A Danger Close és a DICE által közösen fejlesztett Medal of Honor nem felelt meg az Electronic Arts minőségi elvárásainak, ismerte el a kiadó európai alelnöke, Patrick Soderlund, ugyanakkor azt is hozzátette: a játékról írt tesztek sokszor sokkal negatívabban festik le a játékot, mint az valójában sikerült. Ennek ellenére ő is úgy gondolja, hogy legközelebb össze kell kapniuk magukat, ha le akarnak számolni a riválisaikkal.
"A Medal of Honort bizonyos mértékben durvábban bírálták, mint amennyire megérdemelte volna. A játék jobban sikerült, mint ahogy azt a tesztek leírták. Azt viszont elmondhatom, hogy nem felelt meg a minőségi elvárásainknak, és a siker érdekében a jövőben sokkal, de sokkal erősebben kell akarnunk egy játékot."
Soderlund azt is megjegyezte, hogy természetesen ő is és az EA is kiálltak a reboot ötlete mellett, és büszkék arra, amit végül sikerült letenniük az asztalra. "Egyáltalán nem azt mondom, hogy a Medal of Honor bukta lenne, a reboot sikeres volt" - tette hozzá, ami egyúttal utalás is lehet arra, hogy a jövőben folytatódhat a sorozat. Korábban az Electronic Arts szinte ultimátumot adott a háborús szériának, mikor kijelentette, hogy az új Medal of Honoron fog múlni a cím jövője.
A Medal of Honor viszonylag gyatra értékeléseire (aminek köszönhetően egyébként a kiadó részvényei is zuhanásba kezdtek) az EA első körben a jó eladások felemlegetésével válaszolt, s továbbra is bizton állította, hogy a cím az egyik legnagyobb üzleti siker lehet idén. Ha ebben nem is kételkedünk, azért Soderlund nyilatkozata mégis őszintébbnek tűnik.
"Nem tudom ki próbálta a Star Wars: The Force Unleashed, nekem ott kifejezetten tetszett az amikor az ellenfelet billentyűkombinációval (időnként felvillant, hogy melyik gombot kell nyomni) kellett legyűrni."
Tehát a QTE-t (Quick Time Event) hiányolod. Volt már rá példa FPS történelemben (Call of Duty 3), de szvsz nem illik a játékmenetbe. Első alkalommal érdekes hatása van, de nem nyújtja ugyanazt az élményt, mint egy hack 'n' slash játékban. Talán megvalósítás kérdése az egész, de a COD3 esetében nem volt meggyőző.
Szuronyharc már volt a MoH:PA-ban, igaz már vagy 6 éves, de akkoriban még lehetett mozogni a játékokban...
A másik, amit rühellek, hogy képtelenek egyes fejlesztők/kiadók megújulni. A fizikában annyi lehetőség van, de még mindig csak a rongybaba effekt az egyetlen, amiben képesek gondolkodni. (Hangsúlyoznám, hogy ez nem minden fejlesztőre érvényes már, bár lehetőség szerintem itt több van, mint amit mutatnak.)
Utálom, hogy mindig csak a ferdeszeműek és az oroszok tudnak a gonoszok lenni, vagy netán a szerencsétlen németek, ha VH-s a játék. Szóval igen, a story se túl bonyolult, a lényeg, hogy amerika diktál itt is, mint a filmekben.
Nem tudom ki próbálta a Star Wars: The Force Unleashed, nekem ott kifejezetten tetszett az amikor az ellenfelet billentyűkombinációval (időnként felvillant, hogy melyik gombot kell nyomni) kellett legyűrni. Miért nincs ilyen FPS-ben? Szuronyharc VH-ban, késharc egy dzsungelben, stb. Természetesen csak single részben. De sok ilyen dolog van, amivel fel lehetne dobni ezt a műfajt.
De erre sokak részéről nincs igény. Lehessen nyomni a bal egérgombot, legyen távcső még a késen is, és ne kelljen gondolkodni... ja és csorogjon a vér lehetőleg. Ez van, ez kell a piacon vásárlóknak, az az nekünk.
Ahogy már egy kolléga írta előttem: "érdekes amúgy, mert most tolom a cod world at war-t, és szerintem annak is ezek a legnagyobb hibái"
Nekem a MOH alatt ugyanez volt az érzésem: "Ezt már ezerszer láttam, újabb rókabőr."
Ki fogad velem, hogy az új COD single része ismét 95% felett fog mindenhol végezni? Közben meg a játék szinte semmit nem fog változni. (Bocs, lehet majd zombikra lőni, ja ott nem kell mesterséges intelligenciát programozni...)
Ha lesz még folytatás, arra vevő leszek.
nem játszottam a játékkal de ..."ha szebb lenne és az ellenfelek okosabbak lennének és persze 2-szer ennyi pálya kéne karrierben. "
gondolom akkor jo lenne...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.