A chipseket forgalmazó Doritos és az EA Sports legújabb közös akciója az év végén veszi kezdetét: a Cool Ranch és a Nacho Cheese zacskókban egy-egy kódot találnak a vásárlók, amellyel feloldhatják a Madden NFL 11 3D-s üzemmódját. Az úgynevezett a Doritos 3-D-hez ugyan nem szükségeltetik 3D-s LED TV, viszont cserébe a látvány sem olyan kiemelkedő: mindössze a hagyományos piros-kék szemüveges megoldásra tessék gondolni. Szemüvegből bármilyen jó, a hivatalos Doritos-kiegészítők viszont 3 dollárba kerülnek, csak az ESPN magazin novemberi számában található ajándék példány.
Ahogy a való életben, úgy a Doritos a Madden NFL esetében is igyekszik minél komolyabb reklámlehetőségeket megcsípni az amerikai foci kapcsán: legutóbb ők szponzorálták például a borítóért zajló versenyt is. A marketingkampányuk következő lépése a 3D-s akció lesz, ami - tegyük hozzá - érdekes lépés az EA Sports részéről, elvégre Peter Moore rendre azt hangoztatja, hogy ő még egyelőre szkeptikus a 3D-vel kapcsolatban. Mi ez, ha nem a tökéletes szervezeten belüli egyetértés?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.