SSX Deadly Descents - az első részletek

  • Írta: zoenn
  • 2011. január 7.
  • Hír
Link másolása
Beindult a gépezet az EA sportjátéka kapcsán, mely nem csupán az önfeledt snowboardozásról szól majd, hanem bizony az is számít, hogy túl kell élnünk a viharos hegyeket, mint valami akciójátékban. A kiadó nagy meglepetéseket ígért az új SSX-el kapcsolatban, lássuk megéri-e várni rá!

Az SSX Deadly Descentsről több magazin - EGM, PSM3 - is közöl előzetes tudnivalókat, ezekből csemegézünk most. A korábbi, zsigeriben arcade-játékokkal ellentétben az új SSX jóval naturálisabb módon mutatja be az extrémsporttal kapcsolatos halálos veszélyeket, így a korábbi részek rajongóinál több, ellentmondásos vélemény alakult ki.

Az egyik kiemelkedő fícsör, a hegyek topográfiailag valós lemodellezése. Az összehasonlítás nem véletlen, a Deadly Descents több hasonlóságot mutat a mai modern harci játékokkal. A készítők szerint muszáj olyan hegyeket és lejtőket megalkotni, melyek megrázóak, olyannyira, hogy elhisszük: itt tényleg meg tudunk halni. Nem leszünk biztonságban egy percig se - tovább tetőzve az aggodalmainkat, általában viharos időben merészkedünk a hegyekbe.

A játék 17 régiót vonultat fel szerte a világon, minden hegy 360 fokban, teljesen bejárható, ami igen hízelgő a maximalisták számára. Az EA célja, hogy 70, teljesen bejárható hegyet alkosson meg, ehhez valós topográfiai adatokat használ fel és természetesen a Google Earth segítségét. Ami már biztos, hogy utazást teszünk Sziberiában, a Kilimandzsárón, a Kaukázusban és az Alpokban is.

Minden hegy más és másfajta veszéllyel kecsegtet, valamikor a szél, a levegő, máskor a jég és az alacsony hőmérséklet miatt kell kellő műgonddal összeválogatni felszerelésünket, ami sokszor életeket ment majd.

Ha nagyon balül sülne le hegyről való leereszkedésünk, akkor egy Forza-stílusú idővisszatekerési-funkciót használhatunk fel a korrigálásra. Visszatér Elise és néhány manapság is közkedvelt versenypálya - természetes útlerövidítésekkel.

A SSX Deadly Descents tehát merőben eltér a korábbi részektől és egy teljesen új, túlélésre kihegyezett élményt szolgáltat majd, ahol ki leszünk téve a természet dúló elemeinek. A játék vélhetőleg még ez évben érkezik Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra.

14.
14.
keiji maeda
nekem ez a meghallhatsz része nem tetszik ! nekem az ssx-be nagyon adta hogy bofára eshettem 100x mindig mentem tovább jó zenék - jó trükkök semmivel nem kellet kínlódni csak hogy trüközz meg versenyt nyerj . már látom mmagam előtt hogy egy esésnál meghallsz és kiírja hogy "retry?" és lesz egy csomó ilyen baromság ami miatt meghalsz még : / fogadni merek hogy a menű sem lesz olyan fasza mint az ssx on tourban azok a firkáka menűbe meg hülye animációk hogy pl az egyszarvú gitározik vagy a yeti siel nagyon hangulatossak voltak . deh persze ne legyen igazam deh ahogy nézem ez nem ilyen lesz !
13.
13.
Raam989
#6: "Ez már nem SSX lesz, ami a versenyekre volt kiélezve, egy újabb open world szemét lesz, és megint órákon át kell majd menni a semmiben, mire az ember talál egy versenyt azon a rohadt hegyen, pl:Shaun white.. Csak egy grafikai felujítás kellett volna, nem ez"
Bammeg, hogy egyeseknek semmi sem jó. Az SSX3 nem volt jó? Open world volt az is, de ide-oda tudtál ugrálni a helyszínek közt nyugodtan. A szabad részekben meg gyűjtögethettél, gyakorolhattál, meg tököm tudja mi. Ne mond, hogy nem volt jó az a játék...
12.
12.
XDannyL
#11: A kiadónak egyáltalán nem érné meg. Egyrészt sport játékokat sokkal jobb konzolon játszani ezért ha megveszik, akkor inkább arra veszik meg és PC-n nagyon sokan letöltik illegálisan ahelyett, hogy megvennék. Tehát nem lenne belőle haszon.
11.
11.
CzirusJR
miért nem lesz PC-re :,(
10.
10.
XDannyL
Ez tetszik :P
Sport játék egy kis akcióval vegyítve... Gondoljatok csak bele, pl egy Fifa Street ami nem utcai pályákon, hanem magán az utcákon folyna (akár az úttesteken) :)))
9.
9.
Mortis
Túlélést! Először a Tomb Raider, most meg ez. Éljen! :D
8.
8.
hakydakillah
7. hát pont az open world volt az,amiért unalomba fulladt a Shaun White,és az Amped,és mindenki ezért kritizálta öket.
De még korai kritizálni, talán marad valami benne az SSX feelingbol.
7.
7.
mamgu
#6: Az összes résszel "nyomultam" és mindegyikben a freeride tetszett a legjobban meg a jó zenék( ez sajnos csak a ssx 3-nak sikerült ) , viszont ha tényleg össze tudják hozni a 70 db hegyet és open world lesz és nem lesz az akciójátékok idióta "nem csináltad meg a missziót időre kezd újra " metodikája , akkor reményteli .
6.
6.
hakydakillah
Vén rókáknak, akik mindengyik SSX epizóddal nyomultak, azoknak ennél a mondatnál vége mindennek:

"A játék 17 régiót vonultat fel szerte a világon, minden hegy 360 fokban, teljesen bejárható, ami igen hízelgő a maximalisták számára."

Ez már nem SSX lesz, ami a versenyekre volt kiélezve, egy újabb open world szemét lesz, és megint órákon át kell majd menni a semmiben, mire az ember talál egy versenyt azon a rohadt hegyen, pl:Shaun white.. Csak egy grafikai felujítás kellett volna, nem ez
5.
5.
givi6
nagyon cool, extreme,
bírnám ha kinect kombatibilis lenne ... :)
4.
4.
BGEE
Zsíír!

"és néhány manapság is közkedvelt versenypálya" Ezt most 1,2 régi ssx-es pályát jelent vagy nem ?:D
2.
2.
NinjaNorb
HELL YEAH!:D utoljára ps2n játszottam SSXel nagyon várom:D
1.
1.
Motig
érdekes ötlet. csak min fog ez elférni? 70 hegy azért nem kis adat tömeget fog generálni!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...