Uncharted 3 - újabb sztori és játékmenet részletek

  • Írta: InGen
  • 2011. április 11.
  • Hír
Link másolása
Minél többet tudunk meg az Uncharted 3-ból, annál izgalmasabbnak és érdekesebbnek hangzik. A készítők most beszéltek kicsit a sivatag köré épülő játékmenetről, s elejtettek néhány apróságot a sztorival kapcsolatban is. Úgy tűnik, ez a kaland minden eddigit felülmúl majd.

A Hivatalos PlayStation Magazin legutóbbi számában beszéltek a Naughty Dog fejlesztők a legújabb játékukkal kapcsolatban, aminek persze az egyik legérdekesebb részlete, hogy nagyrészt egy sivatagban játszódik. Ez a bizonyos sivatag a Rub'al-Khali, s a történet szerint főhősünk az Iram of the Pillars után kutat, ami egy elveszett város a sivatagban, körülbelül olyan, mint Atlantisz a tengerben, s már T.E. Lawrence is a megszállottja volt a felkeresésének. Visszatérő karakterekre is számíthatunk, bár egyelőre csak Sully jelenlétét erősítették meg hivatalosan.


A fejlesztők rengeteget kutattak a sivatag élethű megjelenéséhez: vizsgálták, hogyan mozog a homok, miként viselkednek a dűnék, s arra jutottak, hogy az egész szinte olyan, mintha valami folyadék lenne. Ennek megfelelően a játékban nagyon is élni fog a környezet: folyamatos homokviharokra, átfúvásokra és beterítő homokforgatagokra számíthatunk, szóval nem lesz éppen unalmas a dolog. Ennek ellenére azért nem kell megijedni, lesznek más helyszínek, így például London, meg egy dzsungeles vidék is.

Esett pár szó a játékmenetről is: azt már tudjuk, hogy jelentősen bővülnek a lehetőségeink a harcban, így például egyszerre több ellenfél ellen is sikeresen vehetjük fel a kesztyűt, de egy teljesen új, lopakodós mechanizmust is beépítenek. Ezen kívül felkapkodhatunk majd tárgyakat: példaként a felvehető üveget hozták, amit aztán beleépíthetünk a szembenálló gazfickó fejébe.

Amit még feltétlenül érdemes megemlíteni, hogy komoly járműhasználatot is terveznek, amiről nagy sejtelmesen csak annyit mondtak, hogy nem szeretnék ismételni magukat, tehát valami teljesen új élményre számíthatunk.

9.
9.
Nathan
#1: a panel 10 emeletén én se tudnám:D:D:D:D
8.
8.
Noozi
a single nagyon fontos de én főként ezta játékot multi miatt várom :D remélem jólesz..jobb mint a 2.
7.
7.
Mortis
Homokfutó, gondolom. Ideig-óráig vicces lenne a sivatag, de több óra játékmenet ott azért kissé unalmas lenne...
6.
6.
shatterhand
az első részből a dzsungeles üldözés, meg a jetski-s (mikor a folyón felfelé kell menni)...na az nagyon komoly volt
4.
4.
Binder
3.
3.
Folti90
Mármint környezet+járművek!!!
2.
2.
Folti90
Ezek alapján nem csak a single, hanem a multi is ütős lesz!!!
1.
1.
mnmn1
"hogyan mozog a homor" *homok

nagyon jól hangzik!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...