Ugyan nem akarunk minden poént lelőni a The Elder Scrolls ötödik részével kapcsolatban, hiszen a napokon belül érkező előzetesünk minden részletre ki fog terjedni. Vegyük úgy eme hírt, mint dióhéjban elmesélt hírmorzsákat.
Skyrim a birodalom északi részén terül el, s amint a teaserből már megtudtuk, a rég elfeledett mítikus lények, a sárkányok visszatérnek a földrészre, ők keltenek zavart a gépezetben, a mi fő feladatunk pedig az lesz, hogy a rémségek leggonoszabbikát visszaküldjük oda, ahonnan jött.
A legszembetűnőbb változás a fejlődési rendszert éri: nincsenen már a karaktergenerálásnál előre választott osztályok, mindenki egyenlően indul, s csak később dönthetjük el, hogy a mágia, a harcművészet, vagy egyéb kasztok irányába húzunk el - méghozzá az általunk választott eszközöket preferálva. Tehát egy-két képesség birtokában gyorsabban fogunk szintet lépni, ellenben azokkal, akik maximalisták és nem érik be alap dolgokkal, mindenbe bele akarnak kóstolni. Na, ők szívni fognak, mert elég nyögvenyelősen haladnak majd előre.
A Fallout 3 hagyománya, hogy néhány szintlépésnél perkeket választhatunk karaktereinknek, az Erő, Mágia és állóképesség pontok mellett.
18 képesség szerepel a Skyrimben, ami visszalépés a Morrowind 27 és az Oblivion 21 skille mellett, ám a fejlesztők minden megtesznek annak érdekében, hogy a Fallout SPECIAL rendszere itt is hasonlóan működjön. Specializálódhatunk kedvünkre, akár a mágus, akár a tolvaj irányába is.
A küldetések sokkal dinamikusabbnak ígérkeznek az Oblivionnal ellentétben, a karaktereket merész döntésekbe kényszerítik. Ugyanígy élni fog tovább a világ. Ha netán megölted a bolt tulajdonosát, akkor az örökösei ugyan odaadják azt a feladatot, amit az apjuk adott volna, de nagyon mérgesek lesznek rád és meg kell őket győznöd, hogy szándékaid mégis igazak.
A harcrendszer is merően eltér a korábbi csapkodós módszertől, immáron mind a két kezünkbe vehetünk két különböző fegyvert, vagy mágiát. Utóbbi esetben akár a jobb, akár a bal kezünkbe is ugyanazt a spellt pakolhatjuk, így ezek együttes hatása is nagyobb lesz. Számos taktikai lehetőség adott tehát, szinte érezzük majd a kezünkben a fegyverek súlyát és a csapások erejét.
Persze további extrák is kitudódtak már, mint a szakáll növesztésének lehetősége, a dinamikus időjárás, ahol a hó már nem csupán egy sima textúra, hanem folyamatosan nagyobb lesz a réteg idővel. Sprintelhetünk, ellenségekkel dumcsizhatunk harc közben, a Radiant AI is továbbfejlődőtt.
De hogy mik a további tudnivalók, arra a hamarosan érkező előzetesünkben derítünk fényt.
Amugy Oblivionhoz a legjobb mod a Lovers, legjobb 18-as karikás mod.
Ismerve a Bethesda-t kidobnak 100 DLC-t amik persze mind kihagyhatatlanok.
Azután meg úgy járok, mint a Fallout 3 -al. Alapjáték 16k 2dobozos DLC 7-7k
(Az UFO-s nincs is benn.) Mire kicsengettem, és végigtoltam, megjelent a GOTY 8k ért. Úgyhogy a türelem, tornaterem.
Nekem sok más játék is tetszik szerintem egész évben nincs annyi időm játszani, jó ha 100-200 órát tudok tolni. Azt pedig azért más játékokra is pazarolnám!
Lehet pc-n hosszabb a módok miatt, azért boxon 60-80 óra elég a kijátszásához, én arra, írtam ettől még nekem is 120 óra van benne DLC-kkel együtt.
Nem hinném Skyrim rövidebb lesz sőt! (bár fallout csalódás volt hosszra)
Nekem már az is frenetikus lenne ha minden maradna a régi, csak új hely missziók, szóval ebből kiindulva hogy még mennyivel több is lesz TES5 hááát. odabaszós!
A képekről rí hogy milyen profi munka, szépen finomítottak rajta, szerintem egy minden szegmensébe maximalista, hibátlan, profi játék lesz!
Noha nekem kimaradt az Oblivion, de a Morrowind nagyon sok órámat elnyelte még annó. Várós a játék. A zene meg csak ráadás. IMÁDOM!! :))
-----------------------------------------------------------------------
Amúgy a Skyrim ha csak egy picit lesz jobb az Oblivionnál akkor nekem már akkor megéri játszani vele. Mikor lehet megnézni a Skyrim videót?
Azért ekkora játékhoz tényleg kell az idő, és ők dolgoznak is, nem hinném hogy valami kakival szúrnák ki a szemünket.
Na de majd most....!!!
Remélem a grafika marad ilyen mese szerű, nagyon bejött IV-is, nem realitásra törekedett, hanem valami eszeveszett régi képes regény feelengije volt! A zene mindig stimmelt, és 100 óra után se idegesített, bizonyos szempontokból nézve teljesen egyedülálló alkotás a TES, közelébe nincs semmi. Nem tudok még egy ilyen jó megkomponált zenei aláfestést, vagy 60-80 óra tényleges játékmenetet, egy ilyen jól eltalált grafikával (látványvilággal)
27: Köszi
Emlékszem, mennyire vártam annak idején az Obliviont, most is hasonlóak az elvárásaim, remélem nem fogok csalódni.
Állítólag a képek Xbox 360-ról vannak, szóval ennél is szebb lesz a játék PC-n.
http://forums.bethsoft.com/index.php?/topic/1157334-screens-are-from-xbox/page__st__20
#25: Akk pls kapcsold ki a géped és írogassál az XBL-en vagy a PSN-en a GameKapocsra, köszi.
#31: Jaja, a Morrowindnek és az Oblivionnak hatalmas zenéi voltak, gondolom ez sem lesz különb :D Csak a Morro-ban a cliff racer-ek túl gyakran megszakították ezt...és ezért aztán előszeretettel szaladtam beléjük egy karddal vagy baltával.
Fegyverekről jut eszembe, remélem lesz lándzsa :/
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.