A BioWare alapítója a Develop konferencián fejtette ki a véleményét a piacról: állítása szerint a konzol már a múlté, a jövőt - természetesen - az iPhone és a Facebook jelenti.
A BioWare alapítója a Develop konferencián fejtette ki a véleményét a piacról: állítása szerint a konzol már a múlté, a jövőt - természetesen - az iPhone és a Facebook jelenti.
Dr. Greg Zeschuk szerint a fejlesztőknek muszáj lenne picit elszakadniuk a konzolos fejlesztéstől, majd új üzleti modellek felé nyitniuk: Zeschuk hozzátette, hogy a BioWare már minden opciót végigzongorázott, az egyszerű Facebook-játékoktól kezdve a konzolos AAA-s címekig.
"A jövőt nem feltétlenül a konzolok jelentik, az már a múlt. Egy erős jelenségről van szó, ami továbbra is él és virul majd, de a jövő a most megjelenő, új piaci lehetőségekben van."
"Muszáj terjeszkednünk, nézd meg, min játszanak ma a gyerekek: iPhone-on és iPaden. A 3DS is nagyon jónak tűnik, de mindezek csupán platformlehetőségek, és mi mindenhol ott szeretnénk lenni" - mondta a mester, s egyúttal megnyugtatott mindenkit: továbbra is kapunk tőlük nagyobb konzolos (és remélhetőleg PC-s) címeket, ugyanakkor az alternatív lehetőségek agresszív feltérképezésére is készülnek.
Dr. Greg Zeschuk szerint a fejlesztőknek muszáj lenne picit elszakadniuk a konzolos fejlesztéstől, majd új üzleti modellek felé nyitniuk: Zeschuk hozzátette, hogy a BioWare már minden opciót végigzongorázott, az egyszerű Facebook-játékoktól kezdve a konzolos AAA-s címekig.
"A jövőt nem feltétlenül a konzolok jelentik, az már a múlt. Egy erős jelenségről van szó, ami továbbra is él és virul majd, de a jövő a most megjelenő, új piaci lehetőségekben van."
"Muszáj terjeszkednünk, nézd meg, min játszanak ma a gyerekek: iPhone-on és iPaden. A 3DS is nagyon jónak tűnik, de mindezek csupán platformlehetőségek, és mi mindenhol ott szeretnénk lenni" - mondta a mester, s egyúttal megnyugtatott mindenkit: továbbra is kapunk tőlük nagyobb konzolos (és remélhetőleg PC-s) címeket, ugyanakkor az alternatív lehetőségek agresszív feltérképezésére is készülnek.
De gondolom komoly tapasztalatokkal rendelkezel játékfejlesztő cég vezetés tekintetében, hogy ennyire tudod, hogy rövidesen tönkre megy a cégem, ha Facebook, mobil vonalon fejlesztünk! LOL! :)
iPhone-on hasonlóan brutális eladások. Két játék lépte át eddig az 5 milliós eladási határt. Mindkettő alacsony fejlesztési költségű, 2-3 hónap alatt készült, kevesebb mint $20.000 befektetésével. Számolgass kicsit.
"Tehát ha mindenkinek csak egy játéka lenne az akkor is 57 és fél milló játék."
Átlagosan 7 letöltött alkalmazás jut egy iPhone-ra, aminek 70% játék. Az közel 400.000.000 eladott játék.
Akkor még nem beszéltünk az Android felhasználókról, ahol most úgy napi 200.000 készüléket aktivál a Google.
Szóval azt gondolsz, amit akarsz, de a számok és a tények azok makacs dolgok!
Hol van az iPhone vagy az iPad a Full-HD-től? :D
Meg az irányítás xD A saját kezemtől nem látom mi történik :D:D
Ennek a 100% játékra használják (jobb esetben). Tehát ha mindenkinek csak egy játéka lenne az akkor is 57 és fél milló játék.
80.000.000 eladott iOS. Ennek talán az 50%-a gyerekek kezében köt ki, de lehet hogy sokat mondtam. A felnőttek közül nem hiszem hogy oly sokan lennének akik azért vennék hogy játszadozzanak rajta és nem minden gyerek játszik a telefonján vagy az iPad-jén.
Tehát azt mondanám hogy 30-40 millió játék (ha mindenkinek csak egy van), de szerintem kb. fele ennyi lehet...
Méghogy a Facebook a jövő xD :)
A Facebook sem a mult sem a jelen, pláne nem a jövő...
Megaztán a GYEREKEK iPhon-on, meg iPad-en játszanak????
Tudjátok mennyibe kerülnek ezek a kacatok????
Ráadásul nem is arra valóak, sőtt mi több szerintem sehol sincsenek a konzolokhoz vagy a PC-khez képest.
Ha valaki felajánlaná, hogy vadonat új iPhone-t meg iPad-et adna a PS3-mam helyett, én jól kiröhögném :)
Épp csak most kezdenek igazán fejlődni a konzolok.
A konzolt semmi sem fogja felülmulni a játék terén. Az direkt arra készül!
(A Facebook hogy jön szóba mint játék??? Ez még viccnek is rossz. Ennyierővel "A Startlapjátékok a JÖVŐ" xD)
Az én cégem is Facebookra és iPhone-ra fejleszt játékokat jelenleg, de nem Farville szerű 2D-s stuffot, hanem 3D-set. Jelenleg egy casual game-en dolgozunk, majd ezt követi egy AAA 3rd person shooter fejlesztése. Egy plugin letöltésével játszható böngészőben a játék, vagy letölthető formában (Windows, Mac) és iPhone-on, teljes Facebook integrációval. Szóval nem beszél hülyeségeket az ürge, csak még nagyon gyerekcipőben jár ez a dolog, így mindenki a Flash-es, kapálós játékokra asszociál.
Jó példa a Facebookos Paradise Painball:
http://www.facebook.com/ParadisePaintball
...és ez még csak a kezdet! ;)
Mint régen az a mini kvarcjáték, ami memóriakártya nyílásba ment...
Az iPhone és iPod láz meg lecseng. Ezek az eszközök még külföldieknek is drágák.
Reggeli torna wii-vel, utazás közben és suliban kézikonzol, délutántól estig meg konzol vagy pc.
Csodálkozom, hogy még semelyik kiadó nem jött rá, hol a piacrés, meg kéne oldani, hogy éjszaka alvás közben is játszon a sok kretén és akkor már nonstop játék lenne az élet:)
Én játszottam PC-n (állandóan), XBox360-on, meg IPhone-on is. Én úgy érzem, hogy az IPhone-os játékok tényleg csak unaloműzésre jók, de nem hiszem, hogy az unaloműzés iparága kitudná ütni az igazi game-elést.
Ezek az eszközök tényleg rohamos ütemben nyernek teret, bár ugyan azt én sem hiszem hogy az asztali konzolokat ki fogják szorítani. De ez a már most hatalmas iparág (értem itt a hadled-játék platformokat) jóval nagyobbra is meghízhat mint a konzolos.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.