Az SSX Deadly Descentsről több magazin - EGM, PSM3 - is közöl előzetes tudnivalókat, ezekből csemegézünk most. A korábbi, zsigeriben arcade-játékokkal ellentétben az új SSX jóval naturálisabb módon mutatja be az extrémsporttal kapcsolatos halálos veszélyeket, így a korábbi részek rajongóinál több, ellentmondásos vélemény alakult ki.
Az egyik kiemelkedő fícsör, a hegyek topográfiailag valós lemodellezése. Az összehasonlítás nem véletlen, a Deadly Descents több hasonlóságot mutat a mai modern harci játékokkal. A készítők szerint muszáj olyan hegyeket és lejtőket megalkotni, melyek megrázóak, olyannyira, hogy elhisszük: itt tényleg meg tudunk halni. Nem leszünk biztonságban egy percig se - tovább tetőzve az aggodalmainkat, általában viharos időben merészkedünk a hegyekbe.
A játék 17 régiót vonultat fel szerte a világon, minden hegy 360 fokban, teljesen bejárható, ami igen hízelgő a maximalisták számára. Az EA célja, hogy 70, teljesen bejárható hegyet alkosson meg, ehhez valós topográfiai adatokat használ fel és természetesen a Google Earth segítségét. Ami már biztos, hogy utazást teszünk Sziberiában, a Kilimandzsárón, a Kaukázusban és az Alpokban is.
Minden hegy más és másfajta veszéllyel kecsegtet, valamikor a szél, a levegő, máskor a jég és az alacsony hőmérséklet miatt kell kellő műgonddal összeválogatni felszerelésünket, ami sokszor életeket ment majd.
Ha nagyon balül sülne le hegyről való leereszkedésünk, akkor egy Forza-stílusú idővisszatekerési-funkciót használhatunk fel a korrigálásra. Visszatér Elise és néhány manapság is közkedvelt versenypálya - természetes útlerövidítésekkel.
A SSX Deadly Descents tehát merőben eltér a korábbi részektől és egy teljesen új, túlélésre kihegyezett élményt szolgáltat majd, ahol ki leszünk téve a természet dúló elemeinek. A játék vélhetőleg még ez évben érkezik Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra.
Bammeg, hogy egyeseknek semmi sem jó. Az SSX3 nem volt jó? Open world volt az is, de ide-oda tudtál ugrálni a helyszínek közt nyugodtan. A szabad részekben meg gyűjtögethettél, gyakorolhattál, meg tököm tudja mi. Ne mond, hogy nem volt jó az a játék...
Sport játék egy kis akcióval vegyítve... Gondoljatok csak bele, pl egy Fifa Street ami nem utcai pályákon, hanem magán az utcákon folyna (akár az úttesteken) :)))
De még korai kritizálni, talán marad valami benne az SSX feelingbol.
"A játék 17 régiót vonultat fel szerte a világon, minden hegy 360 fokban, teljesen bejárható, ami igen hízelgő a maximalisták számára."
Ez már nem SSX lesz, ami a versenyekre volt kiélezve, egy újabb open world szemét lesz, és megint órákon át kell majd menni a semmiben, mire az ember talál egy versenyt azon a rohadt hegyen, pl:Shaun white.. Csak egy grafikai felujítás kellett volna, nem ez
bírnám ha kinect kombatibilis lenne ... :)
"és néhány manapság is közkedvelt versenypálya" Ezt most 1,2 régi ssx-es pályát jelent vagy nem ?:D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.