A papírforma győzött: a korai adatok alapján a StarCraft 2 lett 2010 leggyorsabban fogyó játéka, a PC-s játékok között pedig minden idők legjobb debütjével büszkélkedhet.
A papírforma győzött: a korai adatok alapján a StarCraft 2 lett 2010 leggyorsabban fogyó játéka, a PC-s játékok között pedig minden idők legjobb debütjével büszkélkedhet. A VGChartz becslései alapján mintegy 1.8 millió példányt értékesítettek a Wings of Libertyből, beleértve az Egyesült Államokat, Európát, a fizikai adathordozókat és a digitális Battle.net letöltéseket is. És most fogódzkodjon meg mindenki: ez a darabszám nem tartalmazza az Ázsiai eladásokat, beleérte Koreát is, ahol nemzeti sportként tisztelik a Blizzard RTS-ét. Megdobhatja még az ottani eladásokat az is, hogy a helyi , aktív World of WarCraft hozzáféréssel rendelkező játékosok ingyen juthatnak hozzá a StarCraft 2 digitális példányához.
Hozzávetőlegesen, a VGChartz szerint az 1.8 millióhoz világszinten még olyan 2-3 millió egységet hozzá kell adni és nagyjából képben lehetünk a játék első napi teljesítményével.
Az európai és az amerikai adatok megoszlása egyébiránt a következő: az összeladás 31%-át, mintegy 570 ezer darabot csak digitális letöltés formájában értékesítettek a Battle.neten keresztül, míg a fennmaradó rész a dobozos példányokat jelöli. Az 1.8 millió 57 százaléka származik csak az USA-ból.
Az eddigi rekorder a PC-s játékok történelmében a World of Warcraft: Wrath of the Lich King volt, a maga 2.8 milliós nyitónapi teljesítményével, beleérve az ázsiai piacot is, így, ha a Blizzard hivatalos adatokat közöl, minden kontinensről, nagyon is elképzelhető, hogy a StarCraft 2 személyében új csúcs születhet.
Hozzávetőlegesen, a VGChartz szerint az 1.8 millióhoz világszinten még olyan 2-3 millió egységet hozzá kell adni és nagyjából képben lehetünk a játék első napi teljesítményével.
Az európai és az amerikai adatok megoszlása egyébiránt a következő: az összeladás 31%-át, mintegy 570 ezer darabot csak digitális letöltés formájában értékesítettek a Battle.neten keresztül, míg a fennmaradó rész a dobozos példányokat jelöli. Az 1.8 millió 57 százaléka származik csak az USA-ból.
Az eddigi rekorder a PC-s játékok történelmében a World of Warcraft: Wrath of the Lich King volt, a maga 2.8 milliós nyitónapi teljesítményével, beleérve az ázsiai piacot is, így, ha a Blizzard hivatalos adatokat közöl, minden kontinensről, nagyon is elképzelhető, hogy a StarCraft 2 személyében új csúcs születhet.
( 1ebkent "szeretem" az ilyen hosszu es tartalmas kommenteket. Sz`al ennel semmitmondobbat mar nem is irhattal volna, szvsz. :P )
*elfelejtettem
*tőle
amúgy attól még, hogy a GoW 3 úgy járt a starcraft nem biztos hogy úgy fog.
am. én ps3-on játszom és ezt úgy mondom ;)
Minőség kell ,és azt veszi mindenki.
Énmég úgyan nem Starcraftoztam ,de kipróbáltam tegnap éjjel ,és aztkell mondjam ,hogy úgynézki megveszem még a nyári szünetben..Annyira megtetszett.
19: "3 ev mulva se fog annyi elfogyni belole mint a Halo 3-bol!"
Nemadok évvégéig időt ,és többfog elfogyni mint a te szeretett halo3.-adból.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.