Fontos tudni, hogy Hector Martin munkája nem törés, csupán egy illesztőprogram, amit PC-re feltelepítve kihasználhatjuk a Kinect nyújtotta lehetőségeket - Martinnak az érzékelő megjelenése után csupán pár napra volt szüksége a működőképes verzió megjelentetéséhez.
Kérdés, hogy a Microsoft mit fog lépni erre. Elképzelhető, hogy egy kötelező windowsos biztonsági frissítés keretében kilövi a nyílt forráskódú drivert, mielőtt a vállalkozó kedvű programozók bármilyen olyan Kinect-alapú szoftvert hoznak nyílvánosságra.
Az NUI Group már korábban létrehozott egy kiadatlan drivert, amivel játszi könnyedségű egy olyan fejlesztői környezet lefektetése, amely teljes egészében kommunikál a Kinecttel, így azok az emberek előtt nyitott az út, akikben megvan a programozói véna, megértik technológia mibenlétét, bármikor fejleszthetnek interaktív programokat és játékokat, bár az SDK-ért súlyos dollárezreket kell fizetniük.
Martin drivere azonban teljesen ingyenes, a mellékelt videón látszik, hogy az RGB kamera látja a külvilágot, ahogy a színes IR mélység-érzékelő szenzor is működik már. Várjuk az ezt kihasználó játékkínálatot vagy az MS hivatalos driverét.
1:letiltják a drivert
2:kiadnak egy pc-s (bocs, windowsos...) drivert
3:hagyják az egészet a francba
Mellesleg megjegyezném, 3. esetben nem nagyon lesznek kinectet használó (AAA) játékok pcre, (természetesen kisebb projectek még elképzelhetők) mert nem hivatalos a támogatottság, másrészt a MS-nak is jobb, ha letiltják... Így többet kaszálnak vele...
Beállítások -> Frissítések kilövése -> keyiccsókolom ;)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.