A Realtime Worlds belebukott az All Points Bulletinbe: az MMO fejlesztése körülbelül 100 millió dollárba került, s bár három hónapja sincs, hogy elindult, a játék mindössze napi 130 ezer játékossal vegetált, ami ilyen nagyságrendű költségek mellett édeskevésnek számít. A csapat pénzügyi problémákba ütközött, kénytelenek voltak eladni a készülőfélben lévő Project: MyWorldöt, most pedig az is biztossá vált, hogy képtelenek lesznek túlélni: a Realtime Worlds lehúzza a rolót.
A cég ugyan az All Points Bulletint is megpróbálta továbbadni, egyelőre úgy tűnik, sikertelenül: a szerverek leállnak, a digitális és a hagyományos boltok kínálatából is eltűnt a játék. Egyes források szerint ugyan az Epic Games mutatott némi érdeklődést az MMO iránt (a program egyébként a harmadik generációs Unreal Engine-re épült), viszont a kiadó-fejlesztő vállalat szóvivője ezt nem tudta megerősíteni: mint mondta, az Epicnek tényleg tetszett az APB, viszont ha zajlanak is tárgyalások a megvételével kapcsolatban, azok maximálisan bizalmasak.
Ha a nyakadon maradt a játék, és úgy érzed, kidobtál több ezer forintot az ablakon, a Realtime Worlds munkatársai szerint érdemes lehet megpróbálni visszakérni az APB árát a boltban, ahol vetted. Persze ez egyáltalán nem garancia, hogy valóban vissza is kapod. Kedves.
Én szívesen kipróbáltam volna.
Visszaadni az árát? Ezt ők sem gondolták komolyan. Milyen alapon? A játék MMO, de maga az licensz és a telepítőfájlok, meg a 30 napos "ajándék" gamecard ezt árulta, ezt vették meg. A játék 3 hónapra megbukott. Vége.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.