
wildláma
mostanság a Warnernak sokat köszönhetünk. a kiadók között szerintem a dobogós helyet elérte bőven, hiszen az EA-ban sokan csalódnak/csalódtak, az Activisiont a pénz hajtja, őket már lassacskán a Blizzard miatt szeretjük csak, az Ubi meg Ubi ... vele nincs probléma :)
1.
1.
oppenheimer
köszönjük warner. de azért jöhetne pc-re is a mortal combat...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...