Skálázódó ellenfelek az Elder Scrolls V-ben

  • Írta: InGen
  • 2011. január 8.
  • Érdekesség
Link másolása
A napi "nem túl érdekes, de tanulságos" hír rovatunk legújabb szereplője az Elder Scrolls V: Skyrim. A Bethesda ugyanis eloszlatta a szörnyek szintskálázódása körül felgyülemlett ködöt, így mindenki megnyugodhat: tanultak a hibákból, nem tér vissza az Oblivion rendszere.

Minden szerepjáték egyik legfontosabb kérdése, hogy hogyan tartsák meg a készítők a kihívást, ha a játékos túlságosan erőssé válik. Nos, a legtöbben azt a megoldást használják erre, hogy az ellenfelek szintje és erőssége a játékos szintjével és felszerelésével együtt erősödik. Na, ezt a rendszert vitték kissé túlzásba az Oblivion esetében, ahol sokan arról panaszkodtak, hogy szinte nem is lehet érezni a fejlődést a folyamatosan erősödő szörnyellák miatt.



Na, ezzel kapcsolatban tett egy megjegyzést a hivatalos fórumon a Bethesda közösségi menedzsere, amiben elmondja, hogy a Skyrim rendszere a Fallout 3 továbbfejlesztett szisztémájára épül. S mivel a Fallout 3-ben igen jól lőtték be a nehézséget és a folyamatosan erősödő szörnyeket, minden reményünk megvan arra, hogy a Skyrimben mindez már a tökéletes szintet fogja ütögetni.

32.
32.
Skyer
#31: Te mondtad nehéz a vége, pedig nem is annyira.
31.
31.
NECROSMOKE
30.
30.
NECROSMOKE
#24: Én nemtudom de én mage-el voltam és már a játéknak kb a felénél tartottam amikor egy rohadt vadpatkánynak is olyaan damage volt,hogy az életem csak amugy jött le.a szellemekről ne is beszéljek amikor betévedtem 1 kriptába vagy valami hajóroncsab,vagy netán összefutotttam egy Orc-al,na az = volt a halnak az állával...vagyis a halálal XD
29.
29.
Skyer
#20: Közepesen, kb 1-2x kellett tölteni a Vörös hegyen. Nem nehéz.
28.
28.
PolluxHUN
Imádtam az Obliviont, a mai napig fent van a gépemen és még mindig tudok magamnak kihívást találni. Viszont picit "száraz" volt egy két helyen a gamma és ennek kapcsán született meg a világ talán legtöbbet moddolt játéka. Eszméletlen h a mai napig mennyi mindennel ki lehet egészíteni és kell is. A Skyrimtől pont ezért várnám el hogy pl ha már megszereztem 1egyedi fegyót, pajzsot ect. annak legyen egyedi kinézete is ne csak bőr/vas/acél/ezüst/mithrill/dremóra/üveg/elf/ork alap cuccok valamelyike körül legyen egy semmitmondó aura. Millió olyan mod van amik készítői áll-lejtős stuffokat dobtak össze, nem hiszem h a Bethesda kreatív teamjének ez gondot okozna.
27.
27.
princeps27
#26: a skyrimben nem lesz lan se és multi se, akartak egy MMO-t de wow mellett nem lett volna sok esélyük
26.
26.
Gabesz.
Két alap dolgot tudnék értékelni: Az egyik, hogy legyen kicsit nagyobb a bejárható terület és ne olyan Aréna jellegű mint az Oblivionban(körbe hegyek, középen a víz, bár nem volt rossz), a másik, meg a lan multi, mivel ugye már készül elvileg az online.
25.
25.
Extol
A játék olyan nehéz amilyenre te állítod. #2 A google a barátod
24.
24.
drat576
#20: pedig a 3-ban alapszintjük volt az ellenfeleknek és egyáltalán nem skálázódtak, olyan erősek voltak amilyen a játék kezdetekor, szóval nem értelek, viszont tény hogy nehéz volt, vagy legalábbis nehezebb mint az Obi
23.
23.
dzsiádzsó
Komolyan beledöglenének ha egy kib@szott képet is társítanának a locsi fecsi mellé! Már tülkön ülök, egy rohadt ingame videót ide, nem bírom áhhh
22.
22.
Sun9us
Heh pont ebben a pillanatban végeztem a Thieves guild al.
Nem egész 1 órája találkoztam, egy sátorban csövező banditával, full mithril páncélban :)
21.
21.
ramon90
#1: Kezdtél volna mage-et és megcsinálod magadnak a spellt (nekem drain life volt), alázhatatlan voltam. :) 600+ óra Oblivionban. Nagyon várom már a Skyrim-et!
20.
20.
NECROSMOKE
A Elder scroll 3 is nehéz volt.A végén már nem is tdtam semmit csinálni mert olyan kemények voltak az ellenfelek,hogy abbahagytam.Nem szenvedtem tovább.
19.
19.
Joc1
#1: én 1x jártam úgy hogy 11-es szinttel bementem egy bányába és ilyen rohadt nagy szintű ogrék jöttek egyszerre 3-an a silver pallosom alig sebzett rajtuk, teljesen el is tört utána meg le a páncélt is futás... de túl éltem :)
18.
18.
mdr88
#17: Az tényleg milyen gagyi volt így utólag belegondolva, hogy mindenki megállt, amikor te beszélgetni kezdtél valakivel XD Ez a Dual-Wield-es téma bejönne :) Oblivion-ba anno eléggé beszopódtam, volt hogy 16 órát nyomtam egyhuzamban :D Azóta persze változtak a dolgok, ennyi időm már nem lenne :D de azért nagyon várom.
17.
17.
Hab
Már meglehet találni az első scannelt képeket a Skyrimről. Sajnos nem túl jó minőségüek, de a cikket érdemes elolvasni róla. Lesz pl dual-wield, nekem ez volt az egyik nagy kívánságom. A két kezet külön lehet majd használni, ebből következik hogy átdolgozzák a harcrendszert. Sokkal taktikusabbnak igérik. Állítólag a questek is sokkal dinamikusabbak lesz, és végre nem fagy meg a világ ha valakivel beszélsz. Már nagyon várom hogy végre jó minőségű screenshotokat is láthassak.
16.
16.
Giggsy
#14: Nem osztják az észt, csak hülye kérdésre hülye választ adnak. Először is leírják a cikkben, hogy szerepjáték, tehát az ugye világos? Ha ismered az RPG-ket, tudnod KELL, hogy mi az az Elder Scrolls, ha meg nem érdekel a téma, akkor minek teszel fel hülye kérdéseket.
15.
15.
Raziel88
Hát erre kíváncsi vagyok hogy milyen lesz. :D
Most is az Oblivionnal játszom. :))
14.
14.
Apostol360
#13: az is baromság ... na de most ugye nem fogja mindenki nekem osztani az észt?
13.
13.
Skyer
#2: Kinect szexjáték.
12.
12.
Apostol360
#10: trolletető? ez vmi szakma a gamebe v mi? :D:D:D:D:D
11.
11.
3NT3R
#9,2: facepalm

Én már alig várom :D
10.
10.
PolluxHUN
#2: Én is ilyen épületes szinten szeretnék reagálni néhanapján a trolletető COD-okra!
8.
8.
Aneirin
a netem halom dolgot leírtak az elder scrolls fanok, hogy mit szeretnének és mit nem az ötödik részben. pl ez a szintskálázódás volt az egyik. remélem a többi javaslatot is megfoigadják..
7.
7.
themagott
Kiváncsi leszek hogy sikerül, mondjuk én az Oblivionnal nem játszottam de a Morrowindot szerettem ... szoval már nagyon várom hogy jöjjön :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...