A Starcraft: Ghostot még 2002-ben mutatták be, akkor még PS2-re, Xbox-ra és GameCube-ra készült a játék, vagyis a betonbiztos PC-fejlesztőként számon tartott Blizzard konzolos címéről lett volna szó, ami már akkor is nagy dolognak számított. A Starcraft spin-off Nova, a ghost történetét dolgozta volna fel, és egy Metal Gear Solidra és Splinter Cellre hajazó akciójátéknak tervezték.
A játékon többször is drasztikusan változtatott a Blizzard (ami ugye nem meglepő tőlük), míg nem 2006-ban bejelentették: meghatározatlan időre szüneteltetik a Ghost fejlesztését, hogy jobban feltérképezhessék az új konzolok (így a PS3, az Xbox 360 és a Wii) nyújtotta lehetőségeket. Hivatalosan tehát nem volt szó törlésről.
A projekt leállításának hátterében azonban más is közrejátszott, ezt Mike Morhaime, a Blizzard elnöke és társalapítója erősítette meg: elmondása szerint ha nincs a World of Warcraft, akkor talán még most is létezne a játék.
"Ugyanabban az időben dolgoztunk a Starcraft: Ghoston, mint a World of Warcrafton és a Starcraft II-n. A WoW berobbant, muszáj volt döntenünk az erőforrások kapcsán" - mondta Morhaime, vagyis szimplán arról volt szó, hogy az egyre nagyobb sikernek örvendő WoW elszipkázta a fejlesztőket a Ghost mellől, s miután a játékban eleve nem látták az x-faktort, úgy tűnik, nem is morfondíroztak sokat a végleges elhatározáson.
"Választanunk kellett, nem tudunk mindent megcsinálni."
A "soha nem csinált rossz játékot" baromi szubjektív dolog. Azért,mert minden játékukat agyon hypeolják,(á lá StarCraft II...)és minden magazin az egekig magasztalja,még nem biztos,hogy valóban mindegyik játékuk egy mestermunka lenne. Maximum a hype hadjárat alatt ezt hitették el velünk.
A Diabló meg az RPG játékok SZÉGYENE azzal a játékmenettel,már ne is haragudjál.
Mellesleg egy cég: BIOWARE. :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.