Minden szerepjáték egyik legfontosabb kérdése, hogy hogyan tartsák meg a készítők a kihívást, ha a játékos túlságosan erőssé válik. Nos, a legtöbben azt a megoldást használják erre, hogy az ellenfelek szintje és erőssége a játékos szintjével és felszerelésével együtt erősödik. Na, ezt a rendszert vitték kissé túlzásba az Oblivion esetében, ahol sokan arról panaszkodtak, hogy szinte nem is lehet érezni a fejlődést a folyamatosan erősödő szörnyellák miatt.
Na, ezzel kapcsolatban tett egy megjegyzést a hivatalos fórumon a Bethesda közösségi menedzsere, amiben elmondja, hogy a Skyrim rendszere a Fallout 3 továbbfejlesztett szisztémájára épül. S mivel a Fallout 3-ben igen jól lőtték be a nehézséget és a folyamatosan erősödő szörnyeket, minden reményünk megvan arra, hogy a Skyrimben mindez már a tökéletes szintet fogja ütögetni.
A napi "nem túl érdekes, de tanulságos" hír rovatunk legújabb szereplője az Elder Scrolls V: Skyrim. A Bethesda ugyanis eloszlatta a szörnyek szintskálázódása körül felgyülemlett ködöt, így mindenki megnyugodhat: tanultak a hibákból, nem tér vissza az Oblivion rendszere.
Nem egész 1 órája találkoztam, egy sátorban csövező banditával, full mithril páncélban :)
Most is az Oblivionnal játszom. :))
Én már alig várom :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.