Az EA Sports elnöke nemrég aggodalmát fejezte ki a 3D technológiával kapcsolatban, szerinte a megfelelő képfrissítési ráta elérését elég nehéz elérni.
Az EA Sports elnöke nemrég aggodalmát fejezte ki a 3D technológiával kapcsolatban, szerinte a megfelelő képfrissítési ráta elérését elég nehéz elérni. Valamint a kameraállások is ehhez igazodnak: egyszerre két területet kell mutatniuk, hogy teljes legyen az élmény. Moore szerint ez igen nagy elvárásokat támaszt a játékfejlesztőkre nézve.
Mindenki oda-vissza van attól, hogy a térhatás egyre jobban befészkeli magát a mindennapokba, ami az egyszeri felhasználónak csodás dolog, az beárnyékolja a megvalósításért felelős programozókat. Moore-nak köszönhetjük azt a döntést, amitől a PC-kről eltávozott az NHL, Madden és a NBA sorozat, most a CVG-nek adott interjúban felnyitja szemeinket:
"Természetesen gondolkodunk játékaink 3D-támogatásán, ám van néhány technikai kihívás - a képfrissítés csak egy dolog. A másik, hogy meg kell tanulnunk az eddig alkalmazott kameraállásokat átdolgozni. Láttam a Madden 3D-s bemutatóját, és voltak jó pillanatai is, de amikor a kamera magasra ment, egyszerűen nem adott 3D-s élményt."
Nem ez az első eset, hogy a folyamatos framerate és a 3D nem kedvelik egymást. Nemrég a Heavenly Sword és az Enslaved fejlesztői nyilatkozták azt, hogy a jelenlegi konzolokban nincs elég szufla a tökéletes térhatás élvezetéhez, míg el nem jön a következő generáció.
Bízzunk benne, hogy nem ilyen aggasztó a helyzet.
Mindenki oda-vissza van attól, hogy a térhatás egyre jobban befészkeli magát a mindennapokba, ami az egyszeri felhasználónak csodás dolog, az beárnyékolja a megvalósításért felelős programozókat. Moore-nak köszönhetjük azt a döntést, amitől a PC-kről eltávozott az NHL, Madden és a NBA sorozat, most a CVG-nek adott interjúban felnyitja szemeinket:
"Természetesen gondolkodunk játékaink 3D-támogatásán, ám van néhány technikai kihívás - a képfrissítés csak egy dolog. A másik, hogy meg kell tanulnunk az eddig alkalmazott kameraállásokat átdolgozni. Láttam a Madden 3D-s bemutatóját, és voltak jó pillanatai is, de amikor a kamera magasra ment, egyszerűen nem adott 3D-s élményt."
Nem ez az első eset, hogy a folyamatos framerate és a 3D nem kedvelik egymást. Nemrég a Heavenly Sword és az Enslaved fejlesztői nyilatkozták azt, hogy a jelenlegi konzolokban nincs elég szufla a tökéletes térhatás élvezetéhez, míg el nem jön a következő generáció.
Bízzunk benne, hogy nem ilyen aggasztó a helyzet.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.