Tim Schafer letölthető játékon dolgozik?

  • Írta: zoenn
  • 2010. július 15.
  • Pletyka
Link másolása
Az őrült designert "nagyon érdeklik" az XBLA/PSN-s játékok. Elmondása szerint a Brutal Legend technikai hátterével remek "kis játékot" lehetne fejleszteni.
Az őrült designert "nagyon érdeklik" az XBLA/PSN-s játékok. Elmondása szerint a Brutal Legend technikai hátterével remek "kis játékot" lehetne fejleszteni. Tim Schafer legutóbbi interjújából az derül ki, hogy feltűnően érdeklődik a letölthető játékok iránt és megígérte, a következő címe nem lesz olyan "nagy szörnyűség", mint a Brutal Legend. Ezzel a kijelentéssel mi vitatkoznánk, elvégre az úriember előző fejlesztése minden volt, csak szörnyű nem.


"Ahhoz, hogy a kreatív ötleteket kockázat nélkül meg lehessen valósítani, ahhoz 30 millió dollár kell. E költségvetés fölött a kiadók már mindenben kockázatot látnak, és persze szeretnék enyhíteni azt."

"Ha bármi olyan van a játékban, amitől idegenkedik az ügyfél, akkor azt ki kell vágni belőle. Emiatt van, hogy nagyon nehéz együtt dolgozni a kiadókkal." A mester ennek folyományaként nemrégiben totál hülyének nevezte az Activision pénzéhes CEO-ját, Bobby Kotickot.

Schafer elmondása szerint csapatuk most egy teljesen új és más típusú játékon dolgozik, amely nem lesz olyan magas költségvetésű, mint a Brutal Legend, így nagyon is elképzelhető, hogy XBLA-ra és PSN-re érkezik majd.

"Az a nagy helyzet, hogy több millió dollárt öltünk a Brutal Legend motorjának kifejlesztésébe, ami egy kisebb játékban is bőven megállná a helyét és igazán szép lenne. Minden shader-hatást és technikát átviszünk a nagy játékunkból a kis játékunkba."

Vajon ki adja ki a játékot és mikor jelentik be hivatalosan? Erre Schafer stílszerűen csak ennyit válaszolt: "hamarosan".
2.
2.
Exanthematicus
Szerintem a motor alatt nem csak a grafikára gondolt.

1.
1.
deviques
Te, én nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de nekem a Brutal Legend motorja nem nagyon tetszett. Mármint így kinézetre nem inkább. Nekem már a Psychonauts is nagyon nagyon csúnyának tűnt, szerintem pont a shader-hatások miatt, olyan árnyékos, beesett mindenkinek az arca benne. A Brutal Legend is olyan volt, mintha rászálltr volna mindenre valami korom, nem volt elég szín benne, meg minden olyan komor műanyag hatású volt. Nem azért, a játék nagyon tetszett (a csalódásoktól eltekintve) de tényleg nem a legjobb ez a grafikai motor.



Viszont az nem lenne rossz ha Tim végre elereszthetné a kreativitását, mint régen!!! :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...